1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8416
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Сря 25 дек 2019 12:40


Има го обяснено разбира се в нашия форум, но се иска търсене, четене :)
Понеже е дълго обяснението , отделно и леко ме мързи да повтарям и потретям често дискутирани неща, ти пускам линк на лс, да не стават реклами . Там е обяснено доста добре и ако трябва прочети нещата два пъти :)
П.п. провери предварително дали е баран софтуерно и чак след това механично ! В линка го има обяснението и за едното , и за другото . Спазвай стъпките и те така.




Потребителски аватар
nixs
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 17 ное 2012 14:57
Автомобил: Golf IV
Двигател: AHF HIGHL
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот nixs » Чет 26 дек 2019 15:49


Здравейте колеги, днес си направих диагностика на колата, като ми се струват малко притеснителни данните, които видях. Ще ме посъветвате ли къде да търся проблема и какво да правя? Колата е Г4 с AHF мотор.
Прикачени файлове
IMG_20191226_152701.jpg
IMG_20191226_151418_1.jpg


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Milanski » Чет 26 дек 2019 18:50


Аванс и е малко, трябва са се увеличи, милиграмите също да се вдигнат около 3.0.


Потребителски аватар
nixs
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 17 ное 2012 14:57
Автомобил: Golf IV
Двигател: AHF HIGHL
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот nixs » Чет 26 дек 2019 18:59


А възможно ли е от това да пали по-трудно в студено време, както и при рязко отпускане на газта да забива муцуна, съответно и при рязко подаване да блъска?


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Milanski » Чет 26 дек 2019 19:05


За палене то може, понеже е малко аванса, за другото нз.


Потребителски аватар
nixs
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 17 ное 2012 14:57
Автомобил: Golf IV
Двигател: AHF HIGHL
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот nixs » Пет 27 дек 2019 16:23


Поиграх си днес, до ей това положение стигнах,
Прикачени файлове
IMG_20191227_162200.jpg
IMG_20191227_161724.jpg


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Milanski » Вто 31 дек 2019 20:02


Екстра е.


Потребителски аватар
stilian.georgiev
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 17 юли 2019 10:53
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот stilian.georgiev » Пет 24 яну 2020 0:15


"Редактирано"
Може ли да ми кажете дали добре съм докарал стойностите?
1.9TDI AHF 110
Благодаря предварително!
Прикачени файлове
received_548767019054606.png
received_548767019054606.png (15.66 KиБ) Видяна 3745 пъти
received_581693352672869.png
received_581693352672869.png (27.45 KиБ) Видяна 3745 пъти
received_880012252432182.png
received_880012252432182.png (15.99 KиБ) Видяна 3745 пъти
received_224414731902544.png
received_224414731902544.png (27.5 KиБ) Видяна 3745 пъти


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот golfmaniak666 » Пет 24 яну 2020 8:59


Според Rass tech това е най добрата настройка.
Прикачени файлове
Untitled.png


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот milmar » Пет 24 яну 2020 9:21


Аз лично винаги съм гледал да съм по-далеч от крайните стойности, малко по към средата.

nixs написа:.... при рязко отпускане на газта да забива муцуна, съответно и при рязко подаване да блъска?

Не мога да си представя точно какво описваш, но аз имам подобен ефект и се дължи на педала за газта. Има положение в началото, където прекъсва. Даже няколко пъти ми се е случвало компа да "отвърли" педала за газта като дефектен и минава в авариен режим - държи по-височки обороти и не можеш да ги контролираш никак, първия път беше :eek . В професията ми е да се занимавам с токове и електроника, но така и не го разглобих...


OkObOkO
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот OkObOkO » Пет 13 мар 2020 19:20


Здравейте,

Пациента е А3 8L - s ALH двигател. ГНП-то беше свалено за пълен ремонтен комплект и стендовано понеже протече. Колата е събрана, ангренажа е проверен 2 пъти и е ок, но идва проблема с точната центровка на ГНП понеже не иска да се свърже VCDS с контролера на двигателя, със другите контролери е ОК. Пробвано е с 2-3 кабела /със същите се закачат други коли във всички модули, т.е. не е тук проблема/
И сега ситуацията е шах.... може ли да се направи центровка с друг софтуер ? Може ли да ме насочите към някой, който може да помогне да открием защо не се свърза с двигателя /от Ямбол съм/. В момента ситуацията е - пали леко измъчено, не тегли така както трябва и силата и идва на по-високи обороти 2300-2400, както и по-ниски обороти при изключване от скорост в движение - събаря ги до към ~700 оборота, замисля се 1-2 сек. и ги нормализира. Преди свалянето на ГНП-то, всичко беше идеално, палене топла/студена без проблем, обороти идеални, тегли супер от 1900 и т.н.

Благодаря предварително за насоките.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот milmar » Чет 19 мар 2020 11:53


На твоята кола, ГНП мисля че си е автономен модул с CAN, не е като на 1Z мотора примерно, където има само датчици и електромагн. задвижване на дозатора.
Ами ако си се свързвал с модула преди ремонта, май е ясно...


OkObOkO
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 18:51
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот OkObOkO » Нед 12 апр 2020 12:36


Здравейте,

След като оправих К-линията и вече свързах двигателя с VCDS, успях да докарам нещата до това положение.
Милиграмите ги нагласях с почукване от плочката до тези стойности, а центровката уцелих това положение на 3-тия път.
Двигателя е ALH - 2001г. Мисля да я покарам така малко да видя как е, само за милиграмите се чудя дали да не ги направя с адаптация на 3.6 :confused
Прикачени файлове
111333.jpg
111222.jpg


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот driver » Пет 31 юли 2020 21:33


Мнение да изкажете?
Прикачени файлове
IMG_20200731_201214.jpg


Rtt T
Мнения: 55
Регистриран на: Вто 21 апр 2020 9:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Rtt T » Пет 31 юли 2020 21:54


driver написа:Мнение да изкажете?

Не е ли по добре милиграмите да са 3.2 3.6 или съм в грешка



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Дечев89 и 62 госта