Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюзата
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюзата
Колеги моля ви да ми кажете кой кабел от четирите да прекъсна за да спра дюзата на поло 1996 година 1000 кубика моно . Слагам газовата уредба но стигнах до момента със спирането на бензина и не знам кой кабел на дюзата да прекъсна, направил съм схемата с две релета едното ще спира дюзата другото помпата, но не знам кой кабел да прекъсна от буксата на дюзата. Ако има снимка ще е идеално
- stefan4o
- Мнения: 19153
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Не зная защо си ползвал две релета? Аз си мисля, че и едно щеше да ти върши работа.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Бяло/Виолетов ? Ако кажеш кода на мотора може би ще бъде по- лесно :)
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
По принцип е бяло с виолетов,но май при моно 1000 кубика не беше въобще такъв
Преди 2 години сефте правих такова поло и се чудих и аз кой кабел.
Най-лесно с пробна лампа на работещ мотор бодеш жиците и на която почне да премигва лампата,тая режеш.
После я прекъсваш с едно реле и това е.
Преди 2 години сефте правих такова поло и се чудих и аз кой кабел.
Най-лесно с пробна лампа на работещ мотор бодеш жиците и на която почне да премигва лампата,тая режеш.
После я прекъсваш с едно реле и това е.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Какво значение има кой от двата кaбелa на дюзaтa ще се прекъсне?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Колеги, кода на двигателя на полото е AEV моноинжекция е.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Bai Sando написа:По принцип е бяло с виолетов,но май при моно 1000 кубика не беше въобще такъв
Преди 2 години сефте правих такова поло и се чудих и аз кой кабел.
Най-лесно с пробна лампа на работещ мотор бодеш жиците и на която почне да премигва лампата,тая режеш.
После я прекъсваш с едно реле и това е.
По- принцип баш газаджийският вариант е палиш я и режеш докато угасне Ако не гасне значи си срязал сензора
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
SpeeDLine написа:Bai Sando написа:По принцип е бяло с виолетов,но май при моно 1000 кубика не беше въобще такъв
Преди 2 години сефте правих такова поло и се чудих и аз кой кабел.
Най-лесно с пробна лампа на работещ мотор бодеш жиците и на която почне да премигва лампата,тая режеш.
После я прекъсваш с едно реле и това е.
По- принцип баш газаджийският вариант е палиш я и режеш докато угасне Ако не гасне значи си срязал сензора
Ми и аз така съм ги уцелвал в началото
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Благодаря ви, колеги че казахте че е виолетовия. С две релета ги правя аз - едното за спиране на дюзата другото за спиране на помпата, и съветвам собственика две неща 1 - да има винаги 5 литра бензин в резервоара, и 2 - всеки първи старт на двигателя за деня да бъде на бензин, желателно, а особено зимата - задължително “!
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Лично аз не го правя това с паленето на бензин зимата щото ако я чакам да загрее то що да карам на газ Говоря за 1.6 ABU превключвам я от време на време в движение колкото да не е без хич и така 300 000км А иначе правилата са такива палиш на бензин и след това на газ
- stefan4o
- Мнения: 19153
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
kompresor написа:Благодаря ви, колеги че казахте че е виолетовия. С две релета ги правя аз - едното за спиране на дюзата другото за спиране на помпата
Колега, а каква е идеята това да се прави с две релета, вместо с едно? Понеже мисля, мисля и не мога да се начудя, може би пропускам нещо
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Слагам газова на поло и не знам от кой кабел да спра дюз
Можеби щото така съм измислил схемата Сетих се с 2 и с 2 го направих сигурно може и с 1
Едното реле спира и пуска помпата а другото реле спира и пуска дюзата и управляващия кабел от копчето за газ бензин командва двете релета.
Едното реле спира и пуска помпата а другото реле спира и пуска дюзата и управляващия кабел от копчето за газ бензин командва двете релета.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта