Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Колеги, моля Ви се давайте някакъв акъл, че се видях в чудо наистина. Парното ми е супер, но като, че ли на моменти намаля топлината(струва ми се, че като отнема газта), термостата е нов Wahler, а водната помпа също е нова - HEPU. Причината да сменя помпата беше, че парното ту идваше, ту изчезваше и достигна 100 градуса, а термостата мина покрай него като се е почнало. Карам я с антифриз Г12 на -40 градуса. 2 дни след смяната на помпата я караше баща ми и каза, че нито му мърда от 90, нито му мърда антифриза в казанчето. Днес взех колата на тестово каране - 120-140-120-140 и беше покачило антифриза с един пръст над средата на казанчето, където стои по принцип. Изгасих я пред нас пак погледнах антифриза и беше под минимума!? Няма следи покрай преливника, капачката е нова(оригинална, работеща втора ръка), но отдолу под колата си става локвичка. Прокапва от мястото от което излизат синият и черният маркуч за нафтата под пасажера. Ясно личи, че е пресничък...
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Като пуснеш вентилатора изпотява ли прозорците!!!!!!
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Не, никога не ги поти и не ги омазнява. Не чи се покачва и маслото... Изкапва го от споменатото място, но нито знам от къде отива до там, нито защо и как...
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Ако е от там,значи е от радиатора на парното.Като я настъпиш маркучите стават ли твърди?Често като надуе системата първо прокапва от радиатора за парното,дано не съм прав в
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Ами не, вътре няма помен от антифриз. Маркучите се втвърдяват, но мога да им допра стените, без кой знае какво усилие. Е не е като на студен мотор, но мисля е нормално при топъл да е така. Смених и разширителния съд днес пък ще си каже в карането...
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
При нормално каране ,може само леко да се "втвърдяват" ,но при по-сериозно настъпване да става по-зле и тогава да го губи(издухва).Така или инъче ще се разбере..Пиши какво е станало
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Така... Смених и казанчето. При изстинал мотор антифризът е точно над снадката, при топъл(минал 20-30км)стои на 2 пръста над снадката. При отваряне на капачката след 20на километра градско каране с леко ръчкане антифриза се надига още малко, но не прелива. Идеи кое е нормално, кое не е и от къде да го почвам, че ми писна тотално?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Нормално е да се разширява малко.Пробвай маркучите на някоя друга кола и прецени как са спрямо твоите!Според мен проблема ще излезе гарнитура
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Можеш ли да ми дадеш някакви ориентири как бих могъл да хвана дали със сигурност е гарнитура и какви цени да очаквам за ремонта?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Ами най добре отиди в някой сервиз за проверка на газ в антифриза имат такива тестери.Другият вариянт е само по маркучите,но пак трябва някой който е наясно,или сравни между твоя и някой друг двигател.А относно цени гарнитура на глава 50лв ,и шлайф 20лв задължително,хубаво е и гумичките на клапаните да се сменят,клапаните да се припаснат,водачите да се погледнат на какво дередже са,и майсторлък..Незнам трябва да гадая за точна цена ,някой който е правил скоро да сподели!
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Ясно, значи едни груби 200 лева. Моят майстор твърдо държи на теорията, че е нормално на до преди секунди каран мотор преди да е пускал перките да се е надигнало нивото в казанчето. Пусне ли си перките би трябвало да си спадне !? Ако се отвори главата и се смени макар и профилактично гарнитурата и се шлайфа има ли някакъв проблем?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Не няма проблем,но не хвърляй пари просто така
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Прав си, но с тая кола ми се иска да пътувам спокойно... Относно теориите на майстора какво мислите? Нормално ли е при до преди секунди каран мотор да вдигне антифриза при отваряне на капачката? Изобщо трябва ли да променя нивото си антифризът спрямо не каран мотор?
- dispatch
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
При мен се качва с около 1 пръст нивото и смятам, че е напълно нормално... като се има в предвид и "механиката на флуидите"...
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране
Моя Леон е със същия мотор като твоя. Аз имам минимална загуба на антифриз от пластмасовото разклонение под вакуумпомпата. Когато загрее започва съвсем леко да сълзи и за 1 година съм долял 300-400 грама антифриз. Иначе разликата от топъл и студен мотор и при мен е около един пръст разстояние.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stoian55 и 56 госта