обороти на AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 19 яну 2007 20:00


динамо или ремък на динамото




Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 20 яну 2007 18:14


Deputata написа:Сам ли си сменяш ангренажния ремък?


не сам, а с баща ми/по точно аз му помагам/


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2210
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia_Golf 3_Volvo XC70
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Съб 20 яну 2007 18:34


Това за 500-600 об/мин и мен ме е стряскало много здраво - гледам някакво странно малко показание на оборотомера на празен ход и си викам край сега някой трябва да ми работи по помпата, помеслих малко и се сетих че при такива обороти трябва здраво да ми подскача двигателя и после наистина се оказа недобре обтегнат ремък на генаратора.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 20 яну 2007 20:16


възможно е да е и от ремък /макар че са стегнати добре до колкото видях/,защото единият от 2-та пресвирва ама не знам кой е и това когато е студен,като позагрее малко спира да свири и оборотомерът се оправя,но най ми е интересно защо са ми толкова високи оборотите като загрее :?:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 20 яну 2007 22:30


AAZ не е TDI.
1000-1100 об/мин на загрял мотор не е нормално.
има скрито меню за електронен оборотомер и т.н.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 20 яну 2007 22:58


а можеш ли да напишеш къде да го намеря това скрито меню за електронния оборотомер, за да го сверя с обикновения,да не би да ме лъже самият оборотомер,но оборотите пак ми се виждат височки?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 20 яну 2007 23:16




Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Нед 21 яну 2007 7:56


второто го бях открил само за първото не знаех,благодаря много за информацията.По рано правих някакви такива експерименти за това с контатктният ключ ама нищо не стана/показват ми се някакви други работи само 2 а не 8 както колегата го е написъл/дано този път да стане ,ако не стане ще пиша пак


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 13:48


днес направих теста с ключа и се получи,на електронния оборотомер оборотите варират от 1000 до 1100


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Чет 01 фев 2007 17:24


Айде бе, колеги никой ли не може да ми каже защо са ми толкова високи оборотите и как да ги сваля при това положение ,че малко се бяхме отклонили от темата :?:


airclima
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот airclima » Нед 04 фев 2007 22:05


При този двигател има една мембрана на помпата при която с вакум дърпа гаста при студен двигател да са по високи оборотите и после ги сваля.Тази мембрана взима вакум през един клапан а тои от всмукателния колектор тази джажа се управлява от термо датчика единия от които е двоен другия единичен и са до термостата отгоре и отдолу. Проблема може би е в датчика ти. но не е зле да се прегледат маркучите на вакума. Пробвай да извадиш куплонга на клапана когато е студен за да видиш дали ще паднат още оборотите.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пон 05 фев 2007 15:20


ами просто съм изпуснал да напиша, че мойта кола е с обогатител,а не е с автоматичен,за да си вдига сама оборотите,а и не съм забелязъл тоя вакум за който говориш на помпата,но сега като слезна към колата ще видя и после ще пиша


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пон 05 фев 2007 19:12


погледнах,за да видя помпата и въпросният вакум,но не знам дали е този с който е свързана помпата и турбото/за него ли става въпрос?/ако е за него-не съм го вадил/само го пипнах и установих,че се върти,може и да се е спекъл/, защото не знаех като работи колата да ли няма да почне да хвърля нещо от там,а и нямах време да го вадя щото бързах.Това упражнение ще го направя утре на светло и на по-топличко през деня :)


airclima
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот airclima » Пон 05 фев 2007 21:17


Това дето го дърпаш вътре и мислиш че е обогатител е жлило което издърпва едно лостче на помпата и изменя предварението на впръскването за лесно палене. Утре ще снимам и ще ти покажа.[/img]


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 06 фев 2007 15:59


airclima написа:Това дето го дърпаш вътре и мислиш че е обогатител е жлило което издърпва едно лостче на помпата и изменя предварението на впръскването за лесно палене.[/img]


Аз до колкото съм осведомен на това жило всички му казват обогатител,а иначе знам какво представлява и за какво служи.Днес извадих и този маркуч дето помпата дърпа въздух от турбото,но нямаше никаква промяна в оборотите.Оборотите се вдигат само когато дръпна обогатителя



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта