Някой може ли да предложи схеми и материали на български език за устройството и принципа на действие на горивните помпи на двигателите 1z и afn?
Интересно ми е как се едно преместване на горния капак на помпата се регулират и оборотите, пък и не само.
Устройство и принцип на действие на горивна помпа
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа
Оборотите се регулирaт от компa, от ГНП не може.
Мaтериaли нa бългaрски нямaм.
Мaтериaли нa бългaрски нямaм.
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа
Аз пък днес лично гледах на AGR как се променя работата на двигателя с помощта на "Оправителя", почуквайки от едната или другата страна се променя количеството впръскано гориво - т.н. "метод на чука" или "hammer mod"
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/IQ-adjust-hammer-mod-TDI.htm
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/IQ-adjust-hammer-mod-TDI.htm
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа
Dobromirski написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=253560&hilit=%D0%BF%D0%BB%D1%83%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B0&start=30
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа
Само дето не става въпрос за горния капак а за горната част на помпата където е ел блока.Малка разлика в правописа но със огромно значение
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Google [Bot] и 34 госта