обороти на AAZ
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Значи,като запаля сутрин с обогатителя са около 1000-1100,после като го върна падат на около 900-950 и след тези 3 мин. си захапва от 1100 до 1160/80 и си ги държи там,доста са височки и си смуче бая нафица по светофарите в задръстването.Днес я засякох и ми даде 9/100 км.,щото карах тия дни доста в задръстванията на нашата хубава столица,а предишният път когато я засякох като си карах само по Младост и околията ми даде 6/100км. Странна работа,ама сигурно е и от височките обороти?!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
bulaki написа:Значи,като запаля сутрин с обогатителя са около 1000-1100,после като го върна падат на около 900-950 и след тези 3 мин. си захапва от 1100 до 1160/80 и си ги държи там,доста са височки и си смуче бая нафица по светофарите в задръстването.Днес я засякох и ми даде 9/100 км.,щото карах тия дни доста в задръстванията на нашата хубава столица,а предишният път когато я засякох като си карах само по Младост и околията ми даде 6/100км. Странна работа,ама сигурно е и от височките обороти?!
100-200 оборота ти повишават разхода точно с нищо/поне нищо което да засечеш/,ама найстина са показател за нередност в мотора.
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не е както трябва?
виж нафтовата помпа от към двигателя дето е закачено жилото на обогатителя как е. има два ограничителя единия е за макс а другия за минималните обороти. като върнеш обогатителя дали достига ограничителя на минималните/трябва почти да опира на него/? да не жилото да не е както трябва?
инече пак там има едно като винче с пружинка около него и с глава за отверка което старчи на горе. с него можеш да свалиш оборотите на празен ход до като достичнеш до един от двата ограничителя.
след тази примяна може да се наложи да се регулира и количеството на подаваното гориво ако не върви както ти харесва.
виж нафтовата помпа от към двигателя дето е закачено жилото на обогатителя как е. има два ограничителя единия е за макс а другия за минималните обороти. като върнеш обогатителя дали достига ограничителя на минималните/трябва почти да опира на него/? да не жилото да не е както трябва?
инече пак там има едно като винче с пружинка около него и с глава за отверка което старчи на горе. с него можеш да свалиш оборотите на празен ход до като достичнеш до един от двата ограничителя.
след тази примяна може да се наложи да се регулира и количеството на подаваното гориво ако не върви както ти харесва.
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Колега Ицохристов,много благодаря за съвета който ми даде за оборотите /става въпрос за това болтче което е зад помпата/,от него определено свършихме работа с оборотите и сега вече са около 900,само че се появи нов проблем с вибрациите на двигателя които се усещат в купето,но те се дължат /или поне на мен така ми се струва/ от отлепения тампон на скоростите, понеже оборотите не са 1100 вибрациите са стабилни и се усещат на гърнетата като започват да дрънчат и те,но това ще го оправям като се поотопли малко времето,че сега не е много за работа навън.Само ще трябва да пипна малко и помпата, щото на студен двидател като върна обогатителя започва да прекъсва и гасне,а преди я направихме да пали като пушка студен и топъл, ама само че със високите обороти.Още веднъж ти благодаря за съвета, който ми даде за оборотите и за решаването на проблема, на който доста от знаещите колеги не можаха да ми отговорят.Но нищо,в крайна сметка за това е този форум,за да обменяме информация за нашите автомобили,а и за тези които знаят, да продължават да се учат
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: обороти на AAZ
bulaki написа:колеги,понеже от скоро съм с Г3 ААЗ искам да попитам дали са нормални 1000 оборота когато запаля сутрин,а салед малко като поработи стават 1100.Това ми го каза човек с ТДИ,за това искам да попитам вас понеже сте по-компетентни от мен с тези колици
с обогатител ли го палиш ? щото аз зимно време кат го паля ми работи на 800 обората с обогатител 1050 някаде с ааз съм
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
bulaki написа:Колеги,я кажете сега като вече свалих оборотите, когато запаля сутрин и върна обогатителя оборотите падат на 650-700 и като загрее си достигат 850-900 до 950.Това нормално ли е или трябва да се бърника още нещо?
ххмм.... и моите падам ама до към 790 рядко иначе точно 800 като върна обогатителя става сичкото това , моя двигател е малко изтормозан на 220х е , но се пак 700 е малко тря да са повече , предполагам знаеш как работи дизала принципа , студеното време е.........
а тия 650 - 700 колко време ги държи
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
значи,преди имах пасат 1986г. също дизел,при него беше същото нещо с оборотите /като запаля сутрин са ниски и като загрее се вдигат/,само че нямах оборотомер за по-голяма точност,но понеже нали съм от скоро с тази и не знам как трябва да са оборотите на тези по-новите модели двигатели, но вече разбирам,че това са истинските обороти
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 31 мар 2005 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
bulaki написа:значи,преди имах пасат 1986г. също дизел,при него беше същото нещо с оборотите /като запаля сутрин са ниски и като загрее се вдигат/,само че нямах оборотомер за по-голяма точност,но понеже нали съм от скоро с тази и не знам как трябва да са оборотите на тези по-новите модели двигатели, но вече разбирам,че това са истинските обороти
E.....най-накрая вдяна.Значи "новите"според тебе двигатели са добре познатите помпа-дюза. А беше казал,че си ходил на майстор. [/quote]
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
много се извинявам,ама не съм казал, че съм ходил на майстор,а че си го имам в къщи.Той каза също че са си нормални тия обороти,но аз все пак исках да попитам Вас,щото ТДИ и помпа дюза са вече друго поколение май ако не се лъжа,а моя си е обикновен ТД и си е от най-простите дизели като моя стария,с изключение на екстрите които има този
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ivaile и 48 госта