Аналогично - картерни газове на дизел??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Аналогично - картерни газове на дизел??

Мнениеот leavon » Пет 24 юни 2005 23:01


Това, което много пъти е дъвкано, че маркуча за картерните газове е по-добре да се махне от пътя на въздуха към карбуратора важи ли и за дизелови двигатели?




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 24 юни 2005 23:04


важи. спира да цапа колектора и натрупването на нагар


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 25 юни 2005 20:57


Светнете ме по темата,щото на печката ми тоя маркуч влиза в шланга за въздух към турбината,или при турбото така си требе :dontknow: ,поне така са го измислили швабите-я,я,я,вундаба-а-а-а :?:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5449
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 27 юни 2005 13:51


Картерните газове - навън, катализаторите - пълно унищожение:)


Потребителски аватар
Kokomba
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 15 мар 2005 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос

Мнениеот Kokomba » Вто 28 юни 2005 14:53


А някой може ли да обясни като в училище, къде точно се намира този маркуч за картерни газове, който било хубаво да се издърпа? Благодаря предварително


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 28 юни 2005 15:04


Според мен няма никакъв смисъл, защото така или иначе турбото си вкарва масло в двигателя. Ако го махаш трябва да запушиш отвора на маркуча към турбината, защото в противен случай оттам ще започне да смуче въздух, който освен че ще е топъл, ще е и прашен, а това ще ти скапе турбото. С 2 думи - няма смисъл...


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Вто 28 юни 2005 23:31


ACCELERATOR написа:Според мен няма никакъв смисъл, защото така или иначе турбото си вкарва масло в двигателя. Ако го махаш трябва да запушиш отвора на маркуча към турбината, защото в противен случай оттам ще започне да смуче въздух, който освен че ще е топъл, ще е и прашен, а това ще ти скапе турбото. С 2 думи - няма смисъл...

Мойта е 1.6 Д и няма турбо. Може би това променя нещага??



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта