Ще купувам Tdi и моля за съвет

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 02 юни 2007 21:19


ачо написа:от прочетеното за тия двигатели имах впечатление че са много бързи а и базата ми за сравнение е пежо партнер 2.0 Hdi други дизели не съм карал,може и да си внушавам но пежото върви с една идея повече,а мислех че голфа ще е по-бърз.

Покарай още някой подобно ТДИ и ще разбереш това дали има проблем.




Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Съб 02 юни 2007 21:19


Пежото е също 90 коня,а се оказа за голфа че не си внушавам ами действително има проблем в ниските обороти и причината трябва да се търси в клапана N75 За повече подробности ще изчакаме да се включи Ventoman който проведе диагностиката за което съм му изключително благодарен


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 02 юни 2007 21:50


Колата бе с компресия при около 50градуса на маслото както следва 1-2-3-4 ........ 30-30-29-28 , по vag - com фрапйращото беше че разликите между цилиндрите 1-2 , 1-3 , 1-4 ( 3-1 , 3-2 , 3-4 , не мога само това да кажа как е , че кабела не е наи добрия и ми излизаха въпросителни ) е както следва 2.3 , 28.0 , 27.0 mg. , колкото до клапан N75 , чух го само веднъж да прицъква . При надув с уста , отлепя но никакво движение , докато от личния ми опит до момента , на празен ход , трябва постоянно да потропва (цъка - жужи) . При този голф , не говорим за някакъв лаг във ниските обороти , а колата изобщо не върви . До сега не се бях качвал на толкова спънато TDI . Направо си говорим за някаква повреда , било то и елементарна механична . По vag-com реално си има забавяне на турбото в ниските обороти , но налягане и по vag-com и по надуване на маркучите има . Някой веднага ще скочат че това е запушен катализатор , но не е , турбото реагира чак от към 3500 нагоре , това е фрапантно . Все едно уесгейта седи отворен и в ниските няма надув , докато във високите си се уцелва , понеже тогава трябва да е отворен . Много омаслени маркучи около всмукателния колектор . Тези на турбото , в посока интерколера и обратна , и маркучето отиващо към компютъра .
Дебитомер , перфектен ! Работна температура и включване на перката , перфектни .

Адски мръсен двигател (пиша го нарочно на нов ред , защото такова нещо не бях виждал )

Четри броя изгоряли подгревни свещи .

Колата за мен компресия има на границата , но лошото е разликата между цилиндрите . Има и тресена в купето , за мен е пряко свързано от разликата в компресията и опитите на компютъра да навакса разликата чрез горивото .
Помпата до момента не е отваряна . Оптяжна ролка на алтернатора и движението на ремаците е перфектно !
Купето не не мисля че имам право да го коментирам аз , но има една наистина фрапантна забележка .

Копувач и продавач , изключително интелигентни хора , адски съм впечатлен и от двамата !

Лошо е да си човека когото и двамата го гледат и слушат , единя дали ще продаде колата , дугия дали да я купи но..... :oops:

За мен копувачът трябва да помисли , дали това е неговата кола .

А продавачат да вложи 200'тина лева , за по-нататъчна успешна продажба .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 02 юни 2007 22:00


Налягането на турбото колко беше като стойност?Тва с омаслените маркучи го видях на колегата Adnan само че там мотора беше изрядно чист и поддържан и изглеждаше доста зловещо тва масло.Щом като се съмнявате за Н75 що не сложихте твоя/на Вентоман/ да пробвате.Защо смяташ че компресията е на ръба след като заводска е 26-31 с долна граница 19?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 02 юни 2007 22:07


Стига с тази долна 19 , това е степен на сгъстяване ! Долна граница при 50 градуса на маслото (макар че чета противоречия за 30 градуса ) е 25 бара . Исах да се изкажа така :

Компресия има , но на границата да го кажа . Защото има 2 бара разлика между първи и четвърти цилиндър . Ложо е когато един мотор работи с разлика в цилиндрите (чел съм го по дебелите книги ).
Не сложихме моя N75 , защото не съм сигурен в него , понеже и аз имах проблем с него и бях писал че го раздвижих с газ (за горене) .

Нлягането на турбото , окло 900 на място (не мога да бъда точен ) и след 3500-4000 иведнъж скача към 1780 по vag-com .


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Нед 03 юни 2007 9:16


Eй ще се видя в приключение с тия дизели,ама мерак какво да правиш.Нямам време да обикалям по автокъщите и при най-малките съмнения,а такива постоянно се пораждат при мен, да ангажирам някой от вас приятели,както снощи изгубих цялата вечер на Ventoman,ще ви помоля ако имате познат било тук от форума или външен човек който има читаво TDI и е готов да се раздели с него драснете едно съобщение.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 03 юни 2007 9:34


Eй ще се видя в приключение с тия дизели

Стига де , нали все още не си го взел ..... :lol: а освен това момента с дизелите е такъв : правиш , правиш , а после караш , караш, караш ........ караш :bowdown
Гледам, човека е отделил доста време и труд , за да ти направи диагностика ..... щом ти казва да размислиш , значи момента е назрял за :олелеее защото издуханото TDI е по лошо и от издуханото D и TD :lol:


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Нед 03 юни 2007 9:37


juve написа: ..... щом ти казва да размислиш , значи момента е назрял за :олелеее защото издуханото TDI е по лошо и от издуханото D и TD :lol:
именно за това говоря.Търсенето продължава


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 03 юни 2007 10:11


Кажи на каква точно кола си се спрял , екстрите който искаш да има и ще поогледам по обявите . А и не е проблем да се поразходя с теб било то по автокъщите или горубляне и да намерим едно читавко TDI .

Вчера като заговорихме за това дали е боядисвано и като ти обяснявах че и Вентото ми е боядисвано , исках да ти подчертая че най-важното е двигателя и техническото състояние като цяло . Защото може да намериш кола , която да е перфектна но със забърсан калник и нищо не ти пречи от покупката да отиде веднага при бояджията (вече се справят много добре ) и пак подкарваш колата без забележки . А и все някога ще се получи деруга или нещо и пак си при бояджията . Така че гледаи за гнило , че там е лошо . А и перфектно пребоядисан автомобил да ти продават пак се замисли че не се знае какво са прикрили . По-добре със забележка и да си знаеш че човека заради това е подбил цената като я е взимал от чужбина .


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Нед 03 юни 2007 10:27


При вчерашния оглед не ме притесни факта че е пребоядисана колкото неизяснените причини за това,проблемите около работата на двигателя бях склонен да ги пренебрегна дори за моя сметка,но неяснотите около състоянието на купето ме поизплашиха и съответно намерението ми да заплатя исканата от продавача цена беше така да се каже леко преосмислено.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 юни 2007 12:31


Колега лично мнение но не си губи времето с Горубляне ,или Дупница особенно когато ще копуваш ТДИ и знаеш горе долу за кво става въпрос.Аз малко обикалях и се разочаровах - то мнението ти за "кола" пада тотално и след това си готов да купиш квото и да е /при мен стана така/.Сега колегата ми си търсеше бензиново ситроенче и обиколи яко най-накрая хареса едно и викна някав негов роднина дето е автотърговиц/обаче не можа да му намери ситроен/ и като разбра по телефона коя кола е харесал се спука да го базика щото тя дошла от един негов приятел "леко блъсната от валяк".Да знаеш само че в реалноста такова нещо като ТДИ дето капака и решетката не са му леко задрани от камъчета няма :) .Във форума има две обяви за Г3 ТДИ -погледни ги.Освен това звъни на частни обяви в мобилето/не че там са цвете някво./


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Чет 07 юни 2007 15:10


Напротив колега на Горубляне са най-хубавите коли. Не пушат, не палят :) а какъв гланц имат, по-добър от чисто нови. Това на майтап, да не се обижда никой
Недейте така бе хора, това че има хора които не могат да разпознаят хубавата кола или се подлъгват не значи, че всики коли са лоши или пък местата където ги продават са лоши.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 юни 2007 15:32


Vertriebler написа:Напротив колега на Горубляне са най-хубавите коли. Не пушат, не палят :) а какъв гланц имат, по-добър от чисто нови. Това на майтап, да не се обижда никой
Недейте така бе хора, това че има хора които не могат да разпознаят хубавата кола или се подлъгват не значи, че всики коли са лоши или пък местата където ги продават са лоши.

Не казвам че всички са лоши ,но ТДИ не се среща под път и над път,доста от тях са карани та карани и вероятноста точно там да намериш такава е адски малка и само си губиш времето/при мен беше така/.Ако търсиш Г3 1.6 или 1.4 при толкова много коли е ясно ,че ще намериш читав от 10 бройки 2 се ще струват.Ама тръгни да търсиш Г3 ТДИ с клима/кола с дебела цена/-там такав няма-търговеца има една логика"Колата да е с висока година за ниска цена-сичко друго се оправя".Иначетам са с гланц щото боята си е нова :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 50 госта