Здравейте колеги. Според вас има ли смисъл от почистване на DPF-а механично или машинно ? Аз използввам dpf vag , но едната стойност вече почва да ме притеснява и ако има как да направя нещо да му помогна бих го направил . oil ash residue ми е 31,6 . прочетох с програмата одис , че максимума е 80 . Приемам съвети и препоръки , а и някой по-вещ може да каже нещо повече за стойностите .
https://freeimage.host/i/JwnXQjt
Питане относно DPF .
Re: Питане относно DPF .
Машинното почистване помага при слабо или средно задръстен ДПФ. При силно задръстен или износен няма ефект.
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Питане относно DPF .
Kassy написа:Машинното почистване помага при слабо или средно задръстен ДПФ. При силно задръстен или износен няма ефект.
Ясно . Като гледам моя не е от най-запушените . Другото което мислих да направя принудителна регенерация . Дали ще има някакъв ефект ? Четох , че после е хубаво да се смени маслото след такава процедура ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Питане относно DPF .
При добре запушен филтър е възможно колата да не разреши принудителна регенерация за да предотврати пожар, но не пречи да се пробва, ако разреши ще е по добре
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Питане относно DPF .
А след тази принудителна регенерация хубаво ли е да се смени маслото, защото аз го смених преди 800 км ?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19701
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно DPF .
А защо ти трябва принудителна регенерация? Аз съм със същия двигател BiTDI, който е на 54000 км. Много доволен останах от добавката на Марли Ultra Cleaner Diesel Injection / Turbo / DPF 1.5 л.. След нея значително се увеличи интервалът между регенерациите (почти двойно).
Oil Ash Reсidue не зависи от регенерациите. На предишния ми Пассат TDI 190 кс на 152000 км беше стигнало 44.7 гр / 56%
п.П. Намерих снимка на 52300 км на текущия Oil Ash Reсidue е 17.6 g / 22%
Oil Ash Reсidue не зависи от регенерациите. На предишния ми Пассат TDI 190 кс на 152000 км беше стигнало 44.7 гр / 56%
п.П. Намерих снимка на 52300 км на текущия Oil Ash Reсidue е 17.6 g / 22%
- Vask0
- Мнения: 524
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 15:03
- Автомобил: VW Arteon
- Двигател: CUAA
- Местоположение: София
Re: Питане относно DPF .
Ами просто ме притеснява стойността . Не ли малко голяма ? Иначе нямам проблеми никакви с колата . Аз основно я карам градско и кофтито е че е на къси растояния , но просто работа и живея на една и съща улица . Добавката в горивото ли я вкарваш ? Къде мога да я намеря ? Нали oil ash residue от нея зависи кога дпф ти е задръстен у за хвърляне ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: flying_coffin, jeck и 52 госта