Голф4 TDI (ALH) къса клапани
Голф4 TDI (ALH) къса клапани
След смяна на сегменти, биелни лагери и гумички клапани двигателя работи 1 час на място, на десетия километар двигателя се разтропа. След разглабяне се установи скъсан всмукателен клапан на първи цилиндър. Сложихме нов клапан нов водач и колата отново заработи, но само за 200км. Отново къса клапан този път изпускателен на 3-ти. Първия път пораженията бяха минимални но сега- буталото на сол леглото сцепено на две другото изкривено дюзата на половина! И двата клапана са скасани горе кадето се захващат. Какъв е проблема според вас, и как ли да го отстраня?
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
проблема е,че след първия ремонт не сте сменили всички клапани.имаше период в който за един месец правих няколко мотора тди за скъсан клапан.всички бяха нов внос и след покаране с нашата нафта и ...чесно бях се наплашил и мислех да вадя главата и на моята кола за да ги сменя-карах б4 1з.
това е най гадния ремонт-глава,бутало,понякога и блок.
сменяй всички клапани и ще се убедиш,че повече няма да имаш проблеми
това е най гадния ремонт-глава,бутало,понякога и блок.
сменяй всички клапани и ще се убедиш,че повече няма да имаш проблеми
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта