Golf 4 1.9 тди 90 коня агр проблем след смяна на еку
Golf 4 1.9 тди 90 коня агр проблем след смяна на еку
Здравейте, нов съм в форума и може би има такава тема но аз не я намирам. Та моят голф 4 1.9 тди 90 коня агр мотор му се случиха следните неща. Колата я взех за смешни пари преди 2 години с блокирал мотор. Смених и блока тоест (долнището) с такова от ajm PD, всичко си пасна без проблем само смених гривната на коляновия вал която предава сигнал към датчика му. Сглобих мотора след това го качих и колата си вървеше идеално. Но реших да и сменя компа с уж чипосан за да понъвървява малко повече, но нещо не стана номера само с смяната му, оказа се че колата от която го взимам турбото и било с променлива геометрия та се вкарах в филм. Смених турбото с такава с променлива геометрия, смених н75 клапана също и дебитомера защото моя оригиналния беше от по старите модели които са цели несменяеми с такъв от тези които се разглобяват и сменят. С моят дебитомер не искаше да върви изобщо. Навързах и вакуумите както си трябва, смених дюзите с такива от афн мотор и колата си тръгна доста приятно. Но когато я карам с 140 има едно придърпване върви на тласъци все едно мембраната на турбото е спукана но тя е чисто нова, и понякога забива. Не записва никакви грешки. Номера на компютъра който сложих е 038 906 018 BL а моят оригиналния комютър номера му е 038 906 018 D. Колата няма такъв проблем когато не е загряла на 90 градуса, загрее ли почва да прави аномалии. Ще съм благодарен ако някой ме насочи с правилен съвет какво да правя.
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 тди 90 коня агр проблем след смяна на еку
Отиди при някого да ти нагласи софтуера, но си носи оригиналният компютър, за да използват него, а не този от другата кола.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта