Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
alex76
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включва

Мнениеот alex76 » Пет 24 окт 2008 18:08


Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включват до вьншна температура -3 градуса?




Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не вкл

Мнениеот The^Maniac » Пет 24 окт 2008 18:09


alex76 написа:Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включват до вьншна температура -3 градуса?


По-скоро не ги включва над +9. И мисля, че е температура на течността в охладителната система, а не на външната температура.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 24 окт 2008 19:18


Включват , включват :lol:
Сложете си по едно диодче в купето и ще останете очудени как дори при 20'С има подгряване. Какво мислите е това реле, което цъка при 2500 rpm 2-3минути след като сте запалили :lol: :roll:
Няколко пъти съм казвал, ама няма кой да чете:
Лампата за подгряване и действителното подграване на свещите имат доста малко общи неща. Всъщност , лампата свети само тогава когато колата Ви "казва", че е нужно да изчакате малко преди да запалите. В действителност подгряването спира няколко секунди след като изгасне лампата и то само ако НЕ СТЕ ЗАПАЛИЛИ. Ако двигателят е заработил , подгряването продължава още няколко минути (в зависимост от температурата на самият двигател), като се спира при обороти над 2500. При колите с ЕЛЕКТРОННО реле за подгряване, напрежението се редуцира на около 70% след изгасване на лампата за подгряване с цел да се удължи живото на свещите.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 25 окт 2008 15:15


Dobromirski написа:Включват , включват :lol:
Сложете си по едно диодче в купето и ще останете очудени как дори при 20'С има подгряване. Какво мислите е това реле, което цъка при 2500 rpm 2-3минути след като сте запалили :lol: :roll:
Няколко пъти съм казвал, ама няма кой да чете:
Лампата за подгряване и действителното подграване на свещите имат доста малко общи неща. Всъщност , лампата свети само тогава когато колата Ви "казва", че е нужно да изчакате малко преди да запалите. В действителност подгряването спира няколко секунди след като изгасне лампата и то само ако НЕ СТЕ ЗАПАЛИЛИ. Ако двигателят е заработил , подгряването продължава още няколко минути (в зависимост от температурата на самият двигател), като се спира при обороти над 2500. При колите с ЕЛЕКТРОННО реле за подгряване, напрежението се редуцира на около 70% след изгасване на лампата за подгряване с цел да се удължи живото на свещите.


Абсолютно точно описано.
Екология братче, кво да се прави.


Потребителски аватар
krasyncho
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasyncho » Чет 30 окт 2008 12:04


Dobromirski Колега къде си вързал диодчето ако може да обясниш последователността :) много ще съм ти благодарен :)


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Чет 30 окт 2008 12:22


Намираш си по схемата за тоята кола кой кабел от буксата за километража дава сигнал за подгревни свещи и този сигнал е + зимаш си мултицет и мериш "-" на маса и "+' на кабела за сигнала. При подаване на контакт показва 12в и лампата на таблото светва. Като изгасне лампата мултицета показва 5-6в и непада на 0в докато колата незагрее ама незнам до 60 градуса май беше.

На коли с CAN - 2000+ год. нестава замерване от километража защото сигнала за лампата се подава през CAN мрежата. Мериш си директно от свещите.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Чет 30 окт 2008 20:50


а някой да каже като сменям свещите колко трябва да стегна новите----колкото се стягат на бензинов мотор--по-малко или повече.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 30 окт 2008 20:57


SACHO7803 написа:а някой да каже като сменям свещите колко трябва да стегна новите----колкото се стягат на бензинов мотор--по-малко или повече.


Едва ли ще ползваш такъв ключ но все пак - 15Nm.


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Вто 18 ное 2008 12:55


Стягаш на око :lol:
Но все пак дизелът работи на по голяма компресия нали се сещаш, логично е да стягаш повече.Ако не си ги стегнал достатъчно ще се подмажат.Около дюзите и свещите не трябва да е мокро(с нафта),ако е затягаш.Пък внимавай да не ги скъсаш от пренатягане :lol:


Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Мнениеот marttyy » Вто 18 ное 2008 22:49


Dobromirski е напълно прав. И аз сам сложил диод и дори при температури над 9 градуса свештите работят но само лампата на таблото не свети. Сложил съм и диод за свещите за подгряване на антифриза но до сега никога не са ми работили дори при температури под -15 градуса, за което съм много учуден и искам да разбера как работят.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Valentine и 47 госта