Колеги, има ли вероятност от запушен (не напълно, но доволно) катализатор при дизелов двигател, и в много топло време, да се товари така двигателя, че при работата му в "турбо режим", охладителната система да не смогва с охлаждането и от там да вдига налягането и да изхвърля антифриз през предпазният клапан?
П.П.: Не става на въпрос гарнитура на главата или цепнатина в същата, а конкретно тази ситуация, която съм описал.
теорЕтичен въпрос за запушен катализатор
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: теоритичен въпрос за запушен катализатор
Scarchu написа:Колеги, има ли вероятност от запушен (не напълно, но доволно) катализатор при дизелов двигател, и в много топло време, да се товари така двигателя, че при работата му в "турбо режим", охладителната система да не смогва с охлаждането и от там да вдига налягането и да изхвърля антифриз през предпазният клапан?
Това което си написал е пълна глупост и едното няма нищо общо с другото
- Nikito_
- Мнения: 59
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: теоритичен въпрос за запушен катализатор
Dorian написа:Scarchu написа:Колеги, има ли вероятност от запушен (не напълно, но доволно) катализатор при дизелов двигател, и в много топло време, да се товари така двигателя, че при работата му в "турбо режим", охладителната система да не смогва с охлаждането и от там да вдига налягането и да изхвърля антифриз през предпазният клапан?
Това което си написал е пълна глупост и едното няма нищо общо с другото
Така е!!!
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Чак за пълна глупост не съм съгласен, защото най-малкото при запушване на катализатора налягането в тръбата към ЕГР клапана става по-голямо и за единица време минава по-голямо колицхество изглорели газове, които са с по-висока температура и отиват директно в цилиндрите. Къде ще се разсее тази топлина ???
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
. Къде ще се разсее тази топлина ???
Ами контра въпрос - колко е тази топлина тогава ? дай някакви цифри които си измерил , от там да сметнем колко е върховото натоварване на охладителната система при голяма горещина и да видим това дето според тебе влиза повече ли е или по малко ....
свързано с въпроса : моя катализатор беше толкова запушен ,че колата нямаше никаква пъргавост , и от налягането се пръсна ( направо откъсна ) гъвкавата ми връзка .... НЕ загряваше и НЕ ми изхвърляше води а преди да ме наречете изрод , който си е тормозил колата да кажа : 2 ма майстори ми твърдяха , че на бараки стари като моята НЕ СЕ Е СЛАГАЛО никога катализатор и това което виждам е резонансно гърне , което не може да се запуши та така .....
- buller
- Мнения: 2166
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Според мен проблемът не може да бъде от запушен катализатор. Аз, подобно на колегата juve съм карал с доста запушен катализатор, в следствие на което тръбата за газовете непосредствено преди катализатора беше прогоряла, за да си намерят път навън изгорелите газове
Единствената осезаема разлика при запушения катализатор е намалената пъргавина на двигателя и тормоза, който се създава за него.
Търси причината другаде...
Единствената осезаема разлика при запушения катализатор е намалената пъргавина на двигателя и тормоза, който се създава за него.
Търси причината другаде...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, tdi fen и 51 госта