обороти на AAZ
- w_smith
- Мнения: 2210
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia_Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Това за 500-600 об/мин и мен ме е стряскало много здраво - гледам някакво странно малко показание на оборотомера на празен ход и си викам край сега някой трябва да ми работи по помпата, помеслих малко и се сетих че при такива обороти трябва здраво да ми подскача двигателя и после наистина се оказа недобре обтегнат ремък на генаратора.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
http://vwclub-bg.org/articles.php?id=11
и още нещо :
http://www.vwclub-bg.org/articles.php?id=13
следващият път
![:търсачкаа](./images/smilies/use_search.gif)
и още нещо :
http://www.vwclub-bg.org/articles.php?id=13
следващият път
![:търсачкаа](./images/smilies/use_search.gif)
При този двигател има една мембрана на помпата при която с вакум дърпа гаста при студен двигател да са по високи оборотите и после ги сваля.Тази мембрана взима вакум през един клапан а тои от всмукателния колектор тази джажа се управлява от термо датчика единия от които е двоен другия единичен и са до термостата отгоре и отдолу. Проблема може би е в датчика ти. но не е зле да се прегледат маркучите на вакума. Пробвай да извадиш куплонга на клапана когато е студен за да видиш дали ще паднат още оборотите.
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
погледнах,за да видя помпата и въпросният вакум,но не знам дали е този с който е свързана помпата и турбото/за него ли става въпрос?/ако е за него-не съм го вадил/само го пипнах и установих,че се върти,може и да се е спекъл/, защото не знаех като работи колата да ли няма да почне да хвърля нещо от там,а и нямах време да го вадя щото бързах.Това упражнение ще го направя утре на светло и на по-топличко през деня ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
airclima написа:Това дето го дърпаш вътре и мислиш че е обогатител е жлило което издърпва едно лостче на помпата и изменя предварението на впръскването за лесно палене.[/img]
Аз до колкото съм осведомен на това жило всички му казват обогатител,а иначе знам какво представлява и за какво служи.Днес извадих и този маркуч дето помпата дърпа въздух от турбото,но нямаше никаква промяна в оборотите.Оборотите се вдигат само когато дръпна обогатителя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта