Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включва
Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включва
Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включват до вьншна температура -3 градуса?
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не вкл
alex76 написа:Вярно ли е че 1.9TDI 110 к.к. подгряващите свещи не включват до вьншна температура -3 градуса?
По-скоро не ги включва над +9. И мисля, че е температура на течността в охладителната система, а не на външната температура.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Включват , включват
Сложете си по едно диодче в купето и ще останете очудени как дори при 20'С има подгряване. Какво мислите е това реле, което цъка при 2500 rpm 2-3минути след като сте запалили
Няколко пъти съм казвал, ама няма кой да чете:
Лампата за подгряване и действителното подграване на свещите имат доста малко общи неща. Всъщност , лампата свети само тогава когато колата Ви "казва", че е нужно да изчакате малко преди да запалите. В действителност подгряването спира няколко секунди след като изгасне лампата и то само ако НЕ СТЕ ЗАПАЛИЛИ. Ако двигателят е заработил , подгряването продължава още няколко минути (в зависимост от температурата на самият двигател), като се спира при обороти над 2500. При колите с ЕЛЕКТРОННО реле за подгряване, напрежението се редуцира на около 70% след изгасване на лампата за подгряване с цел да се удължи живото на свещите.
Сложете си по едно диодче в купето и ще останете очудени как дори при 20'С има подгряване. Какво мислите е това реле, което цъка при 2500 rpm 2-3минути след като сте запалили
Няколко пъти съм казвал, ама няма кой да чете:
Лампата за подгряване и действителното подграване на свещите имат доста малко общи неща. Всъщност , лампата свети само тогава когато колата Ви "казва", че е нужно да изчакате малко преди да запалите. В действителност подгряването спира няколко секунди след като изгасне лампата и то само ако НЕ СТЕ ЗАПАЛИЛИ. Ако двигателят е заработил , подгряването продължава още няколко минути (в зависимост от температурата на самият двигател), като се спира при обороти над 2500. При колите с ЕЛЕКТРОННО реле за подгряване, напрежението се редуцира на около 70% след изгасване на лампата за подгряване с цел да се удължи живото на свещите.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Dobromirski написа:Включват , включват
Сложете си по едно диодче в купето и ще останете очудени как дори при 20'С има подгряване. Какво мислите е това реле, което цъка при 2500 rpm 2-3минути след като сте запалили
Няколко пъти съм казвал, ама няма кой да чете:
Лампата за подгряване и действителното подграване на свещите имат доста малко общи неща. Всъщност , лампата свети само тогава когато колата Ви "казва", че е нужно да изчакате малко преди да запалите. В действителност подгряването спира няколко секунди след като изгасне лампата и то само ако НЕ СТЕ ЗАПАЛИЛИ. Ако двигателят е заработил , подгряването продължава още няколко минути (в зависимост от температурата на самият двигател), като се спира при обороти над 2500. При колите с ЕЛЕКТРОННО реле за подгряване, напрежението се редуцира на около 70% след изгасване на лампата за подгряване с цел да се удължи живото на свещите.
Абсолютно точно описано.
Екология братче, кво да се прави.
Намираш си по схемата за тоята кола кой кабел от буксата за километража дава сигнал за подгревни свещи и този сигнал е + зимаш си мултицет и мериш "-" на маса и "+' на кабела за сигнала. При подаване на контакт показва 12в и лампата на таблото светва. Като изгасне лампата мултицета показва 5-6в и непада на 0в докато колата незагрее ама незнам до 60 градуса май беше.
На коли с CAN - 2000+ год. нестава замерване от километража защото сигнала за лампата се подава през CAN мрежата. Мериш си директно от свещите.
На коли с CAN - 2000+ год. нестава замерване от километража защото сигнала за лампата се подава през CAN мрежата. Мериш си директно от свещите.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- marttyy
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
- Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
- Двигател:
- Местоположение: Драгоман
Dobromirski е напълно прав. И аз сам сложил диод и дори при температури над 9 градуса свештите работят но само лампата на таблото не свети. Сложил съм и диод за свещите за подгряване на антифриза но до сега никога не са ми работили дори при температури под -15 градуса, за което съм много учуден и искам да разбера как работят.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Valentine и 47 госта