На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот bomber » Нед 27 май 2012 18:23


От няколко дни насам, като тръгвам от паркинга дочувам, че турбото не се чува (както и при форсиране на място)и може би и самата кола като и дам газ на студено, ми се струва,че не върви много много..След примерно 2км. каране, турбото започва да си свири и няма никакъв проблем.
Някакви идеи :? Оп забравих, колата е голф 4,110 коня, АНF :)




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот Stivi » Нед 27 май 2012 20:14


Странно! Единственото което ми идва на ум е да ти се губи вакума и да не работи актуатора и като покараш малко и се "напълни" вакум резервоара да почва да се движи ! За проба откачи сутринта някое маркуче по вакум системата /което ти е по-удобно/ да видиш дали ще засмуче въздух като излезе :idea:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Re: На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот bomber » Нед 27 май 2012 21:13


Кое да засмуче въздух като излезе, маркучето ли? И ако засмуче това какво означава :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот Stivi » Нед 27 май 2012 21:17


Ако засмуче е добре-значи държи вакум ! Ако не изсъска значи отнякъде бяга :)


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот Zinoto » Пон 28 май 2012 10:19


Ако вакуума е наред и държи, остава N75 или геометрията на турбината да задържа на положение за малък надув и като загрее да се раздвижва, в такъв случай трябва да се чисти, но явно и вакуума е слабичък.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот Ludiq » Пон 28 май 2012 13:32


Zinoto написа:Ако вакуума е наред и държи, остава N75 или геометрията на турбината да задържа на положение за малък надув и като загрее да се раздвижва, в такъв случай трябва да се чисти, но явно и вакуума е слабичък.

Точно.:да:


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 28 май 2012 18:58


И аз казвам че не може да е актуатора, защото ако е той колата не върви изобщо и не се оправя когато колата загрее !


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: На студен двигател май турбото го няма...Г4, 110 коня, АНF

Мнениеот GuLiVeR » Пон 28 май 2012 19:04


колега аз ти предлагам да си прегледаш ЕГР-а и да го видиш да не се е задръстил и да не би да не затваря плътно



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта