Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот drago_tr » Пон 24 ное 2014 23:24


Вие го вижте тоя акумулатор сутринта преди да му наденете клеймите и запалите колко волта е.

Прочетох темата за маховика и ако той наистина е толкова на мармалад, че от него да стават такива аномалии , то трябва да има и ред други последствия освен това. Тресене при спиране и т.н. и т.н. а при колегата няма нищо друго. Стартера е достатъчно мощен за да върти всичката тази карантия. Ниски обороти и голяма сила.
Пак си мисля че стартера не развърта нещо както трябва. Или губи тоци за много кратък момент или окъсява за части от секундата при въртенето си. Например ако е попаднала някоя стружка между ротора и статора. Може и от него да идва утечката.




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот SMEL » Вто 25 ное 2014 12:04


Стартера е смазан и е със сменени втулки . Акумулатора е нов . Единствено което ми прави впечатление е ,че на заключена кола има утечка 0,6 и след дълъг престой сякаш леко забавяне има във въртенето и това ме съмнява ,че прави проблема при първия старт ,а след като я загаси след 10 секунди вече са загрели челата на буталата и лесно вдига компресия и с леко забавено въртене и пали от раз .


Имах същия проблем с първия старт цялата минала зима.Подръжка и диагностика само при ifidik.
Както ти казваш-всичко е в абсолютни норми и изправно.Последната препоръка на ifidik беше да си оправя стартера.Направих същата профилактика както ти я описваш
Стартера е смазан и е със сменени втулки . Акумулатора е нов

Е-проблема си остана цялата предна зима.Сега се започна отново и се ядосах-мислех направо да купя нов стартер,но проблема се реши отново със сваляне на моя и смяна на втулки,смазване-И СМЯНА НА ЧЕТКИ -задължитено/независимо че старите си бяха супер,но 2-те леко задържаха във водачите и се получаваше този тормоз и не палене сутрин под 5 градуса/-това реши проблема и сега пали на секундата-даже мога да карам само на стартер :11 .На всичко отгоре това трудно въртене лека-полека изтощава и акумулатора със дни.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Вто 25 ное 2014 12:11


Точно така е за стартера, а иначе на кола над 200 000 реални километри, милиграмите на първи канал на загрял мотор трябва да са около и под 3


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Вто 25 ное 2014 16:49


Тая процедура преди месец и половина я направих с идеята да сменя четките,обаче като го отворих се натъкнах на чисто нови четки бош!! За това само го смазах/понеже беше доста сух/ и го затворих,резултата беше 2 седмици перфектно палене от раз,обаче минаха тези две седмици и всичко по старому!!! И идеите ми се изчерпаха,сега карам така и гледам да не ми пука !!!


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот SMEL » Вто 25 ное 2014 17:20


Същата работа-първия път майстора ме убеди че четките са нови.аз го послушах и проблема си го имах.както казах,2-те четки леко задържаха във водачите си.Сега ги смених/преди месец/ и си пали като швейцарски часовник,бе значение от температурите.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Вто 25 ное 2014 17:42


SMEL точно такъв е и моя проблем и се замислям за четките да ги сменя за да пробвам как ще се представи колата.Интересното е че когато е по-топло този проблем го имаше но не толкова осезаемо както сега.Преди малко пробвахме да намерим утечката като махахме всички бушони под волана но така и не успяхме.Консумацията си остана 0,54.Един приятел ми спомена че на неговото БМВ утечката била в снопа за кабели който е на багажника.При мен когато е отключена колата като го отворя веднъж и втори път немога.Трябва да заключа колата с централното и да я отключа за да мога да го отворя.И например при 10 отваряния само 1 или 2 пъти ми свети вътре крушката.Странна работа


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Вто 25 ное 2014 17:45


Това с крушката ти е от микроключето в бравата на 5 врата,не мисля че ти е от там утечката!


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот SMEL » Вто 25 ное 2014 19:42


И аз имам много малка утечка,но се оказа от панела на музиката,независимо че не работи,щом е щракнат дава утечка.Сега го свалям винаги.А за багажника,най-вероятно имаш прекъснат кабел в снопа на задната врата или на механизма за отваряне на багажника се чупи едно краче на зъбчето което отваря.Това е най-вероятно в следствие от вода,която е от машинката на задната чистачка.Там се къса една тръбичка и капе вода и във машинката която движи чистачката/значи ще спре да работи/ и върху механизма за отваряне на багажника-ако съм прав де.Така беше при мен и задната чистачка спря и механизма за отваряне на багажника зимата замръзна от този теч и се счупи.Ремонтирах го при ifidik -и сега се отваря.
А за стартера-пак казвам-И АЗ СЕ НАСЛУШАХ НА ДУМИ НА МАЙСТОРИ ЧЕ ЧЕТКИТЕ СА ОК И НЕ ТРЯБВА ДА ГИ СМЕНЯМ-не ги обвинявам изобщо хората,и те гледат да ни спестят някой лев.
НО сега настоях да смени четките и почисти водачите в които лежат,да почисти каналите на ротора,и нова втулка,накарах го да отвори и бендикса-и на него пълна профилактика.Сега вече месец си пали от четвърт.
Но пак казвам-това си е мое мнение,не ангажирам никой и не искам да споря,аз съм просто момче,но моя проблем се оправи точно от стартера.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Вто 25 ное 2014 20:03


SMEL аз нямам задна чистачка и при мен е другаде проблема,но той не ми е належащ.В момента съм откачил клемата на акумулатора и утре сутринта към 7 ще я закача и ще споделя как е запалила колата.Притеснява ме и факта че релтана на подгрева ми светва и веднага угася рано сутрин-според мен на 0 градуса трябва поне 2-3 секунди да постои.Аааа и релето не го чувам да цъка след 15-20-25 секунди след даване на контакт.Дали може и релето да ми прави някакви номера.Почвам наистина да гадая и споделям с вас напълно подробно за всичко което се случва с цел изясняване на проблема.Лека на всички колеги.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Сря 26 ное 2014 8:00


Към 7:30 закачих клемата на акумулатора и колата запали дори по зле от преди.Все едно всичко под капака беше замръзнало.Направи 4-5 оборота докато запали и то доста тегаво.Релтана за подгрева си светна и изгасна веднага което наистина за мен не е нормално на температура от около 0 градуса. :banghead


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Сря 26 ное 2014 8:55


Свещите не са толкова важни на тия температури, но трябва да задържи към 2 секунди. Закачете я преди да е палена и вижте датчика за температурата на антифриза колко ще покаже сравнен с външната температура.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Сря 26 ное 2014 9:14


И това ще се провери,впредвид нещата които са сменени не остават много вариянти и почвам леко да се притеснявам какво ще се случва при -10 и по надолу.Най=вероятно няма да иска да запали изобщо.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8303
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Stivi » Сря 26 ное 2014 10:15


99% е проблем в скоростта на въртене на стартера,вече дали се губи тока който стига до него или той затяга по някаква причина трябва да се установи,но тоя двигател развърти ли се с достатъчно обороти трябва да е пълен мъртвец за да не запали веднага при температури около нулата !


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот lz2aii » Сря 26 ное 2014 11:22


ventotdi написа:Единствено което ми прави впечатление е ,че на заключена кола има отечка 0,6 .


На повечето автомобили с аларма (не само на тези от ВАГ групата), веднага след заключването има консумация около 0.5-0.6А. След около половин минута, консумацията пада почти на 0. Да не би това да Ви подвежда. Измерихте ли консумацията след примерно минута? Ако и тогава е такава, явно вече говорим за проблем с електриката, `щото не е нормално в покой да има подобна консумация. Нещо ми се върти в главата, че при стартиране на двигателя, се подава гориво към дюзите над определени минимални обороти (примерно над 200-250) и ако токът е слаб е нормално да пали по-мудно.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Сря 26 ное 2014 11:38


Когато търсихме снощи утечката колата не беше заключена и показваше постоянно 0,54.Възможно ли е реле да прави някоя беля защото тях не сме ги махали за да проверим.Всичко беше спряно по автомобила-плафони,панела на CD-то...... по време на меренето.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта