Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване

Мнениеот Тони1 » Пон 25 мар 2013 12:43


500 км след сменя на ангренаж късам обтегача в движение.Сменихме всички повдигачи,клапани,лагери на вала,гумички,шлайф на главата и гарнитурата ,профилактично разни гарнитури и уплътнения на помпата и от тогава колата пали доста по трудно, на моменти прекъсва,а като загрее не може да нареди изобщо цилиндрите все едно е на 2.Лог файловете показаха отклонения-стойности около 2 на 1-ви и 4-ти цилиндър.Смениха уплътенията на дюзите и дефтулките и сега пали нормално,но пак прекъсва..Mайстора ми каза ,че е регулирал дюзите на 180 градуса и 225,ако съм запомнил правилно,но разлика няма.Пасата е с чип от brezel,сигурно съм от първите ,които сложиха и се чудя дали заради него,нещо не нагласят работата на дюзите/мотора.Компресия има.Не меши масло със нафта.
Отделно при спускане на стръмен баир на студен двигател при подаване на повече газ след като вече е на равно,отзад изпушва брутален син облак.
Някакви останали идеи?

п.с.сменяйте ги тези лагери,ако никога не сте,защото се износват много некадърно след като долните не лягат плътно на главата и след тях е вала.
п.с.2 Евала на Христо от Плевен с черният Г3,не му знам ника,случайно спря да умуваме заедно,въпреки че нямам форумни стикери.

Последна промяна от Тони1 на Пет 26 юли 2013 21:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............

Мнениеот nasko1978 » Пон 25 мар 2013 14:21


"Отделно при спускане на стръмен баир на студен двигател при подаване на повече газ след като вече е на равно,отзад изпушва брутален син облак."

Това е явление е притеснително,според много по-можещи от мен колеги е признак за проблем с турбото! :rolleyes Тони ,направи логове ,за да се види кога и как прекъсва.
С Ифидик не можеш ли да го изкоментираш намясто във Варна,може да помомгне! icon_idea


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............

Мнениеот Scarchu » Пон 25 мар 2013 14:50


Това изпушване, след спускане на наклон, на брат ми полото го прави от прецакан сегмент на 4-ти цилиндър.


K
Мнения: 1334
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............

Мнениеот K » Пон 25 мар 2013 17:04


Отивай при ифидик да ти я оправи ;)


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............

Мнениеот phantom_ » Пон 25 мар 2013 17:05


"Сменихме всички повдигачи,клапани,лагери на вала,гумички,шлайф на главата и гарнитурата ,профилактично разни гарнитури и уплътнения на помпата и от тогава колата пали доста по трудно, на моменти прекъсва,а като загрее не може да нареди изобщо цилиндрите все едно е на 2"
Здравей колега писал си че си сменил уплътнения на помпата,ако е тандем помпата то според мен може да е от нея,нещо да не е таман там с тея уплътнения.За проверка на нея има пробка и трябва да се замери дали си прави налягането мисля че беше 3бара.Успех в начинанието.


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............

Мнениеот Тони1 » Пон 25 мар 2013 21:15


Турбото е на 2000км беше доста запазено като го вземах,то няма нещо буквално,което да не е сменяно по тази кола освен дюзите.Преди години Иво ми правеше колата,но сега е далече от Варна пък и с това прекъсване не мога да я закарам до там,преместих я преди няколко часа в друг сервиз смятам,мисля че там вече трябва да има отговор...


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Продължението... Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване

Мнениеот Тони1 » Пет 26 юли 2013 21:20


Сагата продължава...нов двигател с нови карантии,дюзи прочие...след ремонта дюзите бяха настроени малко странно и не бяха около нулата а по спомени около 1,все пак ги оставих така както ги беше настроил майстора май на 220 градуса. 3-4 месеца колата вървеше повече от добре.
От 2 дена изгуби всякаква мощност особено в ниските ниските,двигателя си промени звука турбината звучи все едно е в авариен режим,а стойностите на две от дюзите са около +2 на другите две около -2,вакум маркучите са нови,дебитомера и турбината са в стойности ,та поредната аномалия...


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване

Мнениеот nasko1978 » Пет 26 юли 2013 21:42


Все още ли ти е много далече Ифидик или...... :eek
Много народ пътува от София ......чак до Иво,пък доволни се връщат,знам ли ,сигурно ги пипа добре.
Дал си много пари за ремонти,та едва ли 2литра нафта ще са ти проблем.Успех,гадно е като не ти наред колата,знам го. :icon_sad


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване

Мнениеот Тони1 » Пет 26 юли 2013 21:53


Надали...иначе в пасат уорлд се говори за егр клапан,или за дефектен кабел на н75,сигурен съм че е нещо дребно,защото няма как изведнъж и 4-те дюзи едновременно да сдадат ...


sexwin
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:47
Автомобил: golf III
Двигател: afn
Местоположение: Плевен

Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване

Мнениеот sexwin » Съб 27 юли 2013 8:45


Аз съм Христо с плевенския голф 3 .. а ето и лог файл на пасата на колегата от вчера 26.07.2013год.

http://speedy.sh/tVwPD/LOG-01-008-010-011.CSV


sexwin
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:47
Автомобил: golf III
Двигател: afn
Местоположение: Плевен

Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване

Мнениеот sexwin » Съб 27 юли 2013 18:09


Проблема е решен ... оказа се сцепено маркуче за вакуум :) Пасата е в силата си както преди :beer:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 52 госта