batteto.1984 написа:А тандем помпата какво налягане прави на нафтата,и задържа ли го след изгасяне?Пали без температурен датчик защото вдига милиграмите и си мисли ЕКУ-то че е студено,пък било и на по ниско налягане на тандем помпата и с по дълъг импулс към дюзата(с изключен темп датчик) може би се замазва положението и затова пали!Я виж показанитя на 18 и 23 канал!
Ами за това нищо не мога да кажа , по принцип тандем-помпата само е свалена и после сложена обратно но не е пипана , как да проверя всичко това освен с VAG-COM? А иначе ще снимам каналите 18 и 23 след 30-40 минути до час защото колата вече не пали - и пак казвам пали и угасва и дори с по дълго въртене на стартер не запалва , смених температурния сензор но пак като загрее и я угася не пали , без датчик пак пали! А ето и снимки при загряло положение:
п.с. Ако са нужни снимки и на други канали кажете защото ще трябва да я чакам после пак доста време да изтине и за да запали!