Повтори процедурата(явно вече си разбрал че не е голяма философия) просто не си я почистил добре.
За ефикасно почистване е нужно когато напълниш с пяна да откачиш вакуума към актуатора,да поставиш друг вакуум маркуч с който периодично с уста да дърпаш докато е накиснато с пяна за да движиш лопатките(после естествено ще върнеш нейни я си вакуум на мястото си)
Друго важно нещо е да е студен мотора задължително за да не се изпари пяната от горещината на мотора,както и от време на време да доливаш с пяна защото пяната вътре спада и не уплътнява.Другото което е да се увериш че маркучето за пяната е попаднало вътре към лопатките (това се разбира когато го вкараш то влиза 5 см и опира с леко въртене и натискане в един момент ще пропадне още 10 см стане ли това означава че си на правилното място)Повтори процедурата по указания начин и ще стане.
Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Не е трудна процедура когато имаш повдигач , забравих да добавя, че това с откачането на вакуума го направихме, също махнахме и зегерката която държи буталцето и го раздвижване с ръка , даже майстора каза че се движело доста добре , допълвах с пяна на всеки 10 минути може би, маркуча влезе доста навътре, единствено ме притеснява дали сме улучили дупката или се е навил просто, двигателя беше почти студен. Другата събота ще ходя пак да я види в движение какво показват данните и ще пиша
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта