TDI и прекъсвач
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
TDI и прекъсвач
Здравейте. Карам Голф 4 PD AJM 116к.с. с права тръба и рейс пайп. Останалото е заводско. Предстои ми идната седмица да сменя софтуера на колата (чип тунинг) и много се нагледах в интернет на клипчета на TDI-та с прекъсвачи от порядъка на 4200-4500. За вървежа едва ли има ефект, по-скоро ми е за лично удоволствие и "кеф". Говорих с човека който ще прави колата (не е от известните тук) и каза, че няма проблем да я направи да има прекъсвач на 4300 примерно, но е било много вредно/лощо/опасно за двигателя, защото се получавали големи детонации от количестовото нафта в този момент...или поне това разбрах аз Та искам да чуя и други мнения по този въпрос и дали някой кара с така направен чип.
- Glove
- Мнения: 2044
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: TDI и прекъсвач
Правилно ти е казал човека, при такава скорост на буталата и това налягане в цилиндрите една рязка промяна на детонация може да направи доста поразии, особено с псевдо нафтите в БГ.
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: TDI и прекъсвач
Ако "човека" си разбира от работата, би трябвало да може да ограничи оборотите само от картите, без разни там прекъсвачи.
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI и прекъсвач
Мисълта ми е, че аз искам да има т.нар. "hard cut rev limiter" , иначе ясно че може да си е ограничена плавно без да се чува нищо.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: TDI и прекъсвач
Това дето го правят се нарича Launch control
Имам едно питане, аз също съм със затапен ЕГР, и искам да слагам рейс пайп, как си премахнал топлообменника на ЕГР-а?
Имам едно питане, аз също съм със затапен ЕГР, и искам да слагам рейс пайп, как си премахнал топлообменника на ЕГР-а?
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: TDI и прекъсвач
Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.
А за прекъсвача си мисля,че е пълна глупост и то пък на ТДИ,ама всеки сам си решава как точно до си счупи колата,както казва един уважаван от мен майстор и фен на ФВ тук от форума.
Почисити го и си го ползвай.
А за прекъсвача си мисля,че е пълна глупост и то пък на ТДИ,ама всеки сам си решава как точно до си счупи колата,както казва един уважаван от мен майстор и фен на ФВ тук от форума.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: TDI и прекъсвач
nasko1978 написа:Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.
Така или иначе този ЕГР, няма никога да му махна ламаринката, особенно след като знам как се чистат колектори... Ще имам още едно махане на колекторите, за да почиста портовете в главата до блясък, а този топлообменник пречи много при свалянето и трябва да се махне първо, отделно че си играя да слагам най-различни турбини от време на време, а този топлообменник само пречи Доколкото си спомням при топлообменника на ЕГР-а при ARL бяха 3 маркуча, по които върви водата
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI и прекъсвач
valiosport написа:Това дето го правят се нарича Launch control
Две различни неща са
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: TDI и прекъсвач
nasko1978 написа:Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.
При затапен ЕГР топлообменникът няма какво да обменя...
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: TDI и прекъсвач
ssssl написа:nasko1978 написа:Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.
При затапен ЕГР топлообменникът няма какво да обменя...
Отклонявам се от темата, но това вярно ли е? Моя ЕГР е затапен по-възможно най-глупавия начин - има съчма в маркуча (така взех колата ). Извинявам се на колегата, но има ли къде да се прочете точно как да стане затапването на ЕГР и каква е връзката му с топлообменника? Благодаря
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: TDI и прекъсвач
Stoyanov_Vw написа:Извинявам се на колегата, но има ли къде да се прочете точно как да стане затапването на ЕГР и каква е връзката му с топлообменника?
Ролята на топлообменника е когато горещите газове минават да затоплят част от водата, понеже водната риза минава през топлообменника. Затова почва да загрява по-бавно когато се затапи ЕГР-а.
Но зависи къде е сложена ламаринката, в случая както аз съм сложил ламаринка точно под клапана, до топлообменника идват изгорели газове.
Ако не искаш да махаш изцяло ЕГР-а сложи ламаринка точно под клапана 2мм. с две гарнитурки от клингирит.
Ако искаш да го премашнеш напълно това е начина https://youtu.be/xn6jiEpADYg
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI и прекъсвач
Едно нещо питах в темата вие намесихте някакви егр-и и топлообменници...нищо свързано. Колега valiosport във всяка втора тема четем за твоята кола и какво си й направил. Не оспорвам, че може да е еталон кое как се прави, ама няма смисъл постоянно да го четем. И само да ти кажа - лънч контрол и прекъсвач нямат нищо общо. Имаше малко смислени отговори, благодаря на колегите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта