Ще купувам Tdi и моля за съвет

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ще купувам Tdi и моля за съвет

Мнениеот ачо » Пет 01 юни 2007 21:35


Привет колеги,както става ясно от заглавието харесъл съм си едно голфче на наш колега от форума ,но тъй като нямам опит с такива дизели се нуждая от съвета ви.Колата като цяло е безупречна,притеснява ме само едно малко закъснение при ускорението.Трудно набира в 1500-1800 оборота а оттам нагоре като подам рязко газ се "замисля"за около секунда и тогава тръгва.Ускорение се усеща от 2200оборота.Това дали е нормално или има някакъв проблем.Иначе не пуши отзад,колегата казва че не гори масло и двигателя работи равномерно.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 01 юни 2007 21:53


На 1800 идва максималния въртящ момент ,а на 2000 турбото се е "развъртяло" достатъчно.Затова като натиснеш педала до долу ти се струва ,че колата се бави ,а после "литва"


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 01 юни 2007 21:55


Ако няма нещо механично повредено , за половин час мога да го направя да има излитащ старт :wink: Разхода не се качва , даже може да падне защото колата потегля по-лесно и по рано ще сменяш предавките !


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Пет 01 юни 2007 22:06


искаш да кажеш че не е нещо сериозно а опира до регулировки


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Пет 01 юни 2007 22:12


Rabbit_TDI незнам на колко оборота развива въртящия момент ама на 1800 определено е доста спъната


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 01 юни 2007 22:54


ачо написа:искаш да кажеш че не е нещо сериозно а опира до регулировки


Да една малка настройка ! :wink:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Съб 02 юни 2007 8:44


То си е съвсем нормално при тези обороти да е спъната колата защото турбото си иска оборот ако искащ да го няма този ефект вземи си кола със турбо с променлива геометрия и ще ускорява от по ниски обороти , аз примерно съм му намерил цаката малко повече заигравка със скоростния лост и колата се изнася ка'т самальот :lol:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 02 юни 2007 9:21


Ventoman написа:Ако няма нещо механично повредено , за половин час мога да го направя да има излитащ старт :wink: Разхода не се качва , даже може да падне защото колата потегля по-лесно и по рано ще сменяш предавките !


:wink:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Съб 02 юни 2007 9:29


Друг момент при покупка на TDI - изръчкай я на загрял двигател, ако усетиш и най-малкото придърпване имай в предвид, че може да е дебитомера (като при мен), за 1Z мотор цената му е към 400лв...


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 02 юни 2007 9:33


galaboff написа:Друг момент при покупка на TDI - изръчкай я на загрял двигател, ако усетиш и най-малкото придърпване имай в предвид, че може да е дебитомера (като при мен), за 1Z мотор цената му е към 400лв...


250лв. в Юнитрейд !!! :wink:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4427
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Съб 02 юни 2007 9:44


Ventoman написа:Ако няма нещо механично повредено , за половин час мога да го направя да има излитащ старт :wink: Разхода не се качва , даже може да падне защото колата потегля по-лесно и по рано ще сменяш предавките !


Как става това колега, ще ме светнеш ли? И на мене не ми харесва как се замисля в началото. А после като влезе в 2000 оборота пък ми е къса първа и трябва бързо да включа на втора.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 02 юни 2007 13:29


Иначе още една причина за тази мудност е екологията.Дебитомера дава инфо на компа колко въздух влиза ,а компа подава малко гориво за да няма изпушване.


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Съб 02 юни 2007 14:36


от прочетеното за тия двигатели имах впечатление че са много бързи а и базата ми за сравнение е пежо партнер 2.0 Hdi други дизели не съм карал,може и да си внушавам но пежото върви с една идея повече,а мислех че голфа ще е по-бърз.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 02 юни 2007 19:16


Моята е 110кс с променлива геометрия и пак трябва да отбележа че "излитането" става към 2100об/мин не че преди това не върви но определено се усеща кога се развърта турбото ! Така че ако само това "замисляне " те притеснява да знаеш че не е дефект на колата ! А пък това Пежо с което го сравяваш да не е с повечко коне и затова да върви повече ??


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Съб 02 юни 2007 20:20


и аз съм пробвал двата мотора:
1. 2,0 HDI, 105 коня (на баща ми) - пежо експерт
2. 1,9 TDI, 105 коня (служебно) - кади
определено кадито дърпа повече и гори по-малко :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта