500 км след сменя на ангренаж късам обтегача в движение.Сменихме всички повдигачи,клапани,лагери на вала,гумички,шлайф на главата и гарнитурата ,профилактично разни гарнитури и уплътнения на помпата и от тогава колата пали доста по трудно, на моменти прекъсва,а като загрее не може да нареди изобщо цилиндрите все едно е на 2.Лог файловете показаха отклонения-стойности около 2 на 1-ви и 4-ти цилиндър.Смениха уплътенията на дюзите и дефтулките и сега пали нормално,но пак прекъсва..Mайстора ми каза ,че е регулирал дюзите на 180 градуса и 225,ако съм запомнил правилно,но разлика няма.Пасата е с чип от brezel,сигурно съм от първите ,които сложиха и се чудя дали заради него,нещо не нагласят работата на дюзите/мотора.Компресия има.Не меши масло със нафта.
Отделно при спускане на стръмен баир на студен двигател при подаване на повече газ след като вече е на равно,отзад изпушва брутален син облак.
Някакви останали идеи?
п.с.сменяйте ги тези лагери,ако никога не сте,защото се износват много некадърно след като долните не лягат плътно на главата и след тях е вала.
п.с.2 Евала на Христо от Плевен с черният Г3,не му знам ника,случайно спря да умуваме заедно,въпреки че нямам форумни стикери.
Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване
Последна промяна от Тони1 на Пет 26 юли 2013 21:20, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............
"Отделно при спускане на стръмен баир на студен двигател при подаване на повече газ след като вече е на равно,отзад изпушва брутален син облак."
Това е явление е притеснително,според много по-можещи от мен колеги е признак за проблем с турбото! Тони ,направи логове ,за да се види кога и как прекъсва.
С Ифидик не можеш ли да го изкоментираш намясто във Варна,може да помомгне!
Това е явление е притеснително,според много по-можещи от мен колеги е признак за проблем с турбото! Тони ,направи логове ,за да се види кога и как прекъсва.
С Ифидик не можеш ли да го изкоментираш намясто във Варна,може да помомгне!
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............
Това изпушване, след спускане на наклон, на брат ми полото го прави от прецакан сегмент на 4-ти цилиндър.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............
"Сменихме всички повдигачи,клапани,лагери на вала,гумички,шлайф на главата и гарнитурата ,профилактично разни гарнитури и уплътнения на помпата и от тогава колата пали доста по трудно, на моменти прекъсва,а като загрее не може да нареди изобщо цилиндрите все едно е на 2"
Здравей колега писал си че си сменил уплътнения на помпата,ако е тандем помпата то според мен може да е от нея,нещо да не е таман там с тея уплътнения.За проверка на нея има пробка и трябва да се замери дали си прави налягането мисля че беше 3бара.Успех в начинанието.
Здравей колега писал си че си сменил уплътнения на помпата,ако е тандем помпата то според мен може да е от нея,нещо да не е таман там с тея уплътнения.За проверка на нея има пробка и трябва да се замери дали си прави налягането мисля че беше 3бара.Успех в начинанието.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Сериозен проблем с прекъсване Б5.5. AVF...............
Турбото е на 2000км беше доста запазено като го вземах,то няма нещо буквално,което да не е сменяно по тази кола освен дюзите.Преди години Иво ми правеше колата,но сега е далече от Варна пък и с това прекъсване не мога да я закарам до там,преместих я преди няколко часа в друг сервиз смятам,мисля че там вече трябва да има отговор...
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Продължението... Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване
Сагата продължава...нов двигател с нови карантии,дюзи прочие...след ремонта дюзите бяха настроени малко странно и не бяха около нулата а по спомени около 1,все пак ги оставих така както ги беше настроил майстора май на 220 градуса. 3-4 месеца колата вървеше повече от добре.
От 2 дена изгуби всякаква мощност особено в ниските ниските,двигателя си промени звука турбината звучи все едно е в авариен режим,а стойностите на две от дюзите са около +2 на другите две около -2,вакум маркучите са нови,дебитомера и турбината са в стойности ,та поредната аномалия...
От 2 дена изгуби всякаква мощност особено в ниските ниските,двигателя си промени звука турбината звучи все едно е в авариен режим,а стойностите на две от дюзите са около +2 на другите две около -2,вакум маркучите са нови,дебитомера и турбината са в стойности ,та поредната аномалия...
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване
Все още ли ти е много далече Ифидик или......
Много народ пътува от София ......чак до Иво,пък доволни се връщат,знам ли ,сигурно ги пипа добре.
Дал си много пари за ремонти,та едва ли 2литра нафта ще са ти проблем.Успех,гадно е като не ти наред колата,знам го.
Много народ пътува от София ......чак до Иво,пък доволни се връщат,знам ли ,сигурно ги пипа добре.
Дал си много пари за ремонти,та едва ли 2литра нафта ще са ти проблем.Успех,гадно е като не ти наред колата,знам го.
- Тони1
- Мнения: 598
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Габрово
Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване
Надали...иначе в пасат уорлд се говори за егр клапан,или за дефектен кабел на н75,сигурен съм че е нещо дребно,защото няма как изведнъж и 4-те дюзи едновременно да сдадат ...
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:47
- Автомобил: golf III
- Двигател: afn
- Местоположение: Плевен
Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване
Аз съм Христо с плевенския голф 3 .. а ето и лог файл на пасата на колегата от вчера 26.07.2013год.
http://speedy.sh/tVwPD/LOG-01-008-010-011.CSV
http://speedy.sh/tVwPD/LOG-01-008-010-011.CSV
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:47
- Автомобил: golf III
- Двигател: afn
- Местоположение: Плевен
Re: Продължението....Б5.5. AVF сериозен проблем с прекъсване
Проблема е решен ... оказа се сцепено маркуче за вакуум :) Пасата е в силата си както преди :
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 52 госта