Изключена ли ви е бензиновата помпа когато сте на газ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Изключена ли ви е бензиновата помпа когато сте на газ?

Мнениеот zmei » Чет 17 яну 2008 23:19


Колеги, я кажете изключва ли ви се бензиновата помпа когато сте на газ.
Аз мисля да я прекъсна с реле но си мисля да не би да има проблем с падане на налягането на бензина и когато обърна на бензин, проблем.
Ако я изключа преминаването от газ на бензин пак ли ще е така плавно.
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 17 яну 2008 23:55


Не я изключвай, ако остане после на сухо е фатално.
Така спираш въртежа на бензина по маркучи и разни други места а това не трябва да става защото някой гуми и уплатнения изсъхват.
Стига с тези икономии не разбрахте ли, че после ни излизат през г... :wink: :lol:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Re: Бензинова помпа

Мнениеот digigi » Пет 18 яну 2008 12:14


zmei написа:Колеги, я кажете изключва ли ви се бензиновата помпа когато сте на газ.
Аз мисля да я прекъсна с реле но си мисля да не би да има проблем с падане на налягането на бензина и когато обърна на бензин, проблем.
Ако я изключа преминаването от газ на бензин пак ли ще е така плавно.

Бензиновата помпа не се изключва! Тя върти постоянно в затворен кръг и ако не се лъжа има доооста теми по повод изклюване или не на бензиновата помпа когато колата има АГУ :!:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 18 яну 2008 14:46


Както искаш - и двата варианта стават. Въпрос на вкус, има много мнения в полза и на двата варианта. Този въпрос е вечен като споровете левски - цска. :-)

Лично аз съм я спрял и не съм забелязал проблеми, а вече с години е така.

Особено ако бенз. помпа ти е вече посдала (вие) или е китайско менте по-добре я изключи.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 18 яну 2008 15:53


Значи си късметлия, за мен това си е риск. заминават и гарнитури и кво ли не и после като минеш на бензин и почва да тече в някои случай оставаш и без кола след пожарна намеса. :o

За колегата дето пита.... :търсачкаа и сам ще се увери кое е най добре за него. :wink:


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пет 18 яну 2008 16:04


Помпата ми е с реле - всяко палене е на бензин и след 2 минути (ако е студена) автоматично минава на газ. Проблеми нямам. На ден като я паля по 5-6 пъти и вечер задължително я оставям на бензин, не виждам как ще се разсъхнат уплътненията, гарнитурите и прочее :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 21 яну 2008 14:05


"начи си късметлия, за мен това си е риск. заминават и гарнитури и кво ли не и после като минеш на бензин и почва да тече в някои случай оставаш и без кола след пожарна намеса"


Какви гарнитури по-точно? :-)
Примерно при моното, единствената "гарнитура" е платното на регулатора за налягане. Да се разсъхне дотам че да протече - нереално. При това дори малък теч оттам ще задави двигателя веднага, защото всичко ще влезе в него. Да се разсъхнат маркучите - забрави, освен ако са турски ментета нещо. Изобщо ако се е стигнало до там еластичността на гумените детайли да зависи от постоянното им киснене в бензин - значи всичко е за смяна или е менте. :-)

Ако това с разсъхването беше вярно, то всичко щеше да се разсъхва и спича само ако не си караш колата няколко дни (бензина се връща в резервоара). :-)



"и сам ще се увери кое е най добре за него"

Правилно, и ще види безброй противоположни мнения. :-)



Между другото, навремето и аз смятах че помпата трябва да върти. След като ми изгоря (виеше си още като взех колата, така че си беше нормално) и карах няколко месеца 100% на газ, и сетне сложих нова помпа и заработи идеално на бензин, въпреки опасенията ми се убедих че всичко това за разсъхване, запичане и т.н. са митове, и сега е спряна на газ. :-)


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пон 21 яну 2008 19:02


ужким разбирач ми е казвал, че трябва да бачка, бензина охлаждал до известна степен дюзата и я предпазвал :roll: ама това съм чувал дали е така да каже некой ГОЛЕМ разбирач, от МОДЕРАТОРИТЕ дето трият на хората темите когато искат да споделят нещо с другите участници във форума


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 21 яну 2008 19:07


Има и хитри методи в един руски сайт гледах вариант ако се мине на газ бензиновата помпа започва да работи в режим примерно през 20мин. за малко. Така хем се развърта бензин хем не е постоянно , а и цикъла на работа ако е под 1мин. може и да не изгори дори и да си без бензин :roll:

Последна промяна от L&R на Пон 21 яну 2008 19:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пон 21 яну 2008 19:12


на Вектрата беше изключена на газ и за 5 години нямаше никакви ядове,а си карах на бензин често!!!сега на Голфа пак е изключена на газ,но и на двете коли един газаджия ми е слагал газовите уредби и тои ми е казвал че трябвало да се спират докато се кара на газ!!!Не знам как трябва да е?но щом не съм имал ядове!!!


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 21 яну 2008 20:08


Изключена,през реле.
Всяко палене на студена кола ми е на бензин(с ръчно превключване съм)-докато позагрее,а когато й предстои по-дълъг престой от 1/2 час,преди да я загася-я прехвърлям на бензин,за около 30сек.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 509
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пон 21 яну 2008 22:01


Колега"Змей",това ФВ голф тройка -1991г,верно ли е ?


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Мнениеот zmei » Пон 21 яну 2008 22:48


Напълно вярно, ноември 1991г. 1.8ми АБС мотор, вече на газ, почти без забележки по външния вид, идеален салон, имам я от 3 месеца.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Вто 22 яну 2008 1:06


Аз си карам с изключена помпа когато е на газ вече 5-6год. Да не чуе дяволът, ама засега нямам проблеми. Когато ми слагаха газовата изрично питах за помпата. Викам им на пичовете-имам един приятел с форд, на него му рабоъи постоянно. Те разправят-на форда трябва, на пасата не е нужно, ще ти се изключва на газ. Е-изключва се и си карам :wink:


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 509
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Вто 22 яну 2008 9:27


О.К.,не знаех,че има тройки от 91г. А относно помпата - питай по-добрите газаджии,те имат опит с отделните марки и модели и знаят най-добре.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта