Октавия MK2, 1.9 TDI 105 кс. BKC, изгасване на двигателя по време на движение
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 мар 2023 10:15
- Автомобил:
- Двигател:
Октавия MK2, 1.9 TDI 105 кс. BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Здравейте, колеги! Двигател 1.9 тди 105 кс. BKC без абсолютно никакви индикации, докато карам, дори давах газ да изпреварвам, двигателя за един път изгасна. След опит да запали, двигателя върти свободно, но не пали. Само при едната проба запали, но работи окоо 3-4 сек и пак изгасна. На таблото не светват никакви грешки. Свалих маркуча от резервоара преди филтъра, като дам на контакт нафта излиза за 1-2 сек. след това спира, при въртене на стартер от горивопровода си излиза нафта. Та въпроса къде да се насоча?
1. Тандем помпа?
2. Има ли някакъв клапан между филтъра и тандем помпата?
3. Може ли да се направи проба дали излиза нафта на изхода на тандем помпата?
1. Тандем помпа?
2. Има ли някакъв клапан между филтъра и тандем помпата?
3. Може ли да се направи проба дали излиза нафта на изхода на тандем помпата?
Последна промяна от branimir_r на Съб 11 мар 2023 16:37, променено общо 1 път.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10402
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Изгасване на двигателя по време на движение!
Коригирайте заглавието според шаблона:
viewtopic.php?f=24&t=352518
viewtopic.php?f=24&t=352518
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Изгасване на двигателя по време на движение!
Диагностика Ваг Ком ще ти даде отговор,от това което казваш ме насочва към датчик колянов вал,но все пак я закачи и няма да гадаеш ако датчик колянов вал няма да ти светне чека а просто колата ще изгасне и след време може да запали да поработи малко докато не загрее и пак ще угасне.Виж я на Ваг Ком.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 мар 2023 10:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение!
Това показа диагностиката като първата и втората грешки съм си ги имал и преди без да имам никакви проблеми.
За последната грешка за имобилайзера: след изтриване на грешките от компа при опит за запуск на двигателя пак не пали и не изкарва никакви грешки. А четох, че ако е от имобилайзера и ще набие пак грешка и двигателя би трябвало да се стартира без проблем и да огасне след 2-3 сек. А при не пали или ако запали е някакво все едно няма гориво.
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 000 -
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 26.8 Nm
Speed: 25.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: 54.9°C
(no units): 0.0
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 1218 /min
Torque: 100.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 7.8 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 8.1°C
Bin. Bits: 10110000
18104 - Powertrain Data Bus
P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 41.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 3.0
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Torque: 46.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.70 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 1.8°C
Bin. Bits: 10110000
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.54 V
Bin. Bits: 00001100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 1.0
А задължително ли е ако е датчик колянов вал да изпише грешка при проверка с VagCom
За последната грешка за имобилайзера: след изтриване на грешките от компа при опит за запуск на двигателя пак не пали и не изкарва никакви грешки. А четох, че ако е от имобилайзера и ще набие пак грешка и двигателя би трябвало да се стартира без проблем и да огасне след 2-3 сек. А при не пали или ако запали е някакво все едно няма гориво.
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 000 -
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 26.8 Nm
Speed: 25.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: 54.9°C
(no units): 0.0
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 1218 /min
Torque: 100.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 7.8 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 8.1°C
Bin. Bits: 10110000
18104 - Powertrain Data Bus
P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 41.5 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 3.0
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Torque: 46.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.70 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 1.8°C
Bin. Bits: 10110000
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.54 V
Bin. Bits: 00001100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 1.0
kukata_pasat написа:Диагностика Ваг Ком ще ти даде отговор, от това което казваш ме насочва към датчик колянов вал, но все пак я закачи и няма да гадаеш ако датчик колянов вал няма да ти светне чека а просто колата ще изгасне и след време може да запали да поработи малко докато не загрее и пак ще угасне. Виж я на Ваг Ком.
А задължително ли е ако е датчик колянов вал да изпише грешка при проверка с VagCom
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Бих започнал с горивния филтър, смяна с почистване на чашката под него. Карах Ауди А3 с този двигател и бях попадна на нафта боклук и колата се държеше по същия начин. В чашката на филтъра беше чорба, имаше всякакви цветове, дори някакво зелено като флуорисцентните оцветители в маслото да климатика.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Дава ти грешка за имобилайзера ,освен всички други за кормилната колона и подгревните свещи .Ако имаш друг ключ пробвай с него
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Може да погледнеш и кошницата в резервоара. При сходни симптоми от моя извадих около половин кофа нещо подобно на медузи.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Е ми последната грешка обяснява всичко буквално преведено ти казва( стартирането на двигателя е блокирано от емобилайзера и от долу има допълнение от време на време ) от там нататък всичко е ясно.
Отделно проблем с подгревни свещи
И грешка не разпознат емобилайзер
Въведи кодовете на грешките в Гугъл и зад всеки код прибави думите Ваг Ком и ще видиш
Отделно проблем с подгревни свещи
И грешка не разпознат емобилайзер
Въведи кодовете на грешките в Гугъл и зад всеки код прибави думите Ваг Ком и ще видиш
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Имобилайзера не би трябвало да изгаси колата в движение.
А колата има ли някаква допълнителна защита от кражба ?
А колата има ли някаква допълнителна защита от кражба ?
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Сега като се замислих се сещам за комшията имаше Ауди А8 и имаше ядове с паленето най накрая се оказа слаба батерия на ключа смени я и всичко се оправи.Вземи си една нова батерия за ключа и пробвай с нея.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 мар 2023 10:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Октавия MK2, двигател BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Ивайло Димов написа:Дава ти грешка за имобилайзера ,освен всички други за кормилната колона и подгревните свещи .Ако имаш друг ключ пробвай с него
Пробвах с втория ключ. Същата работа.
DoH_KuXoT написа:Бих започнал с горивния филтър, смяна с почистване на чашката под него. Карах Ауди А3 с този двигател и бях попадна на нафта боклук и колата се държеше по същия начин. В чашката на филтъра беше чорба, имаше всякакви цветове, дори някакво зелено като флуорисцентните оцветители в маслото да климатика.
Видях филтъра наред е. А и не би трябвало да спре изведнъж от зацапан филтър.
hvp800 написа:Имобилайзера не би трябвало да изгаси колата в движение.
А колата има ли някаква допълнителна защита от кражба ?
И аз така мисля че няма как в движение да и гасне така от имобилайзер. А и сега не пали изобщо, а при грешка с имобилайзера пали и веднага гасне.
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Октавия MK2, 1.9 TDI 105 кс. BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Може да е от релето, не съм сигурен при Шкода с кой номер беше, отваряш кутията с релетата зад акумулатора и търсиш реле със сив цвят. Най-добре го смени с ново.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Октавия MK2, 1.9 TDI 105 кс. BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Прегледай снопа инсталация, където минава от двигателя към купето. Често срещан проблем.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 11 мар 2023 10:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Октавия MK2, 1.9 TDI 105 кс. BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Малко раздвижване на темата.
Двигателя днес запали, след като след опит да запаля видях че от щеката и капачката за наливане на масло излиза пушек. Та на развита капачка за наливане на масло пали и от горе излиза яко газове. (Не мога да кача клип ти че е много голямо) когато завия капачка мотора изгасва поради повишеното налягане на газове в двигателя. Та най вероятно отивам към отваряне на мотора.
Двигателя днес запали, след като след опит да запаля видях че от щеката и капачката за наливане на масло излиза пушек. Та на развита капачка за наливане на масло пали и от горе излиза яко газове. (Не мога да кача клип ти че е много голямо) когато завия капачка мотора изгасва поради повишеното налягане на газове в двигателя. Та най вероятно отивам към отваряне на мотора.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Октавия MK2, 1.9 TDI 105 кс. BKC, изгасване на двигателя по време на движение
Клапана на картерните газове не е наред той се намира в капака на клапаните свали го и го почисти има клипове в нета как се прави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта