Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот Snuupy » Вто 05 яну 2016 0:36


Здравейте,
това е 4-тото ми Polo и първото ми дизелово. До сега съм имал парно, от което не можех да дишам на първа степен, докато сега не мога да се сгрея, а работя на 16км от дома и направо съм полудял. Колата е Polo 6N2 1.4TDI PD, преди два месеца смених термостата с чисто нов Mahle, но въпреки това загряването е трудна задача. Тръгвам от вкъщи, не пускам парното докато колата не загрее на поне 70 градуса, което се случва на около 5км от дома, или 10мин. Пускам парното на първа степен и ако колата не е в движение, ами съм по задръствания, загряване нямаа до 90 градуса. Ако я оставя без включено парно заграва на 90 градуса и й трябват поне още 10мин да стои на 90 градуса за да мога да пусна парното на втора степен, примерно и да не падат градусите под 90, ако ли обаче е под 90 и пусна парното на втора степен и съм в задръстване, няма загряване. Ако карам на дълго и е в обороти колата загрява на 90 градуса, но вляза ли в задръстване и пуснато ли е парното на 2-ра степен или повече пада до към 75гр. Супер ненормално работа. Реално трябва да не включвам парното до 90 градуса, да я изчакам да загрее още 10мин на 90гр и тогава да пускам на колкото си искам, да де ама реално ще съм стигнал до работа и по-добре да си вградя калорифер, ебаати колата. Ето клип на място


Някакви идеи за по-бързо загряване?! Различен термостат? Вграждане на печка?! :D Вече не знам просто....




Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот 1z » Вто 05 яну 2016 4:51


Гараж, и да се кара на по-високи обороти! Икономията на ТДИ идва от това че двигателя произвежда нужната мощност, на ниски обороти ,а на ниски обороти няма как да загрее бързо мотора .


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот Snuupy » Вто 05 яну 2016 8:58


Да, за оборотите е ясно, но като си в задръстване или, както е силен снеговалеж и трябва да се кара внимателно, няма как да карам във високи обороти и е много неприятно като цяло...


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2204
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia_Golf 3_Volvo XC70
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот w_smith » Вто 05 яну 2016 11:41


Втора степен на вентилатора на купето само през лятото. Малък двигател, малко гориво, откъде да дойде топлото? Иначе падането на стрелката е защото като стигне до 75 гр реални, на таблото вече показва 90. Затова ако седи по-дълго на 90 не пада стрелката. Истината обаче е в първото изречение от поста ми.

Последна промяна от w_smith на Вто 05 яну 2016 11:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4309
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот tdi fen » Вто 05 яну 2016 11:46


най-добре е до поставиш автономен отоплител webasto но определено но това е доста скъпо начинание


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот Snuupy » Вто 05 яну 2016 12:59


w_smith написа:Втора степен на вентилатора на купето само през лятото. Малък двигател, малко гориво, откъде да дойде топлото? Иначе падането на стрелката е защото като стигне до 75 гр реални, на таблото вече показва 90. Затова ако седи по-дълго на 90 не пада стрелката. Истината обаче е в първото изречение от поста ми.

Да, ясно. Голяма мъка с отоплението с тези дизели... Но пък за сметка на разхода, който ме топли в края на месеца, хаха.
tdi fen написа:най-добре е до поставиш автономен отоплител webasto но определено но това е доста скъпо начинание



Sent from my Xperia M4 Aqua using Tapatalk


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот Sstefaan84 » Вто 05 яну 2016 13:10


Колеги при мен е същата работа, след смяна на термостат колата работили на място с включен вентилатор веднага изтива 70-75°С. В движение даржи 85-92°С. Това го меря с обд- блутут.Колата е поло 6н2 1.0mpi ги,Също така сутрин загрява доста трудо до 90°С ако не се сръчка.


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот Snuupy » Вто 05 яну 2016 13:19


Sstefaan84 написа:Колеги при мен е същата работа, след смяна на термостат колата работили на място с включен вентилатор веднага изтива 70-75°С. В движение даржи 85-92°С. Това го меря с обд- блутут.Колата е поло 6н2 1.0mpi ги,Също така сутрин загрява доста трудо до 90°С ако не се сръчка.

Тук говорим за дизелови автомобили колега. Бензин с нов термостат не трябва да пада така. Миналото ми поло 1.4мпи, 6н, загряваше и ковеше 90гр за 10мин зимата и не се дишаше в колата на първа степен на парното.

Sent from my Xperia M4 Aqua using Tapatalk


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 05 яну 2016 16:08


Интересно... при мене духа стабилно топло още преди да е стигнала 60 градуса. И да, пускам парното само на 1ва степен. На 2ра степен и нагоре вече не се седи в колата от жега. И при мен като е на 90 градуса и спра в задръстване ако е на 1ва степен леееко отлепя стрелката вляво от 90, ако е на 2ра степен отива на 75 градуса и там седи докато не тръгна, после пак си отива на 90
опс... забравих да спомена- имам подгрев на антифриза. И ти колега трябва да имаш. Подгрева го чувам как цъка релето при минусови телператури,когато е студен мотора- докъм 50- 60 градуса, после не се чува, като завъртя врътката за топлото в положение различно от cool. Като върна пак врътката на студено се чува как изключва.
пп. Ако като тебе я чакам да загрее преди да пусна парното- това ще е по великден. Все пак колата служи на теб, не ти на нея. Още след като запаля пускам на 1 или 2 парното, топлото на макс. след 2 до 4 минути предното стъкло няма лед, започва да духа стабилно топло и газ. А колкото загрее загрее. Предпочитам на мен да ми е топло отколкото да карам озъбен , щото не показва 90градуса :beer


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот Snuupy » Вто 05 яну 2016 16:55


polovera_9n3 написа:Интересно... при мене духа стабилно топло още преди да е стигнала 60 градуса. И да, пускам парното само на 1ва степен. На 2ра степен и нагоре вече не се седи в колата от жега. И при мен като е на 90 градуса и спра в задръстване ако е на 1ва степен леееко отлепя стрелката вляво от 90, ако е на 2ра степен отива на 75 градуса и там седи докато не тръгна, после пак си отива на 90
опс... забравих да спомена- имам подгрев на антифриза. И ти колега трябва да имаш. Подгрева го чувам как цъка релето при минусови телператури,когато е студен мотора- докъм 50- 60 градуса, после не се чува, като завъртя врътката за топлото в положение различно от cool. Като върна пак врътката на студено се чува как изключва.
пп. Ако като тебе я чакам да загрее преди да пусна парното- това ще е по великден. Все пак колата служи на теб, не ти на нея. Още след като запаля пускам на 1 или 2 парното, топлото на макс. след 2 до 4 минути предното стъкло няма лед, започва да духа стабилно топло и газ. А колкото загрее загрее. Предпочитам на мен да ми е топло отколкото да карам озъбен , щото не показва 90градуса :beer

Напълно съм съгласен, но моята няма печка (подгрева на антифриза), чета доста как може да се пригоди, но май го управлява компютъра на колата и няма да стане... Иначе при теб е по-цивилизована работата. Хаха

Sent from my Xperia M4 Aqua using Tapatalk


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 05 яну 2016 17:55


Доколкото знам всички ТДИ-та имат подгрев. Твоята откъде е вкарана? Ако е италианка може и да няма. Моята нова е купена в БГ и има. Колко ампера ти е генератора? Моя е 120А, като я закарах за пръв път при моя майстор в кж вика тая кола защо е с такъв силен генератаор?!?! после гледа гледа и вика- имаш подгрев на антифриза- тогава ми каза и показа за какво става въпрос. Вика ако няма подгрев ще е с 90А генератор. Незнам колко е прав, ама на него съм склонен да му вярвам за всичко


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот Snuupy » Вто 05 яну 2016 18:10


polovera_9n3 написа:Доколкото знам всички ТДИ-та имат подгрев. Твоята откъде е вкарана? Ако е италианка може и да няма. Моята нова е купена в БГ и има. Колко ампера ти е генератора? Моя е 120А, като я закарах за пръв път при моя майстор в кж вика тая кола защо е с такъв силен генератаор?!?! после гледа гледа и вика- имаш подгрев на антифриза- тогава ми каза и показа за какво става въпрос. Вика ако няма подгрев ще е с 90А генератор. Незнам колко е прав, ама на него съм склонен да му вярвам за всичко

90A е моя, от Италия е. Ако го питаш и как може да се пригоди, освен, че трябва да се сложи 120A генератор...

Sent from my Xperia M4 Aqua using Tapatalk


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 05 яну 2016 18:17


Имаше тема за слагане на подгрев на пассат тука из форума- същата е схемата като на полото, даже някой и на 1.6 бензин на голф 3 беше сложил- пак тема тука. Успех :beer


Потребителски аватар
lachone
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 12 апр 2010 12:27
Автомобил: VW Lupo+Passat B6
Двигател: 1400TDI+2000TDI
Местоположение: Sofia

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот lachone » Чет 07 яну 2016 17:44


Аз съм с Лупо с АМФ и стрелката ми седи по същия начин, както е в клипчето, обаче парното си е доста силно, вчера на 1-ва степен ми стана такава жега, че врътнах към студено врътката. В студовете от ония дни стигах и до 3-та степен на моменти, защото си беше доста хладно и пак така се държеше стрелката и парното си беше на 6.


Потребителски аватар
go4o.m
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 16:08
Автомобил: VW POLO
Двигател: AMF 2001
Местоположение: София

Re: Polo 6N2 1.4 TDI AMF - въпрос за загряване?

Мнениеот go4o.m » Чет 29 сеп 2016 18:23


Моето поло почва да духа топло след 2 минути просто малките двигатели са толкова ефективни че са сложили ел. радиатор в парното можеш да пробваш дали работи при студено време завърташ копчето за топлото и след около 80% се чува слабо щракване ако се натовари двигателя значи работи
Изображение
Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта