Относно зацапването на променливата геометрия
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Тва един толко задочен спор че чак не ми се почва. На колко к е сеата... и не ми говори че дизел ли е не чади.. само нов от магазина и пак има .... освен това винаги трябва да мислиш за въздуха който ти самия дишаш в твоя си град. Обаче това което не ми харесва е мнението ти за ЕГР а. А пък още по ми е любима темата за това колко много велики изобретения е измислил българина - хахах. Смях смях... та заради тези изобретения сме до тук.. да си запушваме ЕГР ите.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Тва един толко задочен спор че чак не ми се почва.
Аз и нямам намерение да споря. Нищо лично. В случая нещата опират до това как в момента ние с тебе гледаме чаша с вода. Аз казвам, че чашата е наполовина пълна, ти казваш, че чашата е наполовина празна. Всеки е прав за себе си. Щом можеш да караш кола "убава и сочна" - евала... ти да си жив и здрав...аз обаче видях какво има в смукателният колектор на моята.... така че не може да ме убедиш, че това е полезно за двигателя и за мен Може да е полезно за природата и за теб - вярвам го но... нали знаеш - всяка коза за свой си крак - народна поговорка..
п.с яко оффтопик: не знам какво мислиш за тези с огромните джипове и лимузини, с огромни двигатели, които лочат десетки литри гориво на 100 само за да возят 120 килограмов гъзар с идеята че е някаква важна персона..ама тогава нищо не им викаш, ами им се радваш, а на екологията...й слагаш мислено един пръст ...отзад в аспуха, да не издиша ...
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Тука е описано +ове и -си на EGR клапана. Предлагам ви да ги прочетете, пък после всеки да си преценя от какво има нужда.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/egr- ... ng-TDI.htm
http://www.myturbodiesel.com/1000q/egr- ... ng-TDI.htm
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Аз какво ви разправям . После аз съм оспамил темата.
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Като основен плюс на EGR е по-бързо загряване на мотора, което води до по-добър разход на гориво и по-малко износване на мотора, по-малко замърсяване на околната среда. Колите ви не миришат на сажди, докато работят на празен ход след като сте премахнали и катализатора.
Отделно от това между системата на управление на EGR на MK3, MK4 с роторна помпа и тази на MK4 помпа-дюза и MK5 има разлика. И втората е доста по-малко податлива на задръстване според статията.
Ето защо и аз досега не съм виждал PD със задръстен EGR или пък със задрътени всмукателни колектори като на ALH или AHF. EGR-а им има само малко масло, а не сажди, които блокират управлението на клапата. Смукателите имат съвсем лек слой по стените, който дори и няма нужда от измиване.
Тъй че премахването на EGR според мен, не е някаква гнерална панацея за всяко TDI, просто зависи
Отделно от това между системата на управление на EGR на MK3, MK4 с роторна помпа и тази на MK4 помпа-дюза и MK5 има разлика. И втората е доста по-малко податлива на задръстване според статията.
Ето защо и аз досега не съм виждал PD със задръстен EGR или пък със задрътени всмукателни колектори като на ALH или AHF. EGR-а им има само малко масло, а не сажди, които блокират управлението на клапата. Смукателите имат съвсем лек слой по стените, който дори и няма нужда от измиване.
Тъй че премахването на EGR според мен, не е някаква гнерална панацея за всяко TDI, просто зависи
Последна промяна от morfei1 на Вто 25 сеп 2012 9:04, променено общо 1 път.
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
, Тоест колега на АВФ-ПД 131 мотора не се задръства, като при роторната помпа, ако правилно съм те разбрал.
Е това МК3,4 не го разбирам какво значи. Може и да е малоумно, но не се сещам какво иска да каже.
Е това МК3,4 не го разбирам какво значи. Може и да е малоумно, но не се сещам какво иска да каже.
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Голф 3 и Голф 4 и т.н.т
Отделно управлението на MK5 е още по различно от на MK4 помпа-дюза. Изцяло електроно е и се следи непрекъснато от компютъра, ако не му е въздействано допълнително със софтуерни модификации. Предполагам цапа смукателната системата още по-малко .
Отделно управлението на MK5 е още по различно от на MK4 помпа-дюза. Изцяло електроно е и се следи непрекъснато от компютъра, ако не му е въздействано допълнително със софтуерни модификации. Предполагам цапа смукателната системата още по-малко .
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Ами точно де, дойде се пак на идеята за козата и крака й.... по-новите коли МОЖЕ да са замислени по-хитро ли, по-умно ли , по-скъпо ли.... не споря, ако мога да премина от общото към частното ще заявя следното: EGR на ALH ТРЯБВА задължително да бъде УБИТ! Иначе той ще ви убие... портфейла
че без да се заяждам... наистина я оспами, защото задръстването на геометрията и затапването на ЕГР са ..хм...малко доста различни теми Не че си го направил само ти.. Ако си мераклия, върни се назад и прочети колко въпроса и запитвания имаш, които не са по-темата. Иначе е често срещано темите да се размиват, защото и мисловния процес е плавен...
Аз какво ви разправям . После аз съм оспамил темата.
че без да се заяждам... наистина я оспами, защото задръстването на геометрията и затапването на ЕГР са ..хм...малко доста различни теми Не че си го направил само ти.. Ако си мераклия, върни се назад и прочети колко въпроса и запитвания имаш, които не са по-темата. Иначе е често срещано темите да се размиват, защото и мисловния процес е плавен...
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Е точно де, а така и така се отплеснахме да питам за дебитомера . Днес го изключих и колата стана все едно няма турбо- това нормално ли е и дебитовера дали е читав.
Пробата я направих, понеже чакам моя майстор да я закачи на компера и да видим какво ще излезе.
А проблема е, че има повишен разход и забива до 2000 об. после литва, това стана след като закачих разкачен вакум на Н18. Хубавото е, че спирачките са перфект от тогава.
Пробата я направих, понеже чакам моя майстор да я закачи на компера и да видим какво ще излезе.
А проблема е, че има повишен разход и забива до 2000 об. после литва, това стана след като закачих разкачен вакум на Н18. Хубавото е, че спирачките са перфект от тогава.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Дебитомер се проверява с лог,на 3ти канал!На 3та и 4та с пълна газ от 1000 до 4500 об.
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
ОК, колко единици въздух бяха за да е изправен ?
А за принципа на работа на тия клапани Н18 и Н75 нова тема ли да пусна. щото ми е интересно, защо имат общ вакуум между тях и как превключват между тия три извода на всеки от тях.
А за принципа на работа на тия клапани Н18 и Н75 нова тема ли да пусна. щото ми е интересно, защо имат общ вакуум между тях и как превключват между тия три извода на всеки от тях.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Над 850 са единиците!!!
Не пускай нова тема !!! Това там не е общ вакуум между тях,а оттам калапаните разтоварват или се отварят към атмосферата.
Не пускай нова тема !!! Това там не е общ вакуум между тях,а оттам калапаните разтоварват или се отварят към атмосферата.
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
"Над 850 са единиците!!!"
И колко трябва да единиците на 3 -та на 3000 оборота и пълна газ при положение, че компютъра иска толкова??
В други режими може да са и 1000, но не са интересни толкова. Факт е обаче, че при задръстени колектори и перфектен дебитомер ще покаже по-малко.
И колко трябва да единиците на 3 -та на 3000 оборота и пълна газ при положение, че компютъра иска толкова??
В други режими може да са и 1000, но не са интересни толкова. Факт е обаче, че при задръстени колектори и перфектен дебитомер ще покаже по-малко.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Факт е обаче, че при задръстени колектори и перфектен дебитомер ще покаже по-малко.
малиии...какво ли става ако си с перфектен дебитомер, перфектни колектори а показва под 800 ама лети... като моята...
опаааа това е така, обаче на 4 та...на 5 работата е доста по различна
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 28 госта