1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Говоря за ''заседнали'' клапани ,а не за износени сегменти и бутала.Нали като има недобре затворили клапани пак я няма компресията.
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Ами заседналите клапани ( съвсем в началото ги нарекохме предървени повдигачи ) обикновено се оправят след няколко часа, или денонощие. А и колегата казва, че върти без да има странни шумове от мотора.
По интересно е защо не изписва грешка за датчик колянов вал...да не би някой да е правил защита от кражба, или пък самия кабел да се еб@ва
По интересно е защо не изписва грешка за датчик колянов вал...да не би някой да е правил защита от кражба, или пък самия кабел да се еб@ва
- samo_pechka
- Мнения: 8431
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Проверявал ли си дали не си прехвърлил зъби на ГНП-ето ?
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Само да вметна когато моята кола гаснеше това се случи 4 пъти опитите за паленето и на скорост бяха почти веднага максимум до 20 минути след гасненето(тоест на топъл двигател),а не на другия ден,защото като гледам клипа който е качен,симптомите и причината за гаснене след форсиране на ниска предавка ми се струва,че е същия като моя случай и бях убеден че колата ще запали на скорост.Има един спрей за студено палене пробвай с него няма начин да не запали с такъв палят тракторите в студа.Преди години съм виждал да палят с такъв селско стопанска техника.https://www.avto.bim.bg/Lesno-startiran ... 30442.html нещо подобно.
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
samo_pechka написа:Проверявал ли си дали не си прехвърлил зъби на ГНП-ето ?
Проверих, всичко си идва на белези.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Тоя разпределителен вал въобще върти ли се? И аз като goppa си мисля ,че няма гориво в цилиндрите.
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Колега датчик коляно вал няма да го запише,не го лъжете.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Напротив - записва. Имах проблем с този датчик, и има код за тази грешка.
Колегите са те насочили към възможните варианти. Имах и случай в който отиваше гориво, но въпреки това, ГНП се беше скапала и след опит с друга, проблема се реши. Все пак дано не е нещо сериозно. Сподели какво се е оказало. Успех!
Колегите са те насочили към възможните варианти. Имах и случай в който отиваше гориво, но въпреки това, ГНП се беше скапала и след опит с друга, проблема се реши. Все пак дано не е нещо сериозно. Сподели какво се е оказало. Успех!
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Вчера не успях да го отвия тоя двуграм който е отгоре на клапанчето, напъвах го с обикновен гайчен обаче не може да пасне хубаво и ме е страх да не го заобля.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Резано ключе нямаш ли?Тоя клапан,ако е заседнал няма да стига до дюзите гориво
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
С обикновен гаечен ключ 10 мм става.
П.С Поне при мен стана. :)
Колкото до датчика на КВ,разкачи му буксата и закачи на пиновете му един омметър.По спомен-трябва да ти покаже между 1000-1500 ома.
Добре е да се сменят тези опръстени на клапана с нови,ако го извадиш.
П.С Поне при мен стана. :)
Колкото до датчика на КВ,разкачи му буксата и закачи на пиновете му един омметър.По спомен-трябва да ти покаже между 1000-1500 ома.
Добре е да се сменят тези опръстени на клапана с нови,ако го извадиш.
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Проблемът е, че при мен болта е завъртян, така че за да вкарам гайчния ключ ми идва или от страната на ремъка или от страната на помпата и не може да легне хубаво, а го хваща под ъгъл от 45-50 градуса да кажем.
Ще пробвам да му измеря съпротивлението да видим дали ще е в границите на 1000-1500ома.
Ще пробвам да му измеря съпротивлението да видим дали ще е в границите на 1000-1500ома.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Оффф......аз си мислех че за стоп клапана на ГНП-то говориш....
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Соленоидчето което е там си идват 12в при контакт.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.9TDI ALH 2000г. - Изгасна в движение и не пали
Изпили с ъглошлaйфa шлиц 10мм в крaя нa някое плътно пaрче желязо и имaш ключ зa рaзвивaне нa клaпaнчето ;)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта