passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
petiaivanova12
Мнения: 162
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
Двигател: BKD 2008
Местоположение: sofia

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот petiaivanova12 » Сря 06 яну 2016 10:47


Направи една диагностика и всичко ще се изясни!




Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот jorkatta » Сря 06 яну 2016 14:25


За трудното палене:
Ако върти енергично но пали след 7,8 и тн. секунди въртене, 90% е заминала подкачващата помпа в резеорвара.
Ако върти мудно и пали с претрисане, стартера трябва да се види, щом акуто. е ново.[/quote]

По-скоро второто, върти мудно и пали с претрисане.
Както вече писах преди да закупя нов акумулатор ми правиха диагностика и ми казаха, че всичко е ок и да търся причината в акумулатоара.
В Събота ще идва ел. техник на място (за да е студен мотора)и ще видим какво ще покаже, ама то пък сега температурите се вдигнаха...Ще видим и той какво ще каже.


tormi...
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 21 юли 2015 15:03
Автомобил:
Двигател:

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот tormi... » Чет 14 яну 2016 21:34


Здравей,
Е хайде напиши какво стана - има ли решение на проблема да знаем ако се случи и на нас.


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот jorkatta » Съб 23 яну 2016 15:41


Здравейте, и се извинявам за закъснението исках да пиша по рано но нямах възможност, по-миналата седмица повиках ел техник който да замери стартовият ток при палене и да погледне за оттечки хубавото в случая е, че няма оттечки но тестат ни не беше много сполучлив тъй като не беше толкова студено.
Не открихме никави проблеми, колата си палеше без проблем до онзи ден (сряда) жена ми ми с обади по телефона, че пак не е могла да запали, вечерта след работа помолих приятел да ми даде ток, с кабелите от първото завъртане запали оставих я да поработи 30-тина минути, а на другият ден се обадих на фирмата от която закупих акомулатора и им обясних за случилото се след като вече съм абсолютно сигурен, че проблемът не е в автомобила, бяха така любезни и ме поканиха при първа възможност да посетя магазина и да видим как ще процедираме. (разбрахме се за днес)
Днес в събота пак не успях да запаля, отново ползвахме кабели... След като стигнах до офиса на фирмата ме прие главният монтажник (така се представи)
И започна с въпросите колко се кара колата и т.н. аз му отговорих, че в петък съм я карал, а днес сутринта не успях да запаля и съм ползвал помощ с кабели от WV Polo на който акумолатора му е 10 на 10 едва ли не ;-) Отгооворът му беше, че сега мног хора идвали заради студовете, и аз го прекъснах викам днес беше -9 аз съм палил и на -23, и че -9 не би трябвало да е проблем за чисто нов акумолатор и то с по големи параметри от тези които препоръчва производителя. Отворихме капака и започна да демонтира акумолатора иии.. А пита ме кой е монтирал този акумолатот и дали аз съм го пипал? Казах му,че техни хора са го монтирали и че аз не съм го демонтирал, попитах го защо а той ми вика виж тази клема тя вообще не е затегната, казах му че не съм обърнал внимание и че когато съм закачал кабелите винаги е било голям студ и клемите не са се мърдали,сега ми сложиха един техен оборотен (не нов) да видя как ще е за една седмица а те през това време ще проведат няколко теста на новия който съм закупил.


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор - Решено

Мнениеот jorkatta » Пон 05 сеп 2016 7:46


Здравейте,
искам да споделя, че най-накрая ми се реши с проблема с паленето, като сервизирах стартера,и никога не съм бил толкова доволен :bowdown . Само това беше останало да се провери и се чудя защо изобщо го оставихме за последно... поне 5 диагностики, покупка на акомулатор, смяна на датчик на колянов вал, проверка на подгревни свещи и т.н, за капак реших да сменя и маховика (така и така при студен двигател се чуваше тракане) с надеждата, че ще върти по добре и нищо пак първият старт на двигателя беше мн муден при тези жеги! Накря реших да погледнт стартера по обстойно, смениха четките и някаква втулка иии о чудо, клата никога не е палила толкова гладко (вече 3-ти ден) :th_up

П.С. Как мога да променя заглавието на темата?


Потребителски аватар
VW_passatOR
Мнения: 229
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:43
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 TDI 2005 BMP

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот VW_passatOR » Пон 05 сеп 2016 11:54


Напиши колко ти струва процедурата със стартера че миналата година когато смених моя акумулатор, майстора ме предупреди след време да мина за подобна профилактика.


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот jorkatta » Пон 05 сеп 2016 12:41


Тъй като аз доста търсих из форма мнения или препоръки за майстори на подобна интервенция, така и не открих и направо ще кажа, дали ще прозвучи като реклама или не, не ме вълнува особенно.... 80 лв. ми струва цялата процедура, сервизчето се намира на Бул. Свети Наум на 200 метра от хотел Хемус посока Семинарията, точно преди междинният светофар. Не мога да опиша колко съм доволен от резултата :11



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, artyom и 53 госта