Здравейте, днеска се ровчих по мотора ( 2.0 TDI PD140 2008 ) .Около капачката за масло леееко едно като мазно стои..забелязах го от седмица и нещо. Мотора се поддържа чист и веднага се вижда, а не беше така преди.
Рекох я да запаля и да махна капачката... гхм... прави впечатление ,че като се отвие капачката доста газове излзиат под налягане... дотук притеснително.. вадим щеката ..за маслото ..нищо за отбелязване..нормално като на всяка кола.. тоест не фучи.. .
Продължаваме с глупостите.. дръпваме маркуча на картерните газове.. нормално ,това на работещ двигател.. и както е откачен маркуча отваряме и капачката.. явно по-силно фука... чак трябва да понатиснеш за да успееш да завинтиш.
Какво не е наред в този пейзаж ? Запушен маслоуловител към отдушника на капака ? или ?
Всичко това на работа на място, без газ..
Вторачих се нещо.. та питането ми е, при вашите коли как е ?
PD140 2.0 2008 малко Help от колеги
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Малко Help от колеги с PD140 2.0
Значи вторачил си се нещо. Няма помпа-дюза ,която като отвиеш капачката да не ти отвее перчема.
Щом в картера е спокойно няма ядове
Щом в картера е спокойно няма ядове
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Малко Help от колеги с PD140 2.0
Е ся ше спя спокойно... то затова се пита първо..
Благодаря,
Благодаря,
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Малко Help от колеги с PD140 2.0
Колега и при мен беше подобна работа. Накрая се ядосах отидох до морга и си взех нова капачка за 2 лв. че моята не беше оригиналната и проблема приключи. Никакво омасляване повече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта