1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Няма нужда да го коригираш от адаптация остави го така на 2,6. На двигател 1Z не се гледа във втората графа, гледам при теб пише 0,7 BTDC в третата. Процентите на авансатора това са минималните и той е в покой така да се каже,защото статичното предварение му е достатъчно, ако е повече към най-долната линия процентите ще се качат.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Искаш да кажеш че има разлика да ли ще се коригира чрез бутане на помпата или чрез адаптация.
Колата беше настроена така
оборотите варираха от 798-819
Бяха се разпоили два пина на буксата на дебитомера и колата не вървеше и записваше грешка след като ги запоих нещата се оправиха прегледах центровката и беше се променила и в момента е така(има предвид долните снимки) и гледам че сега оборотите са се увеличили на 840-861.Тази промяна на оборотите може ли да е от дебитомера или просто е съвпадение и помпата е взема нещо да издава багажа след като се е променила и центровката или центровката се е променила и са се увеличили оборотите заради това че ангренажно колело на коляновия вал е почнало да се разбива.
Колата беше настроена така
оборотите варираха от 798-819
Бяха се разпоили два пина на буксата на дебитомера и колата не вървеше и записваше грешка след като ги запоих нещата се оправиха прегледах центровката и беше се променила и в момента е така(има предвид долните снимки) и гледам че сега оборотите са се увеличили на 840-861.Тази промяна на оборотите може ли да е от дебитомера или просто е съвпадение и помпата е взема нещо да издава багажа след като се е променила и центровката или центровката се е променила и са се увеличили оборотите заради това че ангренажно колело на коляновия вал е почнало да се разбива.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Качи ги оборотите с адаптация, малко са ниски.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравей те колеги виждам че темата е старичка но ще съм ви много благодарен ако ми кажете как ми е центровката на Голф 4 AHF ето снимки http://prikachi.com/images/320/8591320V.png http://prikachi.com/images/323/8591323i.png http://prikachi.com/images/325/8591325Z.png
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Доста ранна ти е центровката. Най добре е между зелената и синята линия. При теб сигурно работи доста твърдо двигателя и рита при палене.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ако е върнеш гледай да е малко да не развалиш студения старт. Но пък така може би ще ти записва грешка, доста над зелената линия е.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравей те днес си поиграх малко и постигнах това http://prikachi.com/images/350/8593350w.png http://prikachi.com/images/352/8593352f.png http://prikachi.com/images/353/8593353x.png
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
С кой мотор си, май от последните AHF? Може още малко, студения старт няма да се повлияе.
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Krisko21 написа:Здравей те днес си поиграх малко и постигнах това http://prikachi.com/images/350/8593350w.png http://prikachi.com/images/352/8593352f.png http://prikachi.com/images/353/8593353x.png
Нв пипай повече. Сега е ОК. При мен е същото и пали и върви доста. Оборотите също са ти добре.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Мотора е AHF но не знам кой точно колата е 98 година. Също да попитам милиграмите как се вдигат от пампата не с ваг ком защото някъде бях чел че трябва да са между 2.6-3.2 нещо такова а моите са 2.4 иначе колата тръгна май малко повече в ниските и по утихна
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги днес закачих да погледна как е колата, че нещо сутринта запали доста трудно и това е инфото което получих:
Споделете мнението си, тъй като на няколко места в един чужд форум прочетох, че Slightly Retarded (закъснение) не е добре и паленето поради тази причина е трудно като се споменават трудни изгарания и пушеци при палене (като цяло лошо представяне на двигателя).
Интересувам се как мога да променя малко нещата тъй като видях и , че процента които тук видях, че казахте, че е за авансатора при мен не е 2.8%, а е все около 40-50% не видях в адаптация да мога да го променям ?
Споделете мнението си, тъй като на няколко места в един чужд форум прочетох, че Slightly Retarded (закъснение) не е добре и паленето поради тази причина е трудно като се споменават трудни изгарания и пушеци при палене (като цяло лошо представяне на двигателя).
Интересувам се как мога да променя малко нещата тъй като видях и , че процента които тук видях, че казахте, че е за авансатора при мен не е 2.8%, а е все около 40-50% не видях в адаптация да мога да го променям ?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
иска малко предварение и милиграмите да се нагласят защото в момента не са добре
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Предварение от помпата, а милиграмите как ?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
като се премести ел блока на помпата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: artyom и 46 госта