Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladoki
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
Автомобил: vw golf
Двигател: GTI
Местоположение: Перник
Контакти:

Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот vladoki » Съб 04 май 2024 2:39


Здравейте колеги имам проблем. Ако може някой да помогне със съвет и идея какво може да е ! Автомобила е Голф 4, АРЛ, ПД
След ремонт на глава ( разбирайте шлайфане + всичките му процедури) ми излезна следния проблем, че като я карам започна да пуши на неизгоряла нафта. Особено силно започва да пуши като включа климатроника. На светофар като тръгвам и отзад излиза този неприятен синкаво бял пушек с мирис на неизгоряла нафта. Преди ремонта не пушеше въобще.
Колата след ремонта пак си има мощ, добре работи, сутрин си пали добре дори и да не е карана 2 -3 дена, не губи вече антифриз както беше преди ремонта но се появи това неприятно пушене. Къде да търся причината ?
Дали е дюза или неправилен реглаж на дюзите ?
Благодаря ви предварително !!!




kukata_pasat
Мнения: 884
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот kukata_pasat » Съб 04 май 2024 6:19


На четирите дюзи се прави реглаж също така се гледа и синхронизацията на вала чрез нея се догаждат и милиграмите на дюзите, трябва също да се проверят отклоненията им с Ваг Ком абе с две думи трябва да направиш диагностика.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8421
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Съб 04 май 2024 7:40


Каквото каза колегата, но я провери първо налягането на цилиндрите ( компресията ), че имам едно съмнение , може нещо да е замазано в ремонта...


Потребителски аватар
vladoki
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
Автомобил: vw golf
Двигател: GTI
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот vladoki » Съб 04 май 2024 9:22


Забравих да спомена, че сутрин като я запаля няма пушек като работи на място докато е още студена. Едва след като позагрее и започват тези пушеци.


Потребителски аватар
vladoki
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
Автомобил: vw golf
Двигател: GTI
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот vladoki » Съб 04 май 2024 15:14


Направих диагностика, има отклонение само на първи цилиндър. Сега как да разбера дали е дюза или неправилен реглаж ?
kukata_pasat написа:На четирите дюзи се прави реглаж също така се гледа и синхронизацията на вала чрез нея се догаждат и милиграмите на дюзите, трябва също да се проверят отклоненията им с Ваг Ком абе с две думи трябва да направиш диагностика.


kukata_pasat
Мнения: 884
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот kukata_pasat » Съб 04 май 2024 15:24


Какво е отклонението на дюзата с плюс или минус е има ли втора дюза с обратна стойност на отклонилата се ,на първи канал колко са милиграмите на празен ход загряла колко е синхронизацията на вала (torsion value).Реглажа е най лесен въпроса е да се видят останалите неща,може и дюзата да ти е дала фира може и кабелния сноп да не е закопчана буксата на дюзата.Трябва да следиш дюзите за половин час от студена до загряла кола на Ваг Ком да видиш дали в началото има отклонения или после се появяват дали отклонението се получава рязко или постепенно го набира каза че студена работи добре гледай отклоненията още от студена до загряла,може да имаш незакопчана букса на тази дюза.


Потребителски аватар
vladoki
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
Автомобил: vw golf
Двигател: GTI
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот vladoki » Нед 05 май 2024 9:26


На първи цилиндър стойноста и беше на - 1,35-1,70, а при другите варираше около -0,54 до - 0,85 да кажем. Това е което мога да кажа.
kukata_pasat написа:Какво е отклонението на дюзата с плюс или минус е има ли втора дюза с обратна стойност на отклонилата се ,на първи канал колко са милиграмите на празен ход загряла колко е синхронизацията на вала (torsion value).Реглажа е най лесен въпроса е да се видят останалите неща,може и дюзата да ти е дала фира може и кабелния сноп да не е закопчана буксата на дюзата.Трябва да следиш дюзите за половин час от студена до загряла кола на Ваг Ком да видиш дали в началото има отклонения или после се появяват дали отклонението се получава рязко или постепенно го набира каза че студена работи добре гледай отклоненията още от студена до загряла,може да имаш незакопчана букса на тази дюза.


kukata_pasat
Мнения: 884
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот kukata_pasat » Нед 05 май 2024 11:25


Направи това което написах в предния пост като цяло дюзите не са толкова зле търпимо е положението им.


Потребителски аватар
vladoki
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
Автомобил: vw golf
Двигател: GTI
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот vladoki » Сря 08 май 2024 19:30


Колега в какво се съмняваш ?
samo_pechka написа:Каквото каза колегата, но я провери първо налягането на цилиндрите ( компресията ), че имам едно съмнение , може нещо да е замазано в ремонта...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8421
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Сря 08 май 2024 20:10


Да не е направен добре ремонта и да има ниска компресия някой цилиндър


Потребителски аватар
vladoki
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
Автомобил: vw golf
Двигател: GTI
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот vladoki » Сря 08 май 2024 20:38


Каква може да е причината ? Да не е направен добре шлайфа на главата ? Какво може да се прецака при такъв ремонт ?
samo_pechka написа:Да не е направен добре ремонта и да има ниска компресия някой цилиндър


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8421
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот samo_pechka » Сря 08 май 2024 20:48


Не за шлайфа на главата , а за споменатите
vladoki написа:След ремонт на глава ( разбирайте шлайфане + всичките му процедури)

Не знам какво точно се визира под всичките му процедури. Ако са сменяни водачи, клапани, напасване и т.н. Това ли се разбира ?
Ако затяга някой клапан ( стеблото, нерайберени водачи ), м/у другото ако има такъв проблем , в топлото се проявява . Ако има неплътност- пак проблем ( нови клапани задължително се притриват ) .


Потребителски аватар
vladoki
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
Автомобил: vw golf
Двигател: GTI
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза

Мнениеот vladoki » Сря 08 май 2024 22:07


Не са сменяни водачи и клапани . Само гумичките на клапани (не зная при тази процедура нужно ли е напасване ), и о-пръстени на дюзите и останалите прилежащи гарнитури смукател, изпускател, глава,семеринг колянов вал, гарнитура тандем помпа .
samo_pechka написа:Не за шлайфа на главата , а за споменатите
vladoki написа:След ремонт на глава ( разбирайте шлайфане + всичките му процедури)

Не знам какво точно се визира под всичките му процедури. Ако са сменяни водачи, клапани, напасване и т.н. Това ли се разбира ?
Ако затяга някой клапан ( стеблото, нерайберени водачи ), м/у другото ако има такъв проблем , в топлото се проявява . Ако има неплътност- пак проблем ( нови клапани задължително се притриват ) .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch, victory1983 и 50 госта