1.9 TDI полусинтетика или минерално масло

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dzaro
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 14 авг 2004 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

1.9 TDI полусинтетика или минерално масло

Мнениеот Dzaro » Чет 10 фев 2005 16:09


Голфа е 1.9 ТДИ на 230 хил.км.какво масло да му слагам полусинтетика или минерално? Чувал съм че на стари коли не се слага синтетика но не зная защо, И въобще каква е разликата за двигателя между синтетика и минерално?




Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 10 фев 2005 16:36


Не всяко масло е за ТДИ. Виж какво ти пише на мотора, някакъв VW стандарт от рода на VW505.00 или нещо подобно и търси масло, което отговаря на него. :wink:


Потребителски аватар
bullet
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bullet » Чет 10 фев 2005 17:06


Аз съм с 1.9 TD и последният път сложих Еlf Тurbo Diesel 10W40 на него пишеше че покрива стандарта VW 505.00 и съм много доволен. Преди да го сменя мислех да сложа 15W40 за зимата но от форума и майстора ми ме разубедиха


torf
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 17 фев 2005 0:17
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот torf » Чет 17 фев 2005 0:52


мисля,че repsol TDI е добро решение и е създадено специално за този тип мотори :D :D :D :D :D :D


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 17 фев 2005 9:12


За зимата е по добре да е по тънко.
Пробвай - зависи не само от км но и от досегашната подръжка на двигателя и състоянието му.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 17 фев 2005 9:27


По мое мнение тово ти върши работа.

Изображение

4100 Turbolight 10W40

Gasoline and Diesel Engines
Technosynthèse

TYPE OF USE
Specially designed for high performance engines
All gasoline or Diesel engines, Turbo or naturally aspirated, multivalves, with carburettor or with injection, with or without catalytic converter.
Suitable for all types of fuel : standard, unleaded, Diesel fuel, LPG.
All driving conditions : City, Road, Highway.

PERFORMANCE
STANDARDS ACEA A3 / B3
APPROVALS API SL / CF
VW 505 00 / VW 500 00 quality
Mercedes Benz page 229.1

* The new standard API SL is more stringent than API SJ in terms of ageing resistance (average drain interval increased), requires anti-oxydation properties that maintain a constant viscosity avoiding sluge and deposits in the crankcase, anti-wear properties and dispersent power
The synthetic base stock provides high lubricating power and protects perfectly the engine while in intensive use on road, highway or in town.
The high performing anti-wear additivation results in reduction of engine internal frictions and increases life duration by wear reduction.
SAE 10W-40 viscosity grade is fully adapted to recent gasoline and Diesel engines and ensures easier starts.
Very efficient anti-deposit and anti-black sludge power which keeps the engine clean.
Anti-oxidation, Anti-corrosion, Anti-foam properties.

RECOMMENDATIONS
Drain interval : according to manufacturers’ recommendations and tune to your own use.
MOTUL 4100 Turbolight 10W-40 can be mixed with synthetic or mineral oils.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 17 фев 2005 9:46


brabus написа:По мое мнение...
Изображение

и аз мисля така...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта