Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Пет 25 фев 2011 23:52


tsvetanovvvv написа:A разхода как е след ремонта?



Ами около 9-10 на 100 предимно градско каране , не знам дали е много вече че като чета тук по темите че колеги с същия двигател правят и по 12-15 разход. Знам само че съпоставено с нормите по книга е много но и колата вече не е нова.




starbata
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 15 мар 2010 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот starbata » Съб 26 фев 2011 0:32


аз се включвам малко късно но и аз минах по същия път.Само че при мен започна да тресе€смених вал с повдигачи.След 10000км. колата започна много трудно да пали след престой над 6 часа.в крайна сметка във vw пловдив ми казаха че мотора няма компресия и затова не пали.1-18 2-21,83 3-19,8 4-19 тово са стойностите на всеки от цилиндрите.По принцип ми казаха че след като смениш вал с повдигачи мотора е към своя край.в момента си търся нов мотор, или ако някой има други предложения.Казаха ми че този мотор не се ремонтира


K
Мнения: 1334
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот K » Съб 26 фев 2011 0:42


pavlikianov написа:
tsvetanovvvv написа:A разхода как е след ремонта?



Ами около 9-10 на 100 предимно градско каране , не знам дали е много вече че като чета тук по темите че колеги с същия двигател правят и по 12-15 разход. Знам само че съпоставено с нормите по книга е много но и колата вече не е нова.


9-10 е ок, не се коси. ;)


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Вто 27 сеп 2011 21:24


Не успях да стигна до смяна на съединител или каквото и да е друго защото три от ПД дюзите ми внезапно спряха работа по неразбираема за мен причина.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот niks76 » Вто 27 сеп 2011 22:58


причина има-къде зарежда последно и какво?


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Сря 28 сеп 2011 6:34


niks76 написа:причина има-къде зарежда последно и какво?



Ами нафта , от туба напълнена от машина струваща над 300 000 лв - една нова комбайна , познавам собственика и знам от къде зарежда ! Предполагам че е от горивото и по скоро многото километри на двигателя, 30 000 км е карана в БГ , друг е въпроса че над около 20 000 км май не е сменян горивния филтър.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Чет 06 окт 2011 20:35


Проблема с ПД все още не е решен напълно но след смяната им мога да кажа че проблема с тресенето не е бил в съединителя а е бил в тях така че отговора на темата е бил в ПД елементите!


Потребителски аватар
edit0r
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 24 май 2008 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот edit0r » Нед 09 окт 2011 13:44


Браво много полезна тема !


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот nokiangage » Вто 11 окт 2011 8:19


Здравейте колеги, един приятел ме помоли да Ви попитам нещо за един двигател PD на Шаран:

Номерът на двигателя е (auy135109), ако е от значение. До разпределителния вал има допълнителен вал с кобилици, които натискат самите дюзи, трябва ли да има някаквъв луфт между кобилицата и разпределителния вал? С каква сила се стяга разпределителният и кубиличният вал? (Извинете ако не съм обяснил както трябва или съм объркал нещо, но не разбирам нищо и ако е нужна друга информация ще добавя след консултация с него)

Благодаря предварително! :bowdown


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот aliyatin.com » Вто 11 окт 2011 13:29


Колегата-Pavlikianov-доста добре е описал в темата.Та кобилицата която натиска помпа дюзата когато е в натиснато положение трябва да се стегне.Не да се скъса и после развива на 180градуса.Реглажните болтове се намират между кобилицата и самата помпа дюза.Има го на снимката подчертано с жълто.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот nokiangage » Вто 11 окт 2011 15:35


Благодаря Ви много! :drunk


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Вто 11 окт 2011 20:35


Сутацията с двигателя е следната:
Извадихме дюзите и извършихме всичко както трябва - нови гумички , шлайфане на леглата , нагряване и отвръщане на дифтунките , регулировка на дюзите. След кратък опит да запали колата - две въртенета на стартер и неуспех се усъмнихме че помпата не ми работи в резервоара! Не се чува характерното бълбукане когато дадеш на контакт но въпреки това помпата хвърля гориво след филтъра, след което се обадих на приятел който кара такава кола и го попитах за шума на помпата и той ми каза че щом имам повече нафта в резервоара няма да се чува помпата - поне при него е така , а аз имам над 30 литра! Както и да е след 5-6 опита да запаля , колата запали и заработи нормално и след 10-тина минути работа на място я покарах малко , върви перфектно , заграя до 90 градуса и се прибрах. Угасих я и опитах пак да я запаля но неуспях , запалва и угасва веднага няколко пъти. Реших да пробвам да изключа температурния датчик под тандем помпата - този дето ми включва и подгряващите свещи и колата запали веднага дори и без да чакам да подгрява. Опитах 4-5 пъти да го включвам и изключвам и винаги с изключен датчик колата пали а щом го включа не иска. Може ли някой да каже какво става?


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 230
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот batteto.1984 » Вто 11 окт 2011 21:36


Е хубаво де като задържиш ключа не пали ли?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот brum » Вто 11 окт 2011 22:20


Тая кола палела ли е топла нормално някога?


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот pavlikianov » Вто 11 окт 2011 23:25


batteto.1984 написа:Е хубаво де като задържиш ключа не пали ли?


Не пали колега , или по точно запалва и угасва - нещо подобно на угасването от имобилаизера но не точно , все едно че запалва с 500 оборота за част от секундата ги задържа и угасва. Колко повече да зъдържа ключът от това? Това се случва при напълно загрял мотор , факт е че с изключен температурен датчик пали идеално!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalin09, Kassy и 60 госта