След като загрее колата и загася двигателя и се опитам да запаля , стартера върти , но колата не иска да запали , направи ми впечатление ,че и оборотите са по - ниски от нормалните и се тресе колата в спокойно положение.. не знам от какво може да е (от нафта ли .. ?) или нещо друго
Помагайте
Благодаря....
П.С пали само когато се включат подгряващите свещи. .
Проблем при запалзване без подгр. свещи ?
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
При мен се получава същото, но го намирам за нормално.
Има един момент в който след като съм изгасил и съм оставил колата тя е почти изстинала, но датчика който решава дали да включи подгряването все още не го включва и тогава се получва, че въртя повече отколкото сутрин когато е напълно студена.
Ако обаче почакам да поизстине още малко и се включи подгряването си пали от четвърт оборот, както и ако не е съвсем изстинала.
Просто има едни кофти интервал в който е почти изстинала, а подгряването все още е решило, че не е нужно да се включва.
Има един момент в който след като съм изгасил и съм оставил колата тя е почти изстинала, но датчика който решава дали да включи подгряването все още не го включва и тогава се получва, че въртя повече отколкото сутрин когато е напълно студена.
Ако обаче почакам да поизстине още малко и се включи подгряването си пали от четвърт оборот, както и ако не е съвсем изстинала.
Просто има едни кофти интервал в който е почти изстинала, а подгряването все още е решило, че не е нужно да се включва.
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Мойта, когато е студена, след изгасване на лампата пали от половин оборот. Когато е вече топла пали от четвърт без да се замисля. Имал съм случаи, когато е в този момент "дали да подгрее или не", лампата не свети, но като завъртя ключа, за част от секундата жълтото светва, но пак пали от раз. Мисля, че това е нормалното поведение на колата!!
- Lorinser
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
- Автомобил: GOLF VI
- Двигател: CAYC 2012
- Местоположение: Германия
Не знам дали сте ме разбрали правилно , но ще се опитам да обясна още веднъж..значи колата си пали отраз когато включат свещите и когато е студена... но след като загрее.. говорим над 70 С и след това ми се наложи да спра и да отида до магазина примерно и се върна .. колата още е топла.. датчика за свещите не включва и се опитвам да запаля .. но не иска .. стартера върти .. но колата не пали.. ???
Мисля ,че това не е нормално , какво всеки път трябва да чакам да изстива ли и да се включи датчика за свещите.. ,ами ако бързам за някъде... това е проблема...
Мисля ,че това не е нормално , какво всеки път трябва да чакам да изстива ли и да се включи датчика за свещите.. ,ами ако бързам за някъде... това е проблема...
- шокалан
- Мнения: 153
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Lorinser написа:Ахам.. а възможно ли е да от нафтовия филтър да се набил нещо ,защото не е сменян от доста време 40 000 км.. може и повече ??
Ама що тогава само като загрее не пали? Не мисля,че е от филтъра(ти все пак си го смени време му е )Аз на моя голф имам едно копче над волана и с него си подгрявам ръчно,доста е удобно препоръчвам ти да си направиш такова.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chifut, Google [Bot] и 35 госта