тези дни ми попадна един голф4 алх нов внос на които му предстояха доста промени в живота
и реши да направя няколко клипчета с образователна цел
да направим едно сравнение с топлото палене на голфчето
както знаете топлия старт е проблемен за повечето тди
решенията са няколко
1 емулатор на топлинния датчик
2 прекодиране за автоматик
3 тунинг чипове направени от разбиращи проблема професионалисти
пьрвия линк е сьс загрята кола на кодировка за рьчна скоростна кутия
http://vbox7.com/play:76499f7f
кодираме колата за автоматична скоростна кутия
http://vbox7.com/play:6abf677d
врьщаме отново колата на рьчна скоростна кутия
http://vbox7.com/play:38e95126
след извесно количество време сме готови и с решаването на проблема и по начин номер 3 (три)
http://vbox7.com/play:d0a38a79
клиповете не са с много добро качесто но като се има в предвид че са правени с фотоапатата ми и трябваше няколко колеги да са заемат с обработка та им в ави формат
благодаря на колегите помогнали за клипчетата
п.п темата е пусната с образователна цел
сравняват се начините за решаването на проблема с топлото палене
защото повечето само са чували за това а не са виждали какво представлява проблема
топьл старт Г4 алх сравнение автомат и рьчка
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
голям майстор бее .темата наистина е полезна за тия които си мислят,че колите им палят лесно.предишната ми кола а4 афн със също променен софтуер за лесно палене ме изненада след дълго стоене и останала без акомулатор.лампите на таблото почти не светеха ,а стартера само се опита да завърти и запали.
тия тди-та почнахте да ги правите като симсончета.завърташ колелото на крик и пали
тия тди-та почнахте да ги правите като симсончета.завърташ колелото на крик и пали
дизел
Smeagol написа:Наскоро някой от тези двама вещи колеги Brezel или Niks76 показа нагледно защо не пали топла и как се поправя
Тази тема си е баш реклама
по добре с такива "рекламни теми"-от клкото с коментари които не ни показват нищо !
Наскоро четох, в tdiclub.com, че разликата от софта на "Голфове" с автоматични и ръчни скорости е, че на ръчните ECU-то започва да подава гориво след 250 оборота, докато при автомата е веднага, незнам дали има нещо общо с проблема
От изчетеното тук, стигам до извода, че целия проблем идва от неправилната таблица на горивоподаване, при софтуера на Голфовете с ръчни скорости ?
Браво за труда и времето, което сте отделили, за да покажете на хората
От изчетеното тук, стигам до извода, че целия проблем идва от неправилната таблица на горивоподаване, при софтуера на Голфовете с ръчни скорости ?
Браво за труда и времето, което сте отделили, за да покажете на хората
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
morfei1 написа:От изчетеното тук, стигам до извода, че целия проблем идва от неправилната таблица на горивоподаване, при софтуера на Голфовете с ръчни скорости
Ако идва оттам проблема защо някои коли го нямат?Да не би да не са с дефектния софтуер?Също така всичките голфчета докато са били нови(произвеждат се от 97г. четворките,а тук почваме да се оплакваме 8,9,10 год. и 200,300 хил. километра по късно)не са имали проблем с дефектния софтуер.Иначе за клипчетата харесаха ми с добро качество са,човека говори с ясна дикция е малко бърза де,и е доста иронично настроен към незнам и аз кой Иначе от това което показа е че при проблемна кола имаме трудно палене при топъл старт(това добре много хора го знаем,но беше добре да се покаже точно за какво става въпрос ),2минути по късно без никакъв труд и вложени материали колата е прекодирана на автоматик(тук може много приказки да се изприказват-аз ще си ги спестя ) и о чудо колата пали супер лесно.Няколко часа по късно(смятам ги по това че едните клипчета са по светло другите по тъмно,а и по това че знам как се сваля и качва ЕКУто )отново тестове и о ново чудо колата пали пак лесно както когато беше кодирана със сатанинското кодиране за автоматик .Уол сега след като сме се потрудили вече няма как да не вземем кеш за извършената услуга щото преди беше малко неловко за 2мин работа да съдерем кожа-обаче имаме нова мисия трябва да заклеймим(оплюем) прекодирането на автоматик щото е много лесно и един там(голям нещастник все едно тоя форум е за взаимопомощ,а не за набиране на клиенти) го показва на всички как да си го направят без пари(съответно и за нас няма пари ).Това е от мен -нямам за намерение да обидя никой-просто искам да кажа че не е това реалния проблем-"дефектен софтуер"
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Vladko написа:morfei1 написа:От изчетеното тук, стигам до извода, че целия проблем идва от неправилната таблица на горивоподаване, при софтуера на Голфовете с ръчни скорости
Ако идва оттам проблема защо някои коли го нямат?Да не би да не са с дефектния софтуер?Също така всичките голфчета докато са били нови(произвеждат се от 97г. четворките,а тук почваме да се оплакваме 8,9,10 год. и 200,300 хил. километра по късно)не са имали проблем с дефектния софтуер.Иначе за клипчетата харесаха ми с добро качество са,човека говори с ясна дикция е малко бърза де,и е доста иронично настроен към незнам и аз кой Иначе от това което показа е че при проблемна кола имаме трудно палене при топъл старт(това добре много хора го знаем,но беше добре да се покаже точно за какво става въпрос ),2минути по късно без никакъв труд и вложени материали колата е прекодирана на автоматик(тук може много приказки да се изприказват-аз ще си ги спестя ) и о чудо колата пали супер лесно.Няколко часа по късно(смятам ги по това че едните клипчета са по светло другите по тъмно,а и по това че знам как се сваля и качва ЕКУто )отново тестове и о ново чудо колата пали пак лесно както когато беше кодирана със сатанинското кодиране за автоматик .Уол сега след като сме се потрудили вече няма как да не вземем кеш за извършената услуга щото преди беше малко неловко за 2мин работа да съдерем кожа-обаче имаме нова мисия трябва да заклеймим(оплюем) прекодирането на автоматик щото е много лесно и един там(голям нещастник все едно тоя форум е за взаимопомощ,а не за набиране на клиенти) го показва на всички как да си го направят без пари(съответно и за нас няма пари ).Това е от мен -нямам за намерение да обидя никой-просто искам да кажа че не е това реалния проблем-"дефектен софтуер"
Прав си не е в софтуера , но българина си решава по този начин проблема по евтино е от колкото да го отстрани както си му е реда и все пак нека знаещите да кажат на всички къде е основния проблем и де се спре да се коментира например 1 вариант който е написал колегата и 2 как трябва да се направи или по точно какво да се смени .
ПС на мен ми я оправиха като ми правиха нещо по електрония блок на нафтовата помпа верно по солено е от прекодирането но кво да се прави имал дал със здраве на всички и весели празници
- buller
- Мнения: 2166
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: дизел
мк4 написа:Smeagol написа:Наскоро някой от тези двама вещи колеги Brezel или Niks76 показа нагледно защо не пали топла и как се поправя
Тази тема си е баш реклама
по добре с такива "рекламни теми"-от клкото с коментари които не ни показват нищо !
А ти пък какво каза
Не мога да открия темата с диаграмите, където се описваше защо на топъл двигател пали по-трудно и какъв е начинът за настройване на горивото.
П.с. Vladko много си прав
@Vladko, има логика в това което казваш и то голяма, от което можеби следва, че има някакво износване (най-вероятно механично), което се отразява с по-големия пробег на автомобилите.
Тоест, когато Голфът е бил нов, със зададените параметри в софтуера всичко си е работило на 6+, но времето върви, колата се износва и вече зададените стойности в софтуера, не се разбират така добре с механичните елементи на колата (горивна с-ма, запалителна с-ма, двигател) в следствие на износването.
След прекодиране със софтуер за автомат, проблема се решава, което ще рече, че зададените стойности в софтуера на автоматика, се разбират по-добре с износения Голф, от което следва логичният ми риторичен въпрос: Какви са разликите между двато софтуера ? (имаше тема по въпроса ) Разбира се има и вариант, да се нагласят стойностите в софтуера за ръчни скорости и трети вариант, да се отстрани механичния проблем.
Най-лесно и с най-малко усиля, е прекодирането на автомат, (това ми напомня на решаването на проблема с претрисането, може да се пипне софтуера, може да се пипне горивната помпа, или да се смени маховика).
Настройването на софтуера на ръчни скороти, също е евтин и лесен вариант, но се иска малко повече инжeнерна мисъл. Аз на този вариант му викам FAKE CHIP TUNING, защото хем чипирате колата, хем не вдигате мощността , който разбира се струва по-малко пари от едно истинско чипиране.
Отстраняването на механичния проблем, който е най-скъпият вариант и май малцина знаят, кой точно е той .
Можеби поста на момчето е безплатна рекламна кампания, можеби просто се опитват да кажат на "някои" => , че и те са открили топлата вода, но въпреки всичко, показва на нищо неразбиращите собственици на Голфчета, че проблемите им с паленето могат да бъдат решени, остава ГОЛЕМИЯТ въпрос, за колко пари?
Има вариант, всико което съм изписал, да са обсолютни небивалици, тъй като и аз съм един нищо неразбиращ Голфаджия
Тоест, когато Голфът е бил нов, със зададените параметри в софтуера всичко си е работило на 6+, но времето върви, колата се износва и вече зададените стойности в софтуера, не се разбират така добре с механичните елементи на колата (горивна с-ма, запалителна с-ма, двигател) в следствие на износването.
След прекодиране със софтуер за автомат, проблема се решава, което ще рече, че зададените стойности в софтуера на автоматика, се разбират по-добре с износения Голф, от което следва логичният ми риторичен въпрос: Какви са разликите между двато софтуера ? (имаше тема по въпроса ) Разбира се има и вариант, да се нагласят стойностите в софтуера за ръчни скорости и трети вариант, да се отстрани механичния проблем.
Най-лесно и с най-малко усиля, е прекодирането на автомат, (това ми напомня на решаването на проблема с претрисането, може да се пипне софтуера, може да се пипне горивната помпа, или да се смени маховика).
Настройването на софтуера на ръчни скороти, също е евтин и лесен вариант, но се иска малко повече инжeнерна мисъл. Аз на този вариант му викам FAKE CHIP TUNING, защото хем чипирате колата, хем не вдигате мощността , който разбира се струва по-малко пари от едно истинско чипиране.
Отстраняването на механичния проблем, който е най-скъпият вариант и май малцина знаят, кой точно е той .
Можеби поста на момчето е безплатна рекламна кампания, можеби просто се опитват да кажат на "някои" => , че и те са открили топлата вода, но въпреки всичко, показва на нищо неразбиращите собственици на Голфчета, че проблемите им с паленето могат да бъдат решени, остава ГОЛЕМИЯТ въпрос, за колко пари?
Има вариант, всико което съм изписал, да са обсолютни небивалици, тъй като и аз съм един нищо неразбиращ Голфаджия
Здравейте колеги,честита коледа на всички
относно темата мисля,че не трябва да се оплюват хората който пишат и помагат на всички от форума,има много знаещи хора но малко който споделят това с нас във форума(та нали той за това е направен),така че можее само да се поклоним на колегата и да му благодарим за показаното като го помолим да го прави и за напред и по други теми,който интересуват всички от форума!!!
п.с.ВЕСЕлО ИЗКАрВАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА
относно темата мисля,че не трябва да се оплюват хората който пишат и помагат на всички от форума,има много знаещи хора но малко който споделят това с нас във форума(та нали той за това е направен),така че можее само да се поклоним на колегата и да му благодарим за показаното като го помолим да го прави и за напред и по други теми,който интересуват всички от форума!!!
п.с.ВЕСЕлО ИЗКАрВАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
този чалъм с лекуването на топлия старт пробвал ли го е някой на TDI 110 с код на мотора ASV - последната версия на 110-ката...До колкото знам нещо не се получава. Moнтира се на следните модели: http://www.bitnet.ro/vw/enginecodes/index.php?ec=ASV
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта