1,9 TDI 105к.с. код BKC

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Andonov » Сря 14 мар 2012 9:30


Ами не знам... Теглен на прясно тариран кантар, на който абсолютно му вярвам.

На сайта http://catalog.auto.ru му вярвам до някъде, голф 3 го дават 1195кг а по същия кантар го вади 1180.
МК5 го дават 1285кг по сайта, а по кантара както писах 1420кг.

Така че тегли на точен кантар :да: а не вярвай на писанки.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Сря 14 мар 2012 9:34


Andonov написа:Ами не знам... Теглен на прясно тариран кантар, на който абсолютно му вярвам.

На сайта http://catalog.auto.ru му вярвам до някъде, голф 3 го дават 1195кг а по същия кантар го вади 1180.
МК5 го дават 1285кг по сайта, а по кантара както писах 1420кг.


Ясно. За това питам, интересно ми е дали е мерена. Данните по каталозите в нета изобщо не са верни. А в техническите ръководства май дават масата без никакви течности. Което пак не компенсира разликата де - удрят ни в грамажа яко mhihi


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6105
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 14 мар 2012 20:07


boqn92 написа:Приятел сега ти видях форумчето, не искам да те притеснявам но да ти кажа все пак.Аз съм с Голф 5 1.9 105 коня 2005г.Ако ти тресе ДВГ то като работи на място значи демпферния ти маховик е тръгнал и може всеки момент да те остави аз карам от 4 години и от 3 години насам ми тресеше и преди месец подаде и почна вече да трака.Вече смених всичко излиза към 1 500лв всичко.Все пак това са слабите им места на тези двигатели дюзите,маховик,съединител,носачи(задни),иначе за икономичността си са перфектни ДВГ та.Успех все пак и ако чипосаш пиши че и аз мисля същото.А за маслото аз вече тръгнах да карам с 5-40 Кастрол ЕДГЕ Турбо Дизел 505.01 спец за Вагените.от германия си я вкарвам


имам едно много лсабо доловимо претрисане но то се проявява винаги при еднакви обстоятлства. Някъде около 60 градуса на антифриза, при преминаване от малко под 60 към малко над 60 и то ако седя на място на светофар, но е толкова слабо, че само аз си го усещам и то след няколко месеца каране, като се качи някой друг в колата и го попитам дали го усеща и ми казват, че не съм редовен :) Иначе за съединител се надявам да ми е рано, на 76 хил км е които са 100% реални, защото взех колата от много мой човек и й знам историята. За дюзите и аз четох, окачването ми е стегнато, но имам наблюдения над същото ауди на наш клиент, при преминаване през отворена кръгла шахта отзад всичко се беше откъснало, и струваше мнооого пари. Ударо 1000+ лева замо за отзад в ляво като това е цена с отстъпка...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6105
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 14 мар 2012 20:09


Andonov написа:Е какво да се каже...Аз карам вече 2г същият мотор с чип и изолиран ЕГР. Проблеми никакви. Колата става още по-приятна за каране. 1420кг трудно се подкарват с 105 коня. Не е голф 3 със скромните 1180кг. Още 30 отгоре си е друга бира.
Ако те интересува друго питай. Ако желаеш и тест можеш да направиш с моята :beer

това за егр и чип на такива като теб трябва да им се забрани да го споделят mhihi само ми вкарваш мухи в главата, а малко ми трябва. Тъкмо се кротна и пак ме хвърлите в музиката. Много го мисля, и все пак по скоро бих го направил ако да речем ЕГР-а се предаде, за сега всичко си бачка на шест и не ми се ще да пипам. Че много пъти съм се хващал за главата защо пипам като всичко си работи. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот boqn92 » Сря 14 мар 2012 22:58


И при мен беше точно така колата я закупихме преди 4 години от Белгия от личен приятел на баща ми,беше на 48 000км и лека по лека тръгна да тресе по вече и повече и на 117 070 си издаде багажа.С пълна промоция излиза към 1 500 всичко съединител и маховик.Не е страшно не искам да те плаша това си е нормално при тези двигатели все пак е здрав,сметнах всичко колко икономия правя с горивото и излиза че за тези 100 000км 10 пъти да смениш комплекта пак си на печалба.Просто е здрав двигател.Приятел виждал съм кола на 30 000км с счупен демпфер.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Stivi » Сря 14 мар 2012 23:14


boqn92 написа: излиза че за тези 100 000км 10 пъти да смениш комплекта пак си на печалба.


Това сигурно е сравнено с някой 3 тонен джип с V12 бензинов двигател mhihi


Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот boqn92 » Сря 14 мар 2012 23:19


Голфа гори 4,5 средно Мерцедеса ми гори 6 средно.Я сравни 1,5л на 100 000км колко тона и колко лева прави ;)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8308
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Stivi » Чет 15 мар 2012 2:00


boqn92 написа:Голфа гори 4,5 средно Мерцедеса ми гори 6 средно.Я сравни 1,5л на 100 000км колко тона и колко лева прави ;)


4000лв,значи може да смениш 2 маховика и 500лв за пиене,ама 10.... :idea:


Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот boqn92 » Чет 15 мар 2012 10:44


Щом така си сметнал значи е вярно. :beer


bai_gen4o
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот bai_gen4o » Нед 12 май 2013 20:04


Здравейте и от мен! От дълго време се каня на 1.9 ТДИ и след 2 коли и над 100хил. км. изминати, най-накрая се сдобих с такова. :smile
Имам от 1 седмица 2005 Туран 1.9 BKC 105к.с. с 6 скорости(ръчка).
Естествено колата, колкото и да ми харесва, си има и някои забележки, но това е в границите на нормалното за 2рата "ЗЛОупотреба".

Сега по същество - Това което, не знам дали да го нарека ме притеснява, но определено ми хваща вниманието е, че като не я "фоскам" повече от 2-2.5хил. об/мин. и сменям предавките (2->3->4) се чува нещо като виене (не много силно, но аз си го чувам)... Като я "резна" до 3хил. и над 3хил. об./мин. и сменям, няма такъв шум, както и под 2хил. Поразчетох се и доколкото разбирам, може да е от "запушено" турбо, както и от тръгнал маховик.

1во питане - правилно ли съм разбрал?
2ро питане - как се отпушва/проверява турбо? (На празен ход няма виене/свистене, както и като подам газ, турбото си звучи както на всеки 1 ТД...)
3то питане - как се проверява маховик и ако е тръгнал, за какво да се услушвам?

Иначе, колата върви много приятно, разход със 120-140 по магистрала дава около 6/100 и на място на празен ход 0.4л/ч.

Предварително много благодаря на отзовалите се! :beer


Потребителски аватар
Iritais
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 29 юни 2008 12:00
Автомобил: Golf 5 Plus
Двигател: BKC 2006
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Iritais » Сря 29 май 2013 10:51


Здравейте, колеги!

И аз от скоро съм се „качил” на въпросния двигател – 1.9 ТДИ, 105 к.с, BKC. Колата е Голф 5 Плюс.

Това, което ме притеснява е, че в сравнеие с вашите мнения, а и с тези на други хора, колата харчи доста повече.

Онзи ден имах пътуване до Сливен и обратно. Преди да тръгна лампата за нафтата светеше. Заредих до горе, събраха се точно 50л. Връщайки се, към Вакарел лампата отново светна, като от зареждането бях изминал 660км. Това прави средно 7.57л/100км. Вярно, че я карах 120-140 по магистралата, но все пак ми се струва, че разхода е доста голям за извън градско. По книжка трябва да е 4,8. А колата беше празна – аз и жена ми, с един малък куфар.

После имах работа из центъра ( за София става въпрос) и по борд компютър даваше 8,9 л/100км.

Въобще незнам какво става с този разход.

След като купих колата Наско от ПК ми я закача на ВАГ ком и каза, че всичко си е вред – много добри показатели на дюзите, турбото не пренадува и.т.н.

Като ви чета мненията колко икономични са вашите коли със същите двигатели се плаша за разхода на моята.

Кажете какво според вас трябва да се погледне и да се направи, за да се оправят нещата.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7823
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Сря 29 май 2013 11:10


Голф + е по-висок и от там има по-висок разход, особено магистрално. :th_up


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот 110afn » Сря 29 май 2013 12:08


Не е от това. Кадди е още по-зле аеродинамично, пък си харчи като лека кола


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Andonov » Сря 29 май 2013 13:25


Е хайде обясни, как един и същи мотор сложен в две различни купета ще харчи еднакво.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Kalin72 » Сря 29 май 2013 15:42


Отговора е в скоростта на движение - 140 км/ч означават, че гори доста над 4.5 лт/100 км....
Кадито ми го карам икономично, 90-100 км/ч, и ми се отплаща с 5.5-6.5 литра на 100 км разход.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Martosax87 и 30 госта