Истина ли е, че на старите дизели парното загрявА по бавно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Истина ли е, че на старите дизели парното загрявА по бавно

Мнениеот berbatov86 » Пон 15 дек 2008 20:22


Говорим за ГОЛФ 2-ките :roll:
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 15 дек 2008 20:27


Не знам колега .То зависи от състоянието на двигателя и на парното.А и от термостата.
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот berbatov86 » Пон 15 дек 2008 20:30


твойто за колко време загрява?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 15 дек 2008 20:32


10-15 мин. максимум.При тоя студ за толкова. ;)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 15 дек 2008 20:33


Напротив - на новите дизели им идва по-бавно парното ....
при мен сега на тия температури - на третата минута вече духа слабо топло - на 15 тата вече е Сахара :да:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 15 дек 2008 20:34


Точно така.САХАРА :D


Потребителски аватар
Grants
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grants » Пон 15 дек 2008 20:40


Между 5 и 15 мин. Зависи как я карам.
ОФФ Това със Сахарата е много вярно. Често се гърча по неведоми начини на светофарите за да си сваля якето. Може би трябва да си откопчавам колана. ОФФ


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот berbatov86 » Пон 15 дек 2008 20:41


значи е нормално на 10-15 минута да става вече САХАРА.Щото и моя за 10-ина минути загрява.Питах двама приятели с бензинки голфове при тях как е положението и двамата ми казват,че за 2-3 минути вече си е жега.И си викам да не ми е прецакано нещо парното а единия ми каза,че е нормално,щото дизелите по бавно загрявали


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 15 дек 2008 21:02


веселин написа:Напротив - на новите дизели им идва по-бавно парното ....


подкрепям мнението с 2 ръце :)


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот van4ote » Вто 30 дек 2008 22:47


моя пасат на 1вата минута вече духа топло,след като му смених радияторчето на парното-при водното радияторче имам и ел радияторче и за това веднага духа топло-пасата е б5,5 2005г


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 31 дек 2008 10:54


В този студ -6 -10 градуса навън, за 10-тина мин. вече си е топло.
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 31 дек 2008 11:17


maiz написа:В този студ -6 -10 градуса на вън, за 10-тина мин. вече си е топло.

Да, ама като гледам снимката на двигателя ти, имаш свещите за подгряване на антифриза! Затова ти загрява бързо ! Аз като нямам такива чакам половин час ! :cry:
mod edit: gr_kanev


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 31 дек 2008 11:34


Не знам за старите, но аз карам Октавия 1.9тди на 4к км и днес сутринта навъртях 16км без да докара 90 градуса - угасих я на 65. Като спра на светофар и виждам как стрелката на температурата слиза надолу :(
Иначе си духа топло, ама за да докара 90 градуса тряа да я карам над 2500 оборота :(
С бензиновия пасатор няма такива грижи - загрява си на място на празен ход :D - след първия километър духа леко топло от парното, а след третия вече е жега :D
За протокола - днес беше около -9 градуса според термометъра на колата.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8305
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 31 дек 2008 11:54


myrshavija написа:Не знам за старите, но аз карам Октавия 1.9тди на 4к км и днес сутринта навъртях 16км без да докара 90 градуса - угасих я на 65. Като спра на светофар и виждам как стрелката на температурата слиза надолу :(


Ей сега някой разбирач ще ти каже че си смяна на термостат :lol: :lol: :lol:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 31 дек 2008 11:58


Нищо чудно - тва новите коли са пълни боклуци - на една от служебните фабии смениха педала на газта на 1000км. :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Kr1s0o, мимо71 и 47 госта