TDI и прекъсвач

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

TDI и прекъсвач

Мнениеот klimatronik » Сря 19 авг 2015 21:39


Здравейте. Карам Голф 4 PD AJM 116к.с. с права тръба и рейс пайп. Останалото е заводско. Предстои ми идната седмица да сменя софтуера на колата (чип тунинг) и много се нагледах в интернет на клипчета на TDI-та с прекъсвачи от порядъка на 4200-4500. За вървежа едва ли има ефект, по-скоро ми е за лично удоволствие и "кеф". Говорих с човека който ще прави колата (не е от известните тук) и каза, че няма проблем да я направи да има прекъсвач на 4300 примерно, но е било много вредно/лощо/опасно за двигателя, защото се получавали големи детонации от количестовото нафта в този момент...или поне това разбрах аз :Mr Green Fun Та искам да чуя и други мнения по този въпрос и дали някой кара с така направен чип.




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот Glove » Сря 19 авг 2015 21:51


Правилно ти е казал човека, при такава скорост на буталата и това налягане в цилиндрите една рязка промяна на детонация може да направи доста поразии, особено с псевдо нафтите в БГ.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 924
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот ssssl » Сря 19 авг 2015 23:58


Ако "човека" си разбира от работата, би трябвало да може да ограничи оборотите само от картите, без разни там прекъсвачи.


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот klimatronik » Чет 20 авг 2015 7:07


Мисълта ми е, че аз искам да има т.нар. "hard cut rev limiter" , иначе ясно че може да си е ограничена плавно без да се чува нищо.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот valiosport » Чет 20 авг 2015 21:18


Това дето го правят се нарича Launch control
Имам едно питане, аз също съм със затапен ЕГР, и искам да слагам рейс пайп, как си премахнал топлообменника на ЕГР-а?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот nasko1978 » Чет 20 авг 2015 21:28


Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.
А за прекъсвача си мисля,че е пълна глупост и то пък на ТДИ,ама всеки сам си решава как точно до си счупи колата,както казва един уважаван от мен майстор и фен на ФВ тук от форума. :c020


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот valiosport » Чет 20 авг 2015 21:46


nasko1978 написа:Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.

Така или иначе този ЕГР, няма никога да му махна ламаринката, особенно след като знам как се чистат колектори... Ще имам още едно махане на колекторите, за да почиста портовете в главата до блясък, а този топлообменник пречи много при свалянето и трябва да се махне първо, отделно че си играя да слагам най-различни турбини от време на време, а този топлообменник само пречи :mhihi Доколкото си спомням при топлообменника на ЕГР-а при ARL бяха 3 маркуча, по които върви водата :rolleyes


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот klimatronik » Пет 21 авг 2015 8:38


valiosport написа:Това дето го правят се нарича Launch control

Две различни неща са icon_idea


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 924
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот ssssl » Пет 21 авг 2015 13:21


nasko1978 написа:Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.

При затапен ЕГР топлообменникът няма какво да обменя...


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот Stoyanov_Vw » Пет 21 авг 2015 15:43


ssssl написа:
nasko1978 написа:Ако топлообменника е здрав,защо ще го махаш колега?
Почисити го и си го ползвай.

При затапен ЕГР топлообменникът няма какво да обменя...

Отклонявам се от темата, но това вярно ли е? Моя ЕГР е затапен по-възможно най-глупавия начин - има съчма в маркуча (така взех колата :no ). Извинявам се на колегата, но има ли къде да се прочете точно как да стане затапването на ЕГР и каква е връзката му с топлообменника? Благодаря :drunk


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот valiosport » Пет 21 авг 2015 17:34


Stoyanov_Vw написа:Извинявам се на колегата, но има ли къде да се прочете точно как да стане затапването на ЕГР и каква е връзката му с топлообменника?

Ролята на топлообменника е когато горещите газове минават да затоплят част от водата, понеже водната риза минава през топлообменника. Затова почва да загрява по-бавно когато се затапи ЕГР-а.
Но зависи къде е сложена ламаринката, в случая както аз съм сложил ламаринка точно под клапана, до топлообменника идват изгорели газове.
Ако не искаш да махаш изцяло ЕГР-а сложи ламаринка точно под клапана 2мм. с две гарнитурки от клингирит.
Ако искаш да го премашнеш напълно това е начина https://youtu.be/xn6jiEpADYg


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI и прекъсвач

Мнениеот klimatronik » Пет 21 авг 2015 19:08


Едно нещо питах в темата вие намесихте някакви егр-и и топлообменници...нищо свързано. Колега valiosport във всяка втора тема четем за твоята кола и какво си й направил. Не оспорвам, че може да е еталон кое как се прави, ама няма смисъл постоянно да го четем. И само да ти кажа - лънч контрол и прекъсвач нямат нищо общо. Имаше малко смислени отговори, благодаря на колегите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта