Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 26 апр 2014 12:58


Здравейте. Днес смених актуатора с нов Garret. Разлика няма - на 1-ва и 2-ра продължава да тъпче, а в същото време буустметъра показва 1 бар. На 3-та, 4-та и 5-та предавка проблем няма - върви си нормално... :banghead




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот niks76 » Съб 26 апр 2014 18:43


няма и да има промяна,просто електромагнитния клапан за EGR се ебава-нямаш достатъчно вакуум в системата и колата тръгва късно.за проба ако на N75 вържеш директен вакуум от помпата ,колата си тръгва от ниски както трябва :c020
п.п клапана се оправя повечето пъти и само с почистване


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 26 апр 2014 21:09


Клапана го смених мин. година с нов Pierburg.... имам тук един стар освен с него да пробвам. Иначе като закача вакуумметър на маркуча към актуатора и пусна теста от Basic Settings прави от 0 до - 0.9 бара.

EDIT: Сменил съм n75, n18 несъм го барал. Много лесно мога да му изолирам входящия вакуум на n18 и ще си проличи веднага дали той прави мизерията.... не ти схванах мисълта от първия път, че бях на РД до сега :beer


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот Jerom » Пон 28 апр 2014 7:10


Я откачи дебитомера и пробвай без него :wink


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 28 апр 2014 7:17


Ще пробвам, но е нов оригинален БОШ. И него смених мин. година, че предишния даваше около 750 единици при 3500 об/мин.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот Jerom » Пон 28 апр 2014 7:37


Ахаа, но пробвай все пак че знаеш ли, аз имам същия проблем (вярно по-различен двг е ама..) при мен такапреди 2000об няма никой и след това излита, а с откачен дебитомер от място пали гуми.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 28 апр 2014 22:48


Днес се рових по вакумите. Забелязах, че еднопосочното клапанче беше сложено на входа на н75. Прецених, че не трябва да е там и го сложих на изхода на н75 (към актуатора) и колата умря тотално, все едно е в авариен режим. Разкарах го. След това извадих входящия маркуч на н18 и го затапих - малко по-добре но продължаваше да тъпче. Когато спрях установих, че не съм го затапил добре и смучеше въздух от там. Решил съм утре да поръчам силиконови вакумни маркучи и да подменя всичко. Интересува ме това клапанче къде точно трябва да е на ASV мотор. Гледам в ЕТКА се намира между някъв соленоид и между разклонението за н75 и вакумния резервоар... Мистерия пълна. Накрая ще излезе, че проблема е бил във вакумите....


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 566
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот dispatch » Вто 29 апр 2014 9:18


Там трябва да е - преди Н75 и вакуумния резервоар. Трябва да пропуска в посока към вакуум-помпата.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 03 май 2014 15:40


Днес смених вакумите със силиконови. От старите имаше някои доста напукани под оплетката, а този на клапата за меко гасене беше сцепен. Обаче проблема не се решава. Продължава да тъпче до към 2500-3000 об/мин. Направих следното - махнах клапанчето което се намира преди н75 и вакумния резервоар, и пуснах вакум директно на н75 като останалите неща не бяха скачени към системата - колата започна да ускорява по-добре в следствие на неработещия н75, но продължава да тъпче... Има ли шанс да е от горивния филтър, че е вече на 15-на хил. км. Маслото е 5w30 GM DexosII на 10 хил.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот Zinoto » Съб 03 май 2014 17:38


Или не ти е достатъчен вакума или е нещо, което не е свързано въобще с вакуми и турбина, а по скоро с горивото. Едва ли е от филтъра, ако е от него след 3000 оборота хич няма да върви, но не пречи да го смениш за проба.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот °niksi° » Съб 03 май 2014 20:37


Гледал ли си как ти е студената перка на турбината. Имах случай на такава която беше минало нещо през нея и беше назъбена, в ниските обороти колата я нямаше никаква а във височките вървеше ОК.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 03 май 2014 20:57


Не съм я гледал - доста е неудобно. Ще се опитам да я снимам и ще споделя резултати. Възможно ли е да е направила 1 бар (че и отгоре) при 2000 об/мин и все пак проблема да е в бууста ? Проблема се изявява само на 1-ва и 2-ра - на 3-та си тръгва добре мисля от ниските. Интересно ми е на 1-ва като я настъпя на макс от 1500 об/мин същото количество нафта ли иска като на 4-та например при 1500 об/мин и педал до ламарината ?


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 04 май 2014 18:23


Днес се разходих до София и околностите и ми направи впечатление, че когато карам с 1500 об/мин и подам газ до долу до 1800 об/мин турбото вече е направило 1,2-1,4 бара, а колата тъпче и чак окол 2500-3000 об/мин се усеща тласък от ускорение. Щом турбото прави налягането значи проблема е другаде нали ?


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 566
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот dispatch » Нед 04 май 2014 20:54


Няма да е проблема в турбото, нито в неговото управление...
Грешно си се насочил по начало изглежда...


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Leon 1M 2002г ASV - върви след 3000 оборота

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 04 май 2014 21:24


ГНП-то е ревизирано - не е от него. Все едно нещо я спъва колата да се изфорсира. Ще взема да направя едно видео да видите за какво иде реч. Интересно е, че по логове всичко е нормално. Гърнета ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта