Голф4 TDI (ALH) къса клапани

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Голф4 TDI (ALH) къса клапани

Мнениеот lexani » Пон 17 ное 2008 20:26


След смяна на сегменти, биелни лагери и гумички клапани двигателя работи 1 час на място, на десетия километар двигателя се разтропа. След разглабяне се установи скъсан всмукателен клапан на първи цилиндър. Сложихме нов клапан нов водач и колата отново заработи, но само за 200км. Отново къса клапан този път изпускателен на 3-ти. Първия път пораженията бяха минимални но сега- буталото на сол леглото сцепено на две другото изкривено дюзата на половина! И двата клапана са скасани горе кадето се захващат. Какъв е проблема според вас, и как ли да го отстраня?




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 17 ное 2008 20:59


Проблем със зацепването на ангренажа?


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Пон 17 ное 2008 21:16


dobrin написа:Проблем със зацепването на ангренажа?

и аз затова се замислих обаче ако не е зацепен ремъка и се губи центровката (за което пак се замислям понеже колегата каза, че си е работила добре) нямаше ли клапаните да се набият и изкривят.
а той казва, че се късат.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Пон 17 ное 2008 21:42


Много е вероятно да не е зацепването като хората и запалването на сместа да не е когато и където трябва и оттам и прекомерно усилие върху стеблото на клапана. Още нещо ми идва на ум - колата прегрявана ли е?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 17 ное 2008 21:57


проблема е,че след първия ремонт не сте сменили всички клапани.имаше период в който за един месец правих няколко мотора тди за скъсан клапан.всички бяха нов внос и след покаране с нашата нафта и ...чесно бях се наплашил и мислех да вадя главата и на моята кола за да ги сменя-карах б4 1з.
това е най гадния ремонт-глава,бутало,понякога и блок.

сменяй всички клапани и ще се убедиш,че повече няма да имаш проблеми


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Вто 18 ное 2008 7:45


100% проблема не е от ангренажа! Ако стане главата ще сменя всички клапани но от какво да са отслабнали старите?


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Вто 18 ное 2008 7:46


Не е прегрявана.


lexani
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lexani » Вто 18 ное 2008 20:28


намерих бутало и майстор за главата. Имам нужда от разпръсквач с това може ли да ми помогне някой? Така и не разбрах от каде идва проблема обаче



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта