Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8433
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот samo_pechka » Пон 14 окт 2013 7:08


Мн полезна информация :th_up




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот bobitur » Пон 14 окт 2013 8:15


petiaivanova12 написа:Чрез канал 5 се променя инжектираното количество гориво от ECU-то при стартиране на мотора

Не очаквай чудеса с 5-ти канал. При мен беше на 70(8 битово еку) и въртеше стартера доста тегаво и на 128 пак пали същото но оборотите са повече на стартера. Има много писано по въпроса за проблемно топло палене. За да е всичко ок, както казват колегите пробвай с чип, най-добро решение, или с прекодиране на автомат(малко по-голям разход и в диапазона на различни обороти колата е по мудна).


Потребителски аватар
petiaivanova12
Мнения: 162
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
Двигател: BKD 2008
Местоположение: sofia

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот petiaivanova12 » Пон 14 окт 2013 17:32


Това което е написано е абсолютно безплатно и работещо.Вие му предлагате решение за около 300лв.При промяна на5ти канал стартера не-върти по бързо. :banghead.А и е крайно време колегата с тази тема,да пробва това което съм написала и да каже става-нестава.Аз спирам дотук :beer


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот anpa1 » Пон 14 окт 2013 18:13


Колега, нещата са много по -елементарни. Имаш проблем със стартера, отиваш на ел. сервиз, почистват го и си готов. може би и четките са ти тръгнали и майстора ще ти предложи да ги смени. По добре ги смени, защото така или иначе стартера ще се свали и разглоби и проблема ти е решен . След това ще пали от четвърт


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот bobitur » Вто 15 окт 2013 9:24


anpa1 написа:Колега, нещата са много по -елементарни. Имаш проблем със стартера, отиваш на ел. сервиз, почистват го и си готов. може би и четките са ти тръгнали и майстора ще ти предложи да ги смени. По добре ги смени, защото така или иначе стартера ще се свали и разглоби и проблема ти е решен . След това ще пали от четвърт

Зависи може и да не се размине със стартер и нов акумулатор, като се погледне инвестицията към поне 300лв. за тях по удачния вариант е да сложи някой друг кон на умрелите все пак няколко под капака. Но все пак всеки човек е различен и разсъждава различно и за това не искам да налагам на някого своето мнение.
Поздрави на всички.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот rufkata » Сря 16 окт 2013 18:56


Колеги, заредих си акумулатора и при мен всичко е О.К. със топлия старт. Ако стартера е читав и акумулатора е О.К. значи че чипа е ненужен. Ако са поизморени чипа е решение, но временно след време и акумулатора и стартера ще искат смяна.


BoZo
Мнения: 35
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот BoZo » Чет 17 окт 2013 11:13


Голф 3 AFN - колата е с нов акумулатор и с работещ оригинален стартер. Никога не съм има проблеми с топло палене дори не ми е правило впечатление. Като отидох да слагам чип за повече мощност ми казаха, че и моят голф пали по трудно топъл. Като се заслушах найстина стартера върти 6-8 пъти за да запали, студена пали веднага. Заедно с чипа ми промениха и настройките за топлото палене. Сега и топла пали винаги от раз. Преди имахме голф 4 AHF с такъв провблем, него също софтуерно го оправихме.
Сам си прави изводите за какво да си даваш парите. Найстина би било кофти да дадеш пари за акумулатор и стартер, а колата пак да не пали.


Потребителски аватар
v_savov67
Мнения: 77
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот v_savov67 » Съб 19 окт 2013 21:38


Това с vag com го направих но нищо не става пак си пали много трудно. Иска ми се ако може да си върна всичко както си беше по заводски настройки. Ще пробвам по други начин. Благодаря за интересната тема.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот bobitur » Нед 20 окт 2013 11:58


Набираш канал 00 с адапттация и връща всички заводски настройки.


Потребителски аватар
v_savov67
Мнения: 77
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот v_savov67 » Съб 26 окт 2013 20:51


Хорица, днес успях да си сваля и разглобя стартера и какво да видя, няма четки а пък и ротора е изпонадраскан. Смених четките с нови а ротора го запилих с шкурка. Сега върти като ново, но не съм го пробвал на топло. Предполагам, че няма да има проблем. Така че проверете си стартерите преди да е дошла зимата - личен съвет. Успех и ще си пишем скоро. :beer


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот Zinoto » Нед 27 окт 2013 16:42


v_savov67 написа:Хорица, днес успях да си сваля и разглобя стартера и какво да видя, няма четки а пък и ротора е изпонадраскан. Смених четките с нови а ротора го запилих с шкурка. Сега върти като ново, но не съм го пробвал на топло. Предполагам, че няма да има проблем. Така че проверете си стартерите преди да е дошла зимата - личен съвет. Успех и ще си пишем скоро. :beer

Това е истината, дори и акумулатора да не е в отлично здраве ако стартера е... консумацията на ток на топъл мотор с добре профилактиран и смазан стартер е много ниска.


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот anpa1 » Нед 27 окт 2013 17:09


v_savov67 написа:Хорица, днес успях да си сваля и разглобя стартера и какво да видя, няма четки а пък и ротора е изпонадраскан. Смених четките с нови а ротора го запилих с шкурка. Сега върти като ново, но не съм го пробвал на топло. Предполагам, че няма да има проблем. Така че проверете си стартерите преди да е дошла зимата - личен съвет. Успех и ще си пишем скоро. :beer


anpa1
Заглавие: Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN Публикувано на: Пон Окт 14 42, 2013 19:13


Регистриран на: 16.10.2011
Мнения: 74
Местожителство: plovdiv
Skype: annnno641
Колега, нещата са много по -елементарни. Имаш проблем със стартера, отиваш на ел. сервиз, почистват го и си готов. може би и четките са ти тръгнали и майстора ще ти предложи да ги смени. По добре ги смени, защото така или иначе стартера ще се свали и разглоби и проблема ти е решен . След това ще пали от четвърт -----
не слушаш колега, това съм ти го писал преди 15 дни, и аз имах подобен проблем и питах тук във форума и се начетох на глупости : ... чипове... канали на стартера... заводски настройки... и накрая като ми разглобиха стартера майстора се учуди как съм палел изобщо с тези четки...


Потребителски аватар
petiaivanova12
Мнения: 162
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
Двигател: BKD 2008
Местоположение: sofia

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот petiaivanova12 » Нед 27 окт 2013 18:52


и аз имах подобен проблем и питах тук във форума и се начетох на глупости : ... чипове... канали на стартера... заводски настройки... и накрая като ми разглобиха стартера майстора се учуди как съм палел изобщо с тези четки...[/quote]
Позволяваш си да употребяваш епитети срещу всички :beat_butt2 ,а същевременно ни питаш?Ако обичаш си затвори голямата уста защото това е свободен форум.Ако не-желаеш да получаваш отговори не-питай!


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: трудно пали Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN

Мнениеот xxx_man » Вто 21 яну 2014 15:37


извинете че ползвам темата, но искам да попитам прословутото прекодиране на автомат в крайна сметка вдига ли разхода /градско/и ако някой си е направил труда да каже с колко му е вдигнало разхода?


Потребителски аватар
opex
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 17:06
Автомобил: Passat 4х4
Двигател: AFN
Местоположение: София

Re: Ford Galaxy 1.9 TDI 110 AFN трудно пали

Мнениеот opex » Съб 22 юли 2017 16:54


Ще възкреся тази тема за да не отварам нова за същия въпрос.
Моят AFN (не Галакси) също палеше трудно. Прекодирах я на автоматик и пали от четвърт.
Прочетох обаче, че това можело да има негативни ефекти, въпреки че вече месец няма нищо подобно, само радост.
Прочетох поста на Брезел с публикуваната таблица на зависимост между температура и количество впръскване. Същата таблица я намерих и в чуждестранен форум под друг вид и няма съмнение в това, което той и 'те' казват за въпросния "бъг".
Но помислих "това не е било така като е излязла от завода, че и години след това нали?" и продължих да търся. Попаднах на постове, в които човек е сменил температурния сензор в самата инжекторна помпа и е започнала да пали доста по-добре, напомняла му като за в началото, когато си е купил колата.
Съответно въпроса ми е: Някой с такъв проблем сменял ли е въпросния температурен датчик и усетил ли е разлика?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 52 госта