Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Здравейте,колеги. Знам ,че има много неща по тази тема,но от една година не може да се намери проблема за това първо палене. Проблема с паленето е само ,когато колата е стояла няколко часа без да се кара,няма значение дали е топло или студено времето навън. При самото палене понякога бързо върти мотора,понякога бавно ,но паленето и в двата случея е трудно,щом запали веднъж и я изгася проблем няма. Колко по дълго не се пали след това мотора тресе и работи неравномерно. Дюзите дават перфектни стойности,сменени 0 пръстени, леглата на дюзите в главата са добре, сменени подгревни свещи,инсталация на свещи и реле, проверено е до свещите идва ток. Горивния филтър е сменен,след него съм сложил клапан на входящата нафта и също съм сменил клапана на излишната,тандем помпата няма течове,но само по нея не съм правил нищо. Освен трудното палене колата изпушва бяло и синьо,но синьото е поради турбото,защото е с луфт . Сложил съм прозрачни маркучи за нафтата,но въздух не минава. Обърнал съм внимание,че колкото повече подкачвам на контакта след това по лесно пали, но отново се замисля. Искам да кажа,че този проблем го имам отдавна , но проблема с паленето стана по сериозен след като 28 зъба от ремъка бяха скъсани и сменявах клапани и повдигачи. Синхронизацията на валовете беше 0.8,сега сме я направили -1.6 ,разлика няма, компресията на студен мотор ,след 12 часов престой е 25 бара ,като се държи на ключа мотора да завърти 3,4 пъти. След този ремонт решихме да проверим дали майстора е сменил гумичките на дюзите и купих нови,но същата работа. Помпата в резервоара се чува как работи. Ще съм найстина много благодарен ако някой знае ,къде може да е проблема,защото минах през много майстори и никой не знае.
- tdi fen
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
стартера проверен ли е
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Стартера го сменях преди да стане проблема с удрянето на клапаните,сложил съм от Арл , имаше ефект,след това не съм го проверявал,единствено него и тандем помпата не съм пипал,но тя няма течове. Но паленето стана по проблемно след като правих ремонта.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Казваш че не си правил нищо по тандем помпата,няма да е лошо да и сложиш ремонтен комплект гарнитури и гумички това че не тече не значи че не лапа въздух, провери ли подгревните свещи дали са добре? Провери налягането на помпата в резервоара.Там някъде е разковничето както и направи синхронизацията на вала на 0 и провери реглаж на дюзите дали е на 180 градуса,след като проблема е възникнал след ремонт няма да е лошо да видиш дали мотора е на белези дори и без да махаш бронята и радиаторите можел да я провериш като на канал махнеш пистовия ремък и депферната шайба да сложиш гребена на колянов вал и шиша на разпределителния вал виж дали белега горе ще ти дойде на стрелката 4Z, това направи и ще намериш отговорите.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Мерси ,колега ще проверя тези неща,а как се замерва налягането на помпата в резервоара.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Първо направи синхронизацията на вала и реглажа на дюзите,от там почни и виж дали ще се оправи,ако не се оправи погледни белезите (защото казваш че след ремонт е станало така) и тогава се насочи към тандем помпата и помпата във резервоара
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Дюзите са на 180 градуса направени, защото след ремонта мислехме,че не са направени ,като хората или 0 пръстените не са сменяни и ги сменях на ново и се регулираха,затова те отпадат от възможностите,свещите са проверени, ще видя тандем помпата и синхрознизацията да я направим на 0.0 и как е зацепен , но ми казаха, че ако не било зацепено правилно,щяло да дава грешка или въобще нямало да пали колата, а не само да прави проблема на първо палене.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Ако там всичко е наред продължавай към тандем помпата сложи и ремонтен комплект.Гледана ли е за грешки датчик колянов вал как е.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Да гледал съм я, аз имам Vag Com ,но не дава никакви грешки.
- NathaN
- Мнения: 250
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
При мен същата работа беше в крайна сметка сложих един възвратен клапан на входящата нафта между филтъра и тандем помпата и до ден днешен нямам проблеми, къде точно си го сложил клапана ? Според мен проблема е в тандем помпата
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Клапана съм го сложил на 10 15см след горивния филтър,смених уплътненията на тандем помпата, зацепихме ремъка точно на 4Z , синхронизацията я направихме точно 0.0 , колата пали по добре,но проблема все още го има, найстина има вече осезаема разлика ,но първото палене все едно върти много бързо мотора и няма сила веднага да запали,след това около няколко секунди двигателя работи неравномерно,но след като направих тези неща една идея вече са по добре неща,но ще търся и други причини ,докато проблема не се оправи напълно, казаха ми ,че имало вариант да е разпределителния вал, също усещам загуба на мощност след 3500 оборота, та ме кара това да се насоча натам,въпреки,че не знам дали има общо вала ,за първото палене, както казах компресията е 25 бара, като на 3ти цилиндър е 24бара ,измерена след 24часов престой
- NathaN
- Мнения: 250
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 1.9TDI 116Кс проблем с първо палене.
Възможно е да е от вала и аз съм намислил да го сменям моя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 23 госта