Въпрос за каретата на Корадо!

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Въпрос за каретата на Корадо!

Мнениеот martin_G60 » Сря 27 дек 2006 19:16


Здравейте колеги имам въпрос относно каретата на моето Корадо!
В момента съм с джанти 10х17 245-35-17 с преходни фланци с дебелина около 23мм направени от метал а не от дур алуминий или нещо подобно понеже не можах да намеря!
Въпроса ми е защо чупя каре вътрешно за трети път и то само от страната на шофьора?
Пределно ми е ясно че джантите са му големи но все пак от една и съща страна за относително малък период от време!
Има ли някакви усилени карета или някакъв друг вид окачване за да се подобри здравината и да не се чупи така?
Предварително благодаря на всички за отделеното време!!!!!!




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 27 дек 2006 20:22


245 широчина,предполагам колата ти е с хидравлика и точно това е причината да не усещаш на ръцете,но в действителност при тая широка гума + метален фланец 2 см и нещо се създава такова канско усилие в/у каретата и кормилната система че си нямаш и представа.Аз съм с гуми 195-60-15 и съм без хидравлика и имам чувството,че карам камион.
Предполагам че проблема е заради гумите но може и да греша ако има такова нещо някой да ме поправи:)
А също си провери как са ти тампоните на носачите и шарнирите мене те ми бяха причина да сменя две карета само че външни в интервал от няколко месеца.


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот martin_G60 » Сря 27 дек 2006 20:49


Благодаря за инфото!Наистина съм със хидравлика но въпреки всичко си се усеща че има усилие върху колата!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 04 мар 2007 23:42


От страната на шофьора ти е по-късата полуоска.Ако качиш колата на подемник ще видиш, че лявата полуоска прави по-малък ъгъл спрямо фланеца на скоростната кутия и съответно карето се товари по специфичен начин на всеки завой, а и тези валяци му ****** мамата :?


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Въпрос за каретата на Корадо!

Мнениеот judasss » Чет 12 яну 2012 17:12


На друго може ли да се дължи тоя проблем освен голямите гуми ?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за каретата на Корадо!

Мнениеот parno » Чет 12 яну 2012 17:14


интересна но недоразвита тема с карета
с 205/45/16 при мен има ужасен грохот от каретата при пълен завой
с 185/55/15 няма такива работи
какъв е проблема с тия карета?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re:

Мнениеот pe6kata » Чет 12 яну 2012 17:57


NovobranecGT написа:От страната на шофьора ти е по-късата полуоска.Ако качиш колата на подемник ще видиш, че лявата полуоска прави по-малък ъгъл спрямо фланеца на скоростната кутия и съответно карето се товари по специфичен начин на всеки завой, а и тези валяци му ****** мамата :?


идеята е много смислена
полуоските стоят под различен ъгъл.

от останалото абсолютно нищо не разбрах

кое е фланец на скоростната кутия?
кое е ляво и кое дясно в случая?

лявата или от страната на шофьора полуоска ще стои винаги под по-голям ъгъл, спрямо дясната, понеже е по-къса
НОрмално полуоските са предвидени да стоят под наклон. Когато колата е на спортно окачване,, колкото по-ниска е, толкова полуоските повече намаляват ъгъла- тръгват са стават успоредни на асвалта.

При дългата не е толкова проблем, но при късата е много съществено. Представете си два правоъгълни триъгълника
В нормално окачване, полуоската е хипотенуза... Ъгъла на двете полуоски обаче е различен.. Колата слиза надолу, ъгъла при полуоските се намалява обаче полуоската има една и съща дължина...

АКо някой ми е схавал мисълта, ще разбере че в крайна сметка когато колата стане много ниска, има проблем с късата полуоска, щото идва вече по-дълга отколкото трябва да е и прави поразии. Затова чупи ляво каре, обикновено вътрешно


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Въпрос за каретата на Корадо!

Мнениеот judasss » Чет 12 яну 2012 19:10


С една дума трябва дасе внимава малко с 'съединителя' .... особено ако е свалена колата ,
Но пък като се замисля , при голфа го нямах този проблем ,може би защото е бил по слаб мотора , а колата беше определено ниска , дългата полуоска си опираше в рога , а каре съм чупил един единствен път :oops:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за каретата на Корадо!

Мнениеот ivo16VTI » Чет 12 яну 2012 22:40


Принципно Пешката донякьде е прав за хода на полуоската и вьзможноста
на карето да е излезнало от идеалната си зона на работа(демек по близо до
чашата на кутията)Проверката е доста лесна-резвиваш карето-дигаш носача с крик
до нормалното му положение(все едно е с гумата на земята)и хода на вьншното каре когато го буташ на вьтре не трябва да е по мальк от 1.5см за да нямаш грижи.
На твое място бих тьрсил крива полуоска!
Това корадо според мен не е кои знае колко ниско с тези 17-ки за да има проблем с
каретата или тия с 15-ките треа да ги хвьрлят на всеки завои :D (15-ките влизат
доста по на вьтре в калниците все пак)


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: Въпрос за каретата на Корадо!

Мнениеот POLO PAVLETI » Съб 14 яну 2012 19:09


Интересна тема :bowdown Аз също съм на мнение че проблема идва от окачването, промяната на ъгъла на работа на полоските, и най вече на късата. И това в комбинация с гигантските гуми :| да не говорим че Корадото си е тежичко, особенно в предната си част, и дори с 60 мм по ниско окачване 17 ките се прибират доста в калниците. Също така смятам че хидравликата която е същата като на Пасат определено се държи доста по зле.Поправете ме ако бъркам , но това са лични наблюдения :beer



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта