Проблем при паленето (дизел)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7655
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Проблем при паленето (дизел)

Мнениеот Varbona » Пет 18 фев 2005 16:40


Ето че дочаках и това :shock:...Когато е студена пали след около 30 секунди въртене. И в това време пуши. Бяло. Досега палеше на четвърт оборот, даже като беше -20 преди десетина дни. Някой има ли идея :?:




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 18 фев 2005 16:45


сменял ли си бензиностанцията?
виж филтъра.


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7655
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Пет 18 фев 2005 16:49


само OMV...


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем при паленето (дизел)

Мнениеот °niksi° » Пет 18 фев 2005 16:52


Varbona написа:Ето че дочаках и това :shock:...Когато е студена пали след около 30 секунди въртене. И в това време пуши. Бяло. Досега палеше на четвърт оборот, даже като беше -20 преди десетина дни. Някой има ли идея :?:

Ами най-вероятно е:
1. Някоя дюза /разпръсквач/ да е заминал.
2. Изгоряла или изгорели подгревни свещи.

Пуши бяло и миреше по-различно от нормалното. Белия пушек при дизелите доколкото знам е признак на неизгоряла нафта.
А като запали в началото нормално ли работи или "подскача" известно време.


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7655
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Пет 18 фев 2005 16:58


веднъж като запали си работи ОК
ще сменя свещите и ще проверя филтъра а с дюзите каква е хавата?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 18 фев 2005 17:07


Varbona написа:веднъж като запали си работи ОК
ще сменя свещите и ще проверя филтъра а с дюзите каква е хавата?

Свещите можеш да ги провериш - свалят се и се проверяват на акумулатора дали нагряват.
А за дюзите - или ходиш при майстор да ги свали и провери или ти ги ги сваляш и ги носиш на майстора да ги провери. Проверяват се на стенд при 130 бара и трябва да впръскват нафтата, а не да я пикаят :!: . Понякога е достатъчно да се регулира само дюзата - т.е. не е задължително да е заминал разпръслвача.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Пет 18 фев 2005 17:10


Виж за предпазител на свещите. При мен има 50А и ми е горял 3 пъти и всеки път си мисля, че е свещ.
Сега видях, че моторът ти е като моя :oops: Предпазителят е в малка черна пластмасова кутийка с капаче, под капака до разширителния съд.


Потребителски аватар
шокалан
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот шокалан » Пет 18 фев 2005 19:03


Този признак е на изгоряла подгряваща свещ(когато пуши едно сиво и мерише на сурова нафта).


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Съб 19 фев 2005 12:23


Хммм значи подгряваща свещ? Защото на баща ми Фиестата така пали - върти доста дълго време (примерно 10 секунди, а като е студено и повече) и се разнасея един бял пушек и чак тогава запалва.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 19 фев 2005 13:53


Мдааа и аз бях така декември. Нагревателче е. От ауто-плюс за 16-17 лева ново и на следващия ден сме пак на старта ...


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 19 фев 2005 16:56


rmk написа:Мдааа и аз бях така декември. Нагревателче е. От ауто-плюс за 16-17 лева ново и на следващия ден сме пак на старта ...

Само трябва да се гледа да е същия вид т.е. нали има бързо и бавно подгряващи.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 19 фев 2005 18:47


niksisoft написа:
rmk написа:Мдааа и аз бях така декември. Нагревателче е. От ауто-плюс за 16-17 лева ново и на следващия ден сме пак на старта ...

Само трябва да се гледа да е същия вид т.е. нали има бързо и бавно подгряващи.

Онези в магазина имат компютър, каталози. Ако им кажеш кода на двигателя и сигурно ще уцелят точния нагревател :wink:


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 19 фев 2005 18:51


Сега се сетих, че май има и различни дължини на нагревателите. Аз така бях навил на мойта глава (когато беше свалена) едни дълги нагреватели и после като изгоря един от тези на 1 или 2 цилиндър (които са зад помпата) и се оказа, че след развиване не могат да се извадят, защото опират в помпата и се наложи рязане на нагревателя с ножовка за да излезне. Много интересно ме гледаха разни съседи как "режа мотора с ножовка" :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 19 фев 2005 20:49


За по зрелищно трябвало да вземеш флекса mhihi


Потребителски аватар
шокалан
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот шокалан » Съб 19 фев 2005 21:20


При мене са 2-3 цилиндар с 2мм да са по дълги и нема вадене Mad



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта