Има го обяснено разбира се в нашия форум, но се иска търсене, четене :)
Понеже е дълго обяснението , отделно и леко ме мързи да повтарям и потретям често дискутирани неща, ти пускам линк на лс, да не стават реклами . Там е обяснено доста добре и ако трябва прочети нещата два пъти :)
П.п. провери предварително дали е баран софтуерно и чак след това механично ! В линка го има обяснението и за едното , и за другото . Спазвай стъпките и те така.
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- samo_pechka
- Мнения: 8416
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- nixs
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 17 ное 2012 14:57
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AHF HIGHL
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте колеги, днес си направих диагностика на колата, като ми се струват малко притеснителни данните, които видях. Ще ме посъветвате ли къде да търся проблема и какво да правя? Колата е Г4 с AHF мотор.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Аванс и е малко, трябва са се увеличи, милиграмите също да се вдигнат около 3.0.
- nixs
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 17 ное 2012 14:57
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AHF HIGHL
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
А възможно ли е от това да пали по-трудно в студено време, както и при рязко отпускане на газта да забива муцуна, съответно и при рязко подаване да блъска?
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
За палене то може, понеже е малко аванса, за другото нз.
- nixs
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 17 ное 2012 14:57
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AHF HIGHL
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Поиграх си днес, до ей това положение стигнах,
- stilian.georgiev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 17 юли 2019 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
"Редактирано"
Може ли да ми кажете дали добре съм докарал стойностите?
1.9TDI AHF 110
Благодаря предварително!
Може ли да ми кажете дали добре съм докарал стойностите?
1.9TDI AHF 110
Благодаря предварително!
- Прикачени файлове
-
- received_548767019054606.png (15.66 KиБ) Видяна 3745 пъти
-
- received_581693352672869.png (27.45 KиБ) Видяна 3745 пъти
-
- received_880012252432182.png (15.99 KиБ) Видяна 3745 пъти
-
- received_224414731902544.png (27.5 KиБ) Видяна 3745 пъти
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Според Rass tech това е най добрата настройка.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Аз лично винаги съм гледал да съм по-далеч от крайните стойности, малко по към средата.
Не мога да си представя точно какво описваш, но аз имам подобен ефект и се дължи на педала за газта. Има положение в началото, където прекъсва. Даже няколко пъти ми се е случвало компа да "отвърли" педала за газта като дефектен и минава в авариен режим - държи по-височки обороти и не можеш да ги контролираш никак, първия път беше . В професията ми е да се занимавам с токове и електроника, но така и не го разглобих...
nixs написа:.... при рязко отпускане на газта да забива муцуна, съответно и при рязко подаване да блъска?
Не мога да си представя точно какво описваш, но аз имам подобен ефект и се дължи на педала за газта. Има положение в началото, където прекъсва. Даже няколко пъти ми се е случвало компа да "отвърли" педала за газта като дефектен и минава в авариен режим - държи по-височки обороти и не можеш да ги контролираш никак, първия път беше . В професията ми е да се занимавам с токове и електроника, но така и не го разглобих...
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте,
Пациента е А3 8L - s ALH двигател. ГНП-то беше свалено за пълен ремонтен комплект и стендовано понеже протече. Колата е събрана, ангренажа е проверен 2 пъти и е ок, но идва проблема с точната центровка на ГНП понеже не иска да се свърже VCDS с контролера на двигателя, със другите контролери е ОК. Пробвано е с 2-3 кабела /със същите се закачат други коли във всички модули, т.е. не е тук проблема/
И сега ситуацията е шах.... може ли да се направи центровка с друг софтуер ? Може ли да ме насочите към някой, който може да помогне да открием защо не се свърза с двигателя /от Ямбол съм/. В момента ситуацията е - пали леко измъчено, не тегли така както трябва и силата и идва на по-високи обороти 2300-2400, както и по-ниски обороти при изключване от скорост в движение - събаря ги до към ~700 оборота, замисля се 1-2 сек. и ги нормализира. Преди свалянето на ГНП-то, всичко беше идеално, палене топла/студена без проблем, обороти идеални, тегли супер от 1900 и т.н.
Благодаря предварително за насоките.
Пациента е А3 8L - s ALH двигател. ГНП-то беше свалено за пълен ремонтен комплект и стендовано понеже протече. Колата е събрана, ангренажа е проверен 2 пъти и е ок, но идва проблема с точната центровка на ГНП понеже не иска да се свърже VCDS с контролера на двигателя, със другите контролери е ОК. Пробвано е с 2-3 кабела /със същите се закачат други коли във всички модули, т.е. не е тук проблема/
И сега ситуацията е шах.... може ли да се направи центровка с друг софтуер ? Може ли да ме насочите към някой, който може да помогне да открием защо не се свърза с двигателя /от Ямбол съм/. В момента ситуацията е - пали леко измъчено, не тегли така както трябва и силата и идва на по-високи обороти 2300-2400, както и по-ниски обороти при изключване от скорост в движение - събаря ги до към ~700 оборота, замисля се 1-2 сек. и ги нормализира. Преди свалянето на ГНП-то, всичко беше идеално, палене топла/студена без проблем, обороти идеални, тегли супер от 1900 и т.н.
Благодаря предварително за насоките.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На твоята кола, ГНП мисля че си е автономен модул с CAN, не е като на 1Z мотора примерно, където има само датчици и електромагн. задвижване на дозатора.
Ами ако си се свързвал с модула преди ремонта, май е ясно...
Ами ако си се свързвал с модула преди ремонта, май е ясно...
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте,
След като оправих К-линията и вече свързах двигателя с VCDS, успях да докарам нещата до това положение.
Милиграмите ги нагласях с почукване от плочката до тези стойности, а центровката уцелих това положение на 3-тия път.
Двигателя е ALH - 2001г. Мисля да я покарам така малко да видя как е, само за милиграмите се чудя дали да не ги направя с адаптация на 3.6
След като оправих К-линията и вече свързах двигателя с VCDS, успях да докарам нещата до това положение.
Милиграмите ги нагласях с почукване от плочката до тези стойности, а центровката уцелих това положение на 3-тия път.
Двигателя е ALH - 2001г. Мисля да я покарам така малко да видя как е, само за милиграмите се чудя дали да не ги направя с адаптация на 3.6
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Мнение да изкажете?
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
driver написа:Мнение да изкажете?
Не е ли по добре милиграмите да са 3.2 3.6 или съм в грешка
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Дечев89 и 62 госта