В стремеж да разбера по-добре нещата, имам тъп въпрос:
Датчик за диференциално налягане участва ли в смесообразуването? Ако да, как?
Датчик за диференциално налягане
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Датчик за диференциално налягане
Не постоянно.
Той служи за следене степента на запълване на дпф и като реши, че трябва да се регенерира вече смесите са други. Иначе като няма регенерация не влияе.
Той служи за следене степента на запълване на дпф и като реши, че трябва да се регенерира вече смесите са други. Иначе като няма регенерация не влияе.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Датчик за диференциално налягане
А ако мери високо обратно налягане, намалява ли се надуването на турбината?
Ето това ме озадачава:
A software program evaluates the sensor data to control the burning process with maximum precision.
https://www.bosch-mobility-solutions.co ... re-sensor/
Оставам с впечатлението, че екуто се вълнува от неговото мнение.
Ето това ме озадачава:
A software program evaluates the sensor data to control the burning process with maximum precision.
https://www.bosch-mobility-solutions.co ... re-sensor/
Оставам с впечатлението, че екуто се вълнува от неговото мнение.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Датчик за диференциално налягане
Back pressure (обратното налягане) се мери от друг датчик, който се намира между изходящия колектор и турбото. По старите коли го нямат.Там се мери обратното налягане а не с диф. датчик.
Диф. датчик както е описал колегата се намесва само за да се пусне регенерацията, която всеки знае че става с гориво и друг аванс.
Диф. датчик както е описал колегата се намесва само за да се пусне регенерацията, която всеки знае че става с гориво и друг аванс.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Датчик за диференциално налягане
Мерси за отговорите!
Някой знае ли дали на В8 се адаптира след смяна?
Намирам разнопосочна информация.
Някой знае ли дали на В8 се адаптира след смяна?
Намирам разнопосочна информация.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Датчик за диференциално налягане
Пожелателно е, че понякога почват да показват отрицателни стойности, а като се монтира нов е е добре да се адаптира.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Датчик за диференциално налягане
Май ще се окаже, че някъде след 2015г не се адаптират доста датчици. Поне такива неща мернах, докато търсех как.
Защото не виждам опция. Има за AGR, дебитомер и още едно, две неща. Но noX, диференциално налягане няма.
Смених го и изглежда да няма драми.
п.с. отрицателни стойности видях, когато се смени позицията на тръбичката.
Защото не виждам опция. Има за AGR, дебитомер и още едно, две неща. Но noX, диференциално налягане няма.
Смених го и изглежда да няма драми.
п.с. отрицателни стойности видях, когато се смени позицията на тръбичката.
Re: Датчик за диференциално налягане
Здравейте, извинявам се, че вдигам стара тема, но ми се стори по-удачно да пиша тук, тъй като вероятно има общо.
1.9 tdi, 105 к.с. от 2009-та септември. Колата я карам ~3 години като напоследък регенерациите зачестиха много. На всеки 100/150 км върти по един цикъл, без значение градско ли съм бил или извънградско. Преди това си вървяха средно по 2 регенерации на резервоар тоест на около 300-400 км по един цикъл.
Та сега и аз с тъпия въпрос, освен всички останали възможни причини (дпф пътник, лошо гориво и тн) дали има вероятност главният виновник да е въпросният датчик за диференциално налягане? Понеже сякаш рязко стана зачестяването на циклите, сякаш не стигнах постепенно до тези километри.
Или много бъркам материята?
1.9 tdi, 105 к.с. от 2009-та септември. Колата я карам ~3 години като напоследък регенерациите зачестиха много. На всеки 100/150 км върти по един цикъл, без значение градско ли съм бил или извънградско. Преди това си вървяха средно по 2 регенерации на резервоар тоест на около 300-400 км по един цикъл.
Та сега и аз с тъпия въпрос, освен всички останали възможни причини (дпф пътник, лошо гориво и тн) дали има вероятност главният виновник да е въпросният датчик за диференциално налягане? Понеже сякаш рязко стана зачестяването на циклите, сякаш не стигнах постепенно до тези километри.
Или много бъркам материята?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ABanderas и 54 госта