Ще купувам Tdi и моля за съвет
- ачо
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ще купувам Tdi и моля за съвет
Привет колеги,както става ясно от заглавието харесъл съм си едно голфче на наш колега от форума ,но тъй като нямам опит с такива дизели се нуждая от съвета ви.Колата като цяло е безупречна,притеснява ме само едно малко закъснение при ускорението.Трудно набира в 1500-1800 оборота а оттам нагоре като подам рязко газ се "замисля"за около секунда и тогава тръгва.Ускорение се усеща от 2200оборота.Това дали е нормално или има някакъв проблем.Иначе не пуши отзад,колегата казва че не гори масло и двигателя работи равномерно.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
То си е съвсем нормално при тези обороти да е спъната колата защото турбото си иска оборот ако искащ да го няма този ефект вземи си кола със турбо с променлива геометрия и ще ускорява от по ниски обороти , аз примерно съм му намерил цаката малко повече заигравка със скоростния лост и колата се изнася ка'т самальот
- ABSOLUT
- Мнения: 4427
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Ventoman написа:Ако няма нещо механично повредено , за половин час мога да го направя да има излитащ старт Разхода не се качва , даже може да падне защото колата потегля по-лесно и по рано ще сменяш предавките !
Как става това колега, ще ме светнеш ли? И на мене не ми харесва как се замисля в началото. А после като влезе в 2000 оборота пък ми е къса първа и трябва бързо да включа на втора.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Моята е 110кс с променлива геометрия и пак трябва да отбележа че "излитането" става към 2100об/мин не че преди това не върви но определено се усеща кога се развърта турбото ! Така че ако само това "замисляне " те притеснява да знаеш че не е дефект на колата ! А пък това Пежо с което го сравяваш да не е с повечко коне и затова да върви повече ??
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта