Golf 2 Дизел - загрял не варви,пуши,трудно пали, обороти
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Golf 2 Дизел - загрял не варви,пуши,трудно пали, обороти
Значи, колата е Голф 2 ГТД с интеркулер,като е студен всичко е перфектно с изключение на това,че над 4000 оборота изпушва бял дим. Но като покарам градско и няколко пъти запаля и изгася, започват голямите проблеми.Трудно пали,като запали оборотите вместо на 900 са на 650 накаде.Като подам газ се замисля много и ако не драпна обогатителя не иска даже да трагне.Филтрите са чисто нови на Бош.И освен това ми се струва, че като я карам така започва много да загрява.Ако на някои проблема му е познат моля да пише.Благодаря предварително!
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Забравих да кажа, че над 2000 оборота трагва. И вътрях това болче където е закачено жилото на обогатитела. А ГНП не знам изобщо какво е.И колкото повече пъти я паля и я гася толкова повече падат оботорите.И всеки пат като я запаля оборотите са ниски и като работи малко и се нормализирят.Ако не я гася няма проблем.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
по така описания от тебе проблем този датчик няма вина извиниме за тона НО КАТО НЕ СИ НАЯСНО С ГНПто ЗАЩО ВЪОбЩЕ ПИПАШ съвет потърси ВАСКОТО1 и се разберете да погледне колата успех_DIESEL_POWER_ написа:Предполагам, че може и някой датчик да е. Има два на водата един до друг.Мисля, че единия не работи защото перката се включва обаче на таблото термометъра не мърда.Може ли този датчик да има нещо общо с проблема? Благодаря.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Перката на радиатора се включва от датчика, който е се намира долу на самия радиатор (близо до акумулатора). Двата датчика които виждаш близо един до друг са за термометъра и лампата за водата на таблото. Колкото до проблема иди някъде да ти свалят помпата да я сложат на стенд и ще ти кажат какво и е.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Тоя при който ходих да ми пипне помпата (само я регулира да дава малко повече гориво) се казва Светлин 0888615007 - сервизчето се намира близо до хладилника. Научих за него от форума, но не знам дали е добър, защото съм нямал вземане-даване с него, освен въпросното реглажче, което е елементарно. Във форума на Мерцедес пишеше че е добър, но аз не гарантирам лично. Мисля че има стенд, а и няма да вземе много пари.
- Lorinser
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
- Автомобил: GOLF VI
- Двигател: CAYC 2012
- Местоположение: Германия
Така имах абсолютно същия проблем като теб само ,че на Голф 3 1.9 ТД ААЗ двигател .. отидох в супер дизел погледнаха колата казаха ,че е от помпата , отидох после при един друг сервиз потвърдиха и там..
РеШеНие : Отидох на симеон при арабите намерих помпа Втора Употреба гледах да съвпадат поне пъривите цифри ... шанса да намериш помпа със съвпадение на всички цифри е минамелен , нищожен .. както и да е купих помпа 280 лв БОШ.. качихме я на колата сега е всичко е нормално..
И аз така като теб си мислех ,че е от датчици и така но за съжаление останах само с надеждата да е от тях..
От помпата е 99 %
П.С Патилото си е патило..
РеШеНие : Отидох на симеон при арабите намерих помпа Втора Употреба гледах да съвпадат поне пъривите цифри ... шанса да намериш помпа със съвпадение на всички цифри е минамелен , нищожен .. както и да е купих помпа 280 лв БОШ.. качихме я на колата сега е всичко е нормално..
И аз така като теб си мислех ,че е от датчици и така но за съжаление останах само с надеждата да е от тях..
От помпата е 99 %
П.С Патилото си е патило..
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Не се спичай толкова, мисля че за нашите дизели е доста по-евтина помпата. За 100-150 лв ще си намериш. Все пак трябва да си сигурен, че помпата ти е заминала, а не се нуждае просто от реглаж.
Как се купува помпа - задължително трябва да е с тапи на всички отвори, и вътре в помпата да има нафта. Освен това се проверява главния вал да няма луфт. Разбираш се с продавача да си я маркира, след което я носиш да ти я пробват на стенд, и ако не е наред - да му я върнеш.
Как се купува помпа - задължително трябва да е с тапи на всички отвори, и вътре в помпата да има нафта. Освен това се проверява главния вал да няма луфт. Разбираш се с продавача да си я маркира, след което я носиш да ти я пробват на стенд, и ако не е наред - да му я върнеш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта