Golf 2 Дизел - загрял не варви,пуши,трудно пали, обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Golf 2 Дизел - загрял не варви,пуши,трудно пали, обороти

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пон 11 апр 2005 13:07


Значи, колата е Голф 2 ГТД с интеркулер,като е студен всичко е перфектно с изключение на това,че над 4000 оборота изпушва бял дим. Но като покарам градско и няколко пъти запаля и изгася, започват голямите проблеми.Трудно пали,като запали оборотите вместо на 900 са на 650 накаде.Като подам газ се замисля много и ако не драпна обогатителя не иска даже да трагне.Филтрите са чисто нови на Бош.И освен това ми се струва, че като я карам така започва много да загрява.Ако на някои проблема му е познат моля да пише.Благодаря предварително!




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 11 апр 2005 15:08


Нещо помпата ти се е развалила според мен, щом като дръпнеш обогатителя се пооправя.. Едва ли сам ще можеш да се оправиш, по-добре отиди на сервиз, и сподели после какво е било.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 11 апр 2005 17:05


според мен недостиг на гориво не казваш дали си пипал ГНПто


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 11 апр 2005 17:17


tatenceto написа:според мен недостиг на гориво не казваш дали си пипал ГНПто
а малко е вероятно но си провери и центровката защото ти казваш като дръпна обогатитела /това дава по голямо предварение / и си мисля че може и центроката да ти е мръднала


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пон 11 апр 2005 17:31


Забравих да кажа, че над 2000 оборота трагва. И вътрях това болче където е закачено жилото на обогатитела. А ГНП не знам изобщо какво е.И колкото повече пъти я паля и я гася толкова повече падат оботорите.И всеки пат като я запаля оборотите са ниски и като работи малко и се нормализирят.Ако не я гася няма проблем.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 11 апр 2005 21:18


ГНП - Гориво-Нагнетателна Помпа. Я по добре не пипай повече докато не си потрошил нещо повече а се изтичай да ти регулират колата и НЕ пипай. ... работи ли нещо не го пипай - най много да го счупиш!!!


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Вто 12 апр 2005 12:02


Предполагам, че може и някой датчик да е. Има два на водата един до друг.Мисля, че единия не работи защото перката се включва обаче на таблото термометъра не мърда.Може ли този датчик да има нещо общо с проблема? Благодаря.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 12 апр 2005 12:20


_DIESEL_POWER_ написа:Предполагам, че може и някой датчик да е. Има два на водата един до друг.Мисля, че единия не работи защото перката се включва обаче на таблото термометъра не мърда.Може ли този датчик да има нещо общо с проблема? Благодаря.
по така описания от тебе проблем този датчик няма вина извиниме за тона НО КАТО НЕ СИ НАЯСНО С ГНПто ЗАЩО ВЪОбЩЕ ПИПАШ съвет потърси ВАСКОТО1 и се разберете да погледне колата успех


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Вто 12 апр 2005 12:48


Перката на радиатора се включва от датчика, който е се намира долу на самия радиатор (близо до акумулатора). Двата датчика които виждаш близо един до друг са за термометъра и лампата за водата на таблото. Колкото до проблема иди някъде да ти свалят помпата да я сложат на стенд и ще ти кажат какво и е.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 12 апр 2005 16:31


Дайте съвет за стенд но да е различно от Супер Дизел защото искат Супер цени :(


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 12 апр 2005 16:39


Тоя при който ходих да ми пипне помпата (само я регулира да дава малко повече гориво) се казва Светлин 0888615007 - сервизчето се намира близо до хладилника. Научих за него от форума, но не знам дали е добър, защото съм нямал вземане-даване с него, освен въпросното реглажче, което е елементарно. Във форума на Мерцедес пишеше че е добър, но аз не гарантирам лично. Мисля че има стенд, а и няма да вземе много пари.


Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

Мнениеот Lorinser » Вто 12 апр 2005 21:43


Така имах абсолютно същия проблем като теб само ,че на Голф 3 1.9 ТД ААЗ двигател .. отидох в супер дизел погледнаха колата казаха ,че е от помпата , отидох после при един друг сервиз потвърдиха и там..

РеШеНие
: Отидох на симеон при арабите намерих помпа Втора Употреба гледах да съвпадат поне пъривите цифри ... шанса да намериш помпа със съвпадение на всички цифри е минамелен , нищожен .. както и да е купих помпа 280 лв БОШ.. качихме я на колата сега е всичко е нормално..

И аз така като теб си мислех ,че е от датчици и така но за съжаление останах само с надеждата да е от тях..

От помпата е 99 %

П.С Патилото си е патило..


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Сря 13 апр 2005 11:57


Лошо много лошо ако това е проблема.Що се отнася до сервизите малко ми е далеч София,ще видим какво може да се направи в Бургас. Няма да пипам нищо сам. Много благодаря за помощта.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 13 апр 2005 13:39


Не се спичай толкова, мисля че за нашите дизели е доста по-евтина помпата. За 100-150 лв ще си намериш. Все пак трябва да си сигурен, че помпата ти е заминала, а не се нуждае просто от реглаж.
Как се купува помпа - задължително трябва да е с тапи на всички отвори, и вътре в помпата да има нафта. Освен това се проверява главния вал да няма луфт. Разбираш се с продавача да си я маркира, след което я носиш да ти я пробват на стенд, и ако не е наред - да му я върнеш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта