Вакуум резервоара е съвсем друго нещо.Ей това е мембраната.
https://youtu.be/EDxfE2cshZE?si=taITni9fuqfqM3dO
VW Sharan 2.0. TDI 170 ps - спира да върви и светва лампата за подгрев.
-
- Мнения: 883
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: VW Sharan 2.0. TDI 170 ps - спира да върви и светва лампата за подгрев.
Проблема е решен.Капачето на резервоара за вакум,който е интегриран в капака на клапаните леко беше отлепен и дишаше.Доотлепих го с пистолета за топъл въздух ,изчистих го и залепих с двукомпонентна епокси смола.Стана по ново от ново.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: VW Sharan 2.0. TDI 170 ps - спира да върви и светва лампата за подгрев.
Един вид си свалил капака и от вътрешната страна има пластинка ли?
Питам защото съм със 2,0 TDI 125kw с код на двигателя BMN.
Този резервоар за вакуум няма нищо от вътре или от вън.
Пластиката след грубото и финното сепариране на маслените капчици от картерните газове е изхода на маслото от центробежното финно сепариране.
Свалял съм си моят и съм го разгледал, точно като този от снимките.
Препоръчва се заради клапана за картерните газове да се сменя на всеки 80÷100 хил.километра .
За нов като моя е около 600 лева преди година!
Питам защото съм със 2,0 TDI 125kw с код на двигателя BMN.
Този резервоар за вакуум няма нищо от вътре или от вън.
Пластиката след грубото и финното сепариране на маслените капчици от картерните газове е изхода на маслото от центробежното финно сепариране.
Свалял съм си моят и съм го разгледал, точно като този от снимките.
Препоръчва се заради клапана за картерните газове да се сменя на всеки 80÷100 хил.километра .
За нов като моя е около 600 лева преди година!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 47 госта