Пичове страшна главоблъсканица с моя пасат. Когато му скимне, без значение топъл или студен, пали трудно. Въртиш ключа и държиш 3-4-5 секунди докато запали. После няма никакъв проблем с вървене,обороти или прекъсване. Все едно не му достига нафта отначало.
Съответно проверихме помпата в резервоара, сложихме ,възвратен на излишната нафта, регулирахме дюзите и нищо. Септември правихме основен ремонт на главата така, че о пръстените на дюзите,захранващите им кабдли и подгревните свещи,темп датчик също за почти нови...
Не знам какво да правя вече 2ма майстори пробвах не могат да оправят проблема, да препоръчате нещо или някой в Русе, който да помогне ?
Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
На диагностика гледан ли е, датчик колянов вал може да прави мизерии
- MamaMy
- Мнения: 903
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
Когато е датчик на колянов вал мисля, че пали, но няма ниски. Държи ги около 1500-2000 оборота. Така се държеше при мен кола с друга марка 2,5ТДС.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 20 апр 2023 16:09
- Автомобил: Passat B8 Variant
- Двигател: DFGA 2016
- Местоположение: София
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
Аз имах подобен проблем... топла - студена колата понякога си палеше от раз, понякога много трудно палеше.
По спомен мисля че след смяна на тандем помпа се оправи този проблем.
По спомен мисля че след смяна на тандем помпа се оправи този проблем.
- MamaMy
- Мнения: 903
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
Аз също залагам или на термо датчик или на тандем помпа. Има възможност и стартер или акумулатор да правят магарии. Ако не вдига достатъчно обороти на стартер компа не иска да впръска гориво. Трябва си читав диагностик. Иначе е стреляне на сляпо и смяна на ненужни неща.
Аз бих започнал с прозрачни маркучи на нафтата. Ако обратната нафта прави мехури или пяна помпата е почти сигурна.
Аз бих започнал с прозрачни маркучи на нафтата. Ако обратната нафта прави мехури или пяна помпата е почти сигурна.
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
След смяна на ремонтен комплект на дюзите, паленето се оправи. Но сега имам друг проблем, то го имах и преди това де. Доста вибрации на празен ход и особенно между 1600-1900 оборота.Сменяхме тампоните на мотора, не се оправи проблема :(
- MamaMy
- Мнения: 903
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
Ако си сложил неоригинални тампони дори може и по-зле да стане. По-добре втора употреба оригинални от моргата отколкото нови менте. Масово има оплаквания по форумите. С дизелите компромис няма.
- samo_pechka
- Мнения: 8446
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
М/у 1600 и 1900 оборота ако има вибрации , не е от тампони категорично.
На ниски-да, може дори от нови и дори и на ЛМ ( както се случи при мен ) . Там най-добре оригинал ако ги има все още. Или втора ръка читави, пак оригинални.
Но тия посочените обороти по-горе друса ли, не е от тампони. На 110% съм сигурен. . Основно от маховик е проблема в точно този диапазон. Има и други причини.
На ниски-да, може дори от нови и дори и на ЛМ ( както се случи при мен ) . Там най-добре оригинал ако ги има все още. Или втора ръка читави, пак оригинални.
Но тия посочените обороти по-горе друса ли, не е от тампони. На 110% съм сигурен. . Основно от маховик е проблема в точно този диапазон. Има и други причини.
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
Проблемна дюза.
- MamaMy
- Мнения: 903
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
bundy_rs написа:Септември правихме основен ремонт на главата така, че о пръстените на дюзите,захранващите им кабeли и подгревните свещи,темп датчик също за почти нови...
Не знам какво да правя вече 2ма майстори пробвах не могат да оправят проблема, да препоръчате нещо или някой в Русе, който да помогне ?
bundy_rs написа:След смяна на ремонтен комплект на дюзите, паленето се оправи. Но сега имам друг проблем, то го имах и преди това де. Доста вибрации на празен ход и особенно между 1600-1900 оборота.Сменяхме тампоните на мотора, не се оправи проблема :(
За няма и година уплътненията на дюзите са дали фира. Нещо не е направено като хората или майсторите не ги бива. Като сваляха дюзите разглобяваха ли ги? Изобщо няма да се учудя ако не са ги погледнали. Вибрациите от тампоните са основно на тихите. Ще се разпадне купето, но има и разни резонансни обороти където е пак така. Явно не си случил на майстори. Поне не и на разбиращи и четящи. Потърси по-добри или пусни тема във форума. Другия вариант е да тръгнеш по моя път и сам да се бориш с проблемите с помощта на форумите и интернет.
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
Че не случих е вярно, търся от година кой да поддържа колата без да дере кожа, търсенето продължава.... 100% и двамата дето бутаха дюзите не са ги разглобявали,а само сменили гумичките.
А вибрациите не са друсане чак, просто вибрации.
А вибрациите не са друсане чак, просто вибрации.
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
А като сменихте гумички на дюзите,после направихте ли реглаж на натиска на дюзите.
- samo_pechka
- Мнения: 8446
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Pasat 1.9 TDI 131к.с. трудно палене,?
Danny boy написа:Проблемна дюза.
И не само. При сбирщайн пак ( различни номера) . При неправилен софт също. Проблемен вал, центровка и т.н.
Но уж прегледан и нагласен , оправен откъм дюзи. Тоз който го е правил все е проверил кое как е, впръскване , центровка , вал ( или аз тъй си мисля, ддз... ) . След тея неща , вече не остават кой знае колко причини за тресене при посочения диапазон обороти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 48 госта