GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2023 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Здравейте колеги имам странен проблем при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра и като спирам прави на моменти нямам проблеми с вървежа паленето.
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Същото положение ,прекъсва и придърпва по надолнище без газ. Пали и върви без забележки. Пасат б5 1.9 тди мотор АНН. Следя темата с интерес.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2023 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
придърпване нямам за моят късмет само прекъсване имам
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2023 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
https://www.youtube.com/shorts/1K6Rd3R_5Rg ето линк снимах видео вчера слушай двигателя как сменя гласа си после се оправя
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Малко компютърна диагностика няма да е излишна.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Смуче въздух от някъде ,малко и не се усеща в средни и високи обороти.Чистене на дебитомер ,дроселова клапа и диагностика както е посочил колегата goppa.Ако всичко е наред и няма грешки да се огледат всички маркучи след дебитомера за нацепване ,също да се види дали между дросела и всмукателния колектор има гарнитура и да не се е скъсала,прегоряла и т.н.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2023 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
купил сим VAGCOM няма грешки дебитомера си е нов може от някъде да смуче въздух
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Диагностиката не е само да видиш дали има записани грешки. Грршка ще запише предимно ако някой датчик е прекъснат . VagCom показва и живи данни от датчиците по мотора. От тях може да се съди доста успешно за състоянието на всички останали части по двигателя в които няма датчици.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Туй е дърт дизел. И да смуче малко въздух няма да прекъсва. Като му затапиш ЕГР-а и почне да влиза тройно повече въздух на празен ход пак не прекъсва.
Но е факт, че единият цилиндър изчезва. Като е загрял мотора прави ли го пак? С какво масло се кара и кога е сменяно последно? Правено ли е нещо преди да започне да прави така?
Но са прави колегите, че една диагностика от някой дето знае какво да гледа няма да е излишна. Авансите на помпата и горивото на празен ход трябва да се видят като минимум.
Но е факт, че единият цилиндър изчезва. Като е загрял мотора прави ли го пак? С какво масло се кара и кога е сменяно последно? Правено ли е нещо преди да започне да прави така?
Но са прави колегите, че една диагностика от някой дето знае какво да гледа няма да е излишна. Авансите на помпата и горивото на празен ход трябва да се видят като минимум.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2023 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
И при загрял се получава прави го на моменти после изчезва маслото е 10w40 незнам кога е сменен наскоро съм я купил не се правени ремонти преди качил съм в тубата видео как се чува че променя гласи си двигателя
https://www.youtube.com/shorts/1K6Rd3R_5Rg Ето лично аз съм снимал
https://www.youtube.com/shorts/1K6Rd3R_5Rg Ето лично аз съм снимал
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Това е прословутото дъвчене/притрисане на мотора при доста от колите с код ALH/AHF го има (включително и при моята). Изчел съм няколко теми, едни казват, че е в ел. блока на помпата проблема, други в тампони на мотора, трети в центровка на помпата, четвърти след чип им се е оправило и т.н. Аз не съм правил почти нищо по въпроса(смяна на уплътнения на помпа при Вентоман, съответно предполагам я е центровал, нямаше разлика), смяна на тампони, разлика в началото първите 1000км и после горе долу същото, помпа докато пали и върви втори път няма да пипам еВал съм я, остава да бодна един чип при Брезел и да видим (но преди това нови накладки и дискове, все пак това е по-важно). Та с 2 думи, don't worry be happy.
Щом сега си я взел, смени си масълце (5в40 за предпочитане), боцни една добавка на Манол Ceramo Ester (Има ефект и е евтина), ново масло в скоростите (75в80 или само 75в Total,Елф, Mannol евтинко, перфектни са), една добавка и в скоростите примерно Ресурс Т или Римет Т, ново масло в хидравликата(CHF някакво, марката няма значение, дори LHM за Citroen работи чудесно, тествано десетки хиляди км) виж спирачни маркучи, накладки, дискове и си карай колата.
Щом сега си я взел, смени си масълце (5в40 за предпочитане), боцни една добавка на Манол Ceramo Ester (Има ефект и е евтина), ново масло в скоростите (75в80 или само 75в Total,Елф, Mannol евтинко, перфектни са), една добавка и в скоростите примерно Ресурс Т или Римет Т, ново масло в хидравликата(CHF някакво, марката няма значение, дори LHM за Citroen работи чудесно, тествано десетки хиляди км) виж спирачни маркучи, накладки, дискове и си карай колата.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
Има две-три причини при старите роторни помпи с това "присецване" , стига разбира се ГНП да е добре. Щото ако ГНП-ето не е в ред, няма смисъл да се търси под вола теле. Трябва се оправи самото то.
Едната е дюза ( тая с датчика ), рядко е , но го има като момент, с времето се затормозва самата дюза заради иглата . Почти няма оправия , в смисъл си трябва нова . При редовно слагане на двут. масло в нафтата не се проявява такъв проблем, или поне рядко. При хора разчитащи на мазането на нафтата само, д/г/ на 250-300к.км + - се проявява.
Втората е засмукани капки масло . При втората се получава леко"давене" до леко "скачане" на оборот ( маслото затормозва паленето на ГВС и се усеща като пропуск, а всъщност е забавено горене или се запалва и тогава леко скача мотора ) . Това зависи предимно от степента колко масло се засмуква в него момент и до каква степен е загрял мотора. Колкото по-топъл и маслото/парите му малко, толкова по-слаб проявен проблем.
Маслото влиза основно от две места в мотора.
Трета причина е пикаеща/щи дюза/и. Това се оправя само с нови инжектори . Няма оправия от реглаж , от само себе си или да се добавя масло. На студен мотор е по-изразено, на топъл , по-туширано.
Едната е дюза ( тая с датчика ), рядко е , но го има като момент, с времето се затормозва самата дюза заради иглата . Почти няма оправия , в смисъл си трябва нова . При редовно слагане на двут. масло в нафтата не се проявява такъв проблем, или поне рядко. При хора разчитащи на мазането на нафтата само, д/г/ на 250-300к.км + - се проявява.
Втората е засмукани капки масло . При втората се получава леко"давене" до леко "скачане" на оборот ( маслото затормозва паленето на ГВС и се усеща като пропуск, а всъщност е забавено горене или се запалва и тогава леко скача мотора ) . Това зависи предимно от степента колко масло се засмуква в него момент и до каква степен е загрял мотора. Колкото по-топъл и маслото/парите му малко, толкова по-слаб проявен проблем.
Маслото влиза основно от две места в мотора.
Трета причина е пикаеща/щи дюза/и. Това се оправя само с нови инжектори . Няма оправия от реглаж , от само себе си или да се добавя масло. На студен мотор е по-изразено, на топъл , по-туширано.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 15 апр 2023 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 4 1.9 ALH при ниските обороти на първа си карам без да подавам газта сякаш работи на 3 цилиндъра
https://ibb.co/cDY624L ето данните от VCDS имали аномалия
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта