Устройство и принцип на действие на горивна помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Устройство и принцип на действие на горивна помпа

Мнениеот velinsl » Пон 28 окт 2013 7:33


Някой може ли да предложи схеми и материали на български език за устройството и принципа на действие на горивните помпи на двигателите 1z и afn?
Интересно ми е как се едно преместване на горния капак на помпата се регулират и оборотите, пък и не само.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа

Мнениеот milmar » Пон 28 окт 2013 8:11


Оборотите се регулирaт от компa, от ГНП не може.
Мaтериaли нa бългaрски нямaм.


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа

Мнениеот darknessevil » Пон 28 окт 2013 18:10


Аз пък днес лично гледах на AGR как се променя работата на двигателя с помощта на "Оправителя", почуквайки от едната или другата страна се променя количеството впръскано гориво - т.н. "метод на чука" или "hammer mod" :mhihi

http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/IQ-adjust-hammer-mod-TDI.htm


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа

Мнениеот Dobromirski » Пон 28 окт 2013 19:20




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа

Мнениеот velinsl » Пон 28 окт 2013 20:43


Dobromirski написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=253560&hilit=%D0%BF%D0%BB%D1%83%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B0&start=30

:th_up


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Устройство и принцип на действие на горивна помпа

Мнениеот fox_vt » Пон 28 окт 2013 20:59


Само дето не става въпрос за горния капак а за горната част на помпата където е ел блока.Малка разлика в правописа но със огромно значение :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Google [Bot] и 34 госта