Колата бе с компресия при около 50градуса на маслото както следва 1-2-3-4 ........ 30-30-29-28 , по vag - com фрапйращото беше че разликите между цилиндрите 1-2 , 1-3 , 1-4 ( 3-1 , 3-2 , 3-4 , не мога само това да кажа как е , че кабела не е наи добрия и ми излизаха въпросителни ) е както следва 2.3 , 28.0 , 27.0 mg. , колкото до клапан N75 , чух го само веднъж да прицъква . При надув с уста , отлепя но никакво движение , докато от личния ми опит до момента , на празен ход , трябва постоянно да потропва (цъка - жужи) . При този голф , не говорим за някакъв лаг във ниските обороти , а колата изобщо не върви . До сега не се бях качвал на толкова спънато TDI . Направо си говорим за някаква повреда , било то и елементарна механична . По vag-com реално си има забавяне на турбото в ниските обороти , но налягане и по vag-com и по надуване на маркучите има . Някой веднага ще скочат че това е запушен катализатор , но не е , турбото реагира чак от към 3500 нагоре , това е фрапантно . Все едно уесгейта седи отворен и в ниските няма надув , докато във високите си се уцелва , понеже тогава трябва да е отворен . Много омаслени маркучи около всмукателния колектор . Тези на турбото , в посока интерколера и обратна , и маркучето отиващо към компютъра .
Дебитомер , перфектен ! Работна температура и включване на перката , перфектни .
Адски мръсен двигател (пиша го нарочно на нов ред , защото такова нещо не бях виждал )
Четри броя изгоряли подгревни свещи .
Колата за мен компресия има на границата , но лошото е разликата между цилиндрите . Има и тресена в купето , за мен е пряко свързано от разликата в компресията и опитите на компютъра да навакса разликата чрез горивото .
Помпата до момента не е отваряна . Оптяжна ролка на алтернатора и движението на ремаците е перфектно !
Купето не не мисля че имам право да го коментирам аз , но има една наистина фрапантна забележка .
Копувач и продавач , изключително интелигентни хора , адски съм впечатлен и от двамата !
Лошо е да си човека когото и двамата го гледат и слушат , единя дали ще продаде колата , дугия дали да я купи но.....
За мен копувачът трябва да помисли , дали това е неговата кола .
А продавачат да вложи 200'тина лева , за по-нататъчна успешна продажба .