Здравейте колеги,
Според вас възможно ли е след ремонт на глава ( 1,9 тди помпа дюза ), от увеличената компресия да се прецакат сегментите и да започне да пуши ?
И как се проверява компресията на двигателя при помпа дюзата ? И още един въпрос ! При шлайфане на главата кой слага гумичките на клапаните ? Шлайфиста ли ги поставя или той няма грижа за това ?
Ремонт на глава ( шлайфане )
Re: Ремонт на глава ( шлайфане )
vladoki написа:от увеличената компресия да се прецакат сегментите и да започне да пуши ?
Това са глупости.
Компресията се проверява като на мястото на подгревните свещи се навива манометър.
Шлайфиста си е шлайфист - няма никаква работа да ти наглася гумичките, това е работа след това. Най-често това дори не е автосервиз. Имам усещането, че изобщо не сте наясно с какво сте се захванали(или твоят майстор)..
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11924
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на глава ( шлайфане )
Не е възможно това което казваш.
Ние принципно като отваряме мотор цялата глава я даваме на човек за ремонт. Той прави челния шлайф, сменява гумички, водачи, легла и каквото е необходимо, пасва клапани и т.н.т до завършен пълен ремонт. Аз мия до бяло и монтирам.
Сега, интересно е какво пуши, защото е възможно примерно да е скъсана някоя гумичка при монтаж на дюзите от някое образувало се ръбче там в леглата им, възможно е също и леглата на дюзите да са износени елипсовидно и от там да пропуска нафта или масло и да пуши.
Може да е умрял клапана за картерната вентилация в капака и да дърпа масло и да пуши. Може ЕГР да е леко отворен и от него да пуши, хиляда неща има довеждащи до пушенето, но за целта трябва да кажеш на какво прилича пушекът отзад, гори ли масло колата и т.н.т
Ние принципно като отваряме мотор цялата глава я даваме на човек за ремонт. Той прави челния шлайф, сменява гумички, водачи, легла и каквото е необходимо, пасва клапани и т.н.т до завършен пълен ремонт. Аз мия до бяло и монтирам.
Сега, интересно е какво пуши, защото е възможно примерно да е скъсана някоя гумичка при монтаж на дюзите от някое образувало се ръбче там в леглата им, възможно е също и леглата на дюзите да са износени елипсовидно и от там да пропуска нафта или масло и да пуши.
Може да е умрял клапана за картерната вентилация в капака и да дърпа масло и да пуши. Може ЕГР да е леко отворен и от него да пуши, хиляда неща има довеждащи до пушенето, но за целта трябва да кажеш на какво прилича пушекът отзад, гори ли масло колата и т.н.т
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта