Относно зацапването на променливата геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот nasko1978 » Нед 12 май 2013 8:25


Темата наистина е полезна!!!
Извинявам се за моя "офтопик",но реших да споделя и моя опит! :beer
Juve,винкел не съм грабвал изобщо! :beer




pavkata_131
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот pavkata_131 » Нед 12 май 2013 13:45


nasko1978 написа:
Май забравяте много важни неща свързани със зацапването на геометрията: правилно управление,премахнат или нов катализатор,нов актуатор(+ здрава защита под мотора,за да не се пълни с вода и пясък),правилна центровка,стил на каране,масло и не на последно място не всеки може правилно да изчисти геометрия! :a045


Абсолютно вярно! Добавям и Н75 и правилен софтуер. Няма как да си караш в града прекодиран на автомат и да не цапа. :th_up


Какво значи ПРЕКОДИРАН НА АВТОМАТ смисъл ние както я караме или компа може да е пипан,защото ме съмнява,нямам чип а колата върви доста добре,ако може и наистина е правено това с компа трябва ли да помисля за някаква друга настройка на софта след като карам 50/50 градско и извън, пак не знам от човека дето го взех дали често му е цапало геометрията, при мен се случи на 5-тия месец,или на него не му се е случвало или просто колата не си е добре,незнам.Другото което исках да питам,значи на моменти колата си е както трябва,пак се усеща леко колебание,поради което с реших да погледна актуатора как се движи,ръчно е вакума е доста трудно което мисля че е нормално,но колата като работи и ако има кои да ми дава газ тои прави някакво много бързо движение нито горе нито долу,при около 2-2500,може ли актуатора да засяда и ако е така може ли да се смени само той.


slav4o08
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 20 мар 2012 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот slav4o08 » Нед 12 май 2013 19:14


Колеги ако се сложи турбина GT1749V на АФН вместо VNT 15 ще има ли разлика във вървежа,и трябват ли някакви настроики ? Или трябва ли да се сменя нещо друго?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот okti_1 » Нед 12 май 2013 23:44


Двете турбини са едни и същи колега.
GT1749V-VNT 15 и GT1749VA-VNT 17


slav4o08
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 20 мар 2012 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот slav4o08 » Пон 13 май 2013 17:12


Питах защото на старата ми турбина лопатките са 9 бр.а на тази която сложих 11,но не се виждат надписите на втората


pavkata_131
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот pavkata_131 » Сря 15 май 2013 15:17


Имам един последен въпрос и се надявам поне на него да ми отговори някой.Може ли турбото да не ми работи както трябва заради маслото,карам с 15W 50,такова ми препоръча моя майстор при които няма да стъпа повече :banghead ,просто проблема при мен се появи след смяна на маслото и останалото обслужване,тия дни ще слагам 10W40 защото така ми казаха приятели,надявам се това да ми оправи нещата,вие какво мислите,дали е възможно.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот kossis » Сря 15 май 2013 15:57


Е такова масло и на Ладата не съм бухал.

Ако ти е ПД кошника, си за 5/40, на мене зимата ми присвирваше турбото при студен старт и над 2000об. докато загрее.
С това 15/50 за стари тирове сигурно няма да се върти турбото изобщо зимата при студено пален, чак при 90 градуса може и да се развърти.

Смени майстора и маслото. :Mr Green Fun

Значи 10/40 може и да може, но зимата не знам. Иначе и за мене 5/40 е тънко, но за сега го тествам.


pavkata_131
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот pavkata_131 » Сря 15 май 2013 17:30


Колеги,сега смених маслото с 10W40 и колата е 6-тица :bowdown направо сам мн доволен,а се бях много отчаял от тия геометрии :beer аз бях до тук в тая тема.Мерси на отзовалите се :beer


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот IRRITATING » Сря 15 май 2013 17:32


Като сипа 10w40 и се отпуши геометрията ли?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8420
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот samo_pechka » Сря 15 май 2013 20:36


Не мога да разбера защо си трошите зорлем колите с ...гъсти масла :beat_butt2 аз на моя супер дъртия си голф AAZ си го карам с пълна синтетика 5W-40 вие.... на PD ще слагате 10W и нагоре масла :eek . Отделно и на другата си кола - AFN Ауди - и него го търкалям с пълна синтетика , не знам какво икономисвате толкова с по-гъсто масло , ако си мислите ,че са ви на много километри колите , сетете се за голфарата ми - на близо 620 к.км е :exclaim няма грешка в написаното число :smile на толкова си е и разхода на масло е около литър на 7-8 к.км ( и то повече го капе от тъпата гарнитура на клапаните на главата ,отколкото да го гори :redface )


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот Zinoto » Чет 16 май 2013 0:04


Много са чувствителни на лошо масло, дори и стария AAZ, 10W 40 и то марково, а зимата 5W 40 e още по-добре. Дори 5W 30 e ненужно извращение, освен за кола на под 100 000 км.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот juve » Чет 16 май 2013 15:19


голф AAZ си го карам с пълна синтетика 5W-40 вие.... на PD ще слагате 10W

оффтопик: а пробвал ли си лятото да сложиш 15W-50 ? Моя пасат с AAZ изкара 20000 км лятото с 15W-50 на мотул мисля че имаше една серия 6100 - е няма такава работа ..толкова мазно и меко работеше в нечовешките жеги на Пловдив ( в града), че като си взех испанеца веднага пуснах тема: помощ, колата ми работи много твърдо.... и на фона му и сега ALH си работи твърдо.... е там ( на AAZ ) няма кой знае какво турбо, но си върви безгрижно в новият собственик който му врътна и той над 20000 км , но не знам с какво масло...
сори за оффтопика, просто да споделя... :redface


pavkata_131
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот pavkata_131 » Сря 22 май 2013 14:43


Еми тя и моята мазно работеше,ама и мазно вървеше,според мен няма нужда от пробване,10W 40 или 5W 40,щом са го казали хората по добре да не си играем с парите освен ако нямаме излишни :beer


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот juve » Пет 24 май 2013 0:40


pavkata_131 написа:Еми тя и моята мазно работеше,ама и мазно вървеше,според мен няма нужда от пробване,10W 40 или 5W 40,щом са го казали хората по добре да не си играем с парите освен ако нямаме излишни :beer

това добре, обаче в твоя случай аз така и не разбрах какво точно НЕ ТИ вървеше.. не надуваше ли, тромава ли беше или какво.. не ми е за друго, ама това масло, дето си го сменил го изкара като панацея и чак ми се вижда странно..особенно като лекарство за променливата геометрия, за което става дума в темата... :mhihi


Потребителски аватар
del21
Мнения: 63
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: София

Re: Относно зацапването на променливата геометрия

Мнениеот del21 » Пет 24 май 2013 0:51


Имах 10 години голф2 гтд, сега имам голф4 тди и винаги съм се стремял да слагам хубаво масло - синтетика 5в 40. До сега не съм имал проблем с двигател или с турбо, така, че вие си правете извода! Не случайно за всеки мотор има предписание от завода производител, с какво масло да се кара!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта