Здравейте, чудих се няколко дни и се реших да споделя няколко конкретни идеи за сайта и форума...
Всмисъл реших да пусна отделна тема от другите 2 за предложения, с идеята тази да се ползва като "работна" за да обновим или допълним някои неща и се надявам да съм уцелил правилното място за темата.
Та честно, с невероятен интерес четях ревюто на колегата pavel_andreev относно Б7-цата и си мисля, че ще е хубаво за всеки един модел от марката ни може да се направи едно цялостно ревю - не само чести проблеми и решения, а какво е да се живее с такъв модел всеки ден, да се опишат различните видове нива на оборудване, интериор, разходи на различните двигатели, екстри и такива работи, както колегата го е направил - предполагам, че ще бъде интересно и полезно на доста хора.
Другото ми предложение е за галерията в сайта:
http://www.vwclub.bg/galleryx.php
Ако желаете може който има свободно време и желае да помогне да си разделим моделите от сайта и всеки да намери обстойна информация за да бъде попълнена галерията ни както подобава...
Тези, които липсват са:
1500, 1600, 181, 411, 412, Caddy, Derby, Fox, Golf MK3, Iltis, Kaefer, Karmann - Ghia, Lupo, Multivan, NEW Beetle, Phaeton, Pointer, Santana, Taro, Tiguan, Touareg, Touran, W12 и Up!
Ако някой реши да се присъедини да пише в темата и да си избере модел примерно и вече предполагам, че модераторите ще споделят как и на кой да ги пращаме за да бъде оповестена информацията в сайта/форума
Благодаря предварително и Весели празници!
Предложения и помощ за обновяване на галерията в сайта
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Предложения и помощ за обновяване на галерията в сайта
Последна промяна от nokiangage на Чет 29 дек 2011 21:41, променено общо 2 пъти.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Конкретно предложение за сайта и форума
В момента се обсъжда възможността да се работи в насока създаване на FAQ за всеки един от техническите раздели. Обсъжда се модел на тази информация, за да може по-лесно да се систематизира и да се ползва.
Що се отнася до каквато и да е информация относно моделите на марката - който разполага, може да я предостави на член на екипа на форума, след което ще бъде прегледана и публикувана.
Що се отнася до каквато и да е информация относно моделите на марката - който разполага, може да я предостави на член на екипа на форума, след което ще бъде прегледана и публикувана.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Конкретно предложение за сайта и форума
Така и така имам време сега, да почна с Лупо-то и информация от тук, коригирал съм някои недомислици на Гугъл Транслейта :
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Lupo
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Lupo
Lupo е градски автомобил, произведен от германския автомобилен производител Volkswagen в годините 1998-2005.
Модела Lupo е въведен през 1998 г., за да запълни една празнина в долната част на моделната гама на VW, причинено от увеличаването на размера и теглото на VW Polo. Съперници на Ford Ka , Agila на Opel / Vauxhall и Fiat Seicento . 1998 VW Lupo е близнак по форма и дизайн с 1997 Seat Arosa . Колата има различни размери на двигателя и нива на оборудване, от бюджетни модели до спортен хечбек вариант GTI.
Производството на Lupo е прекратено през 2005 г., заменено от Fox . Нов модел Lupo, въз основа на новата семейна платформа на Volkswagen Group се очаква през 2011 г.
Името на Lupo идва от италиански, което означава вълк, и модела е кръстен на родния град Волфсбург .
Спецификации
Дължина 3.530 мм (139.0 в)
Ширина 1.803 мм (71.0) (с огледала)
Височина 1.447 мм (57.0 в)
Осемстотин тридесет и три милиона литра багажен обем (задните седалки нагоре) 130 литра, (задни седалки надолу)
Lupo 3L
Lupo 3L е специално издание, направено с намерението да бъде първата кола в света в серийно производство, която да гори около 3 литра гориво на 100 километра (78 мили в САЩ галон на 94 мили). За постигането на това 3L е бил значително променен спрямо стандартните Lupo-та и включва:
1,2 литров 3-цилиндров дизелов двигател с турбокомпресор и директно впръскване (61 к.с., 140 Nm)
-Използването на олекотени алуминиеви и магнезиеви сплави за врати, капака, седалище рамки, блока на двигателя, джанти, система за окачване и т.н. За да се постигне с тегло от само 830 кг (1,830 паунда)
-Tiptronic предавателна кутия
-Автоматичен старт / стоп на двигателя за да се избегнат дългите периоди на празен ход
-Гуми с ниско съпротивление
-Акумулаторното място се премества отзад за по-добро разпределение на теглото
-Промяна на аеродинамиката, така че CW стойност от 0,29 е постигнато
През периода на серийно производство на Lupo 3L, Volkswagen представи 1L Concept , прототип, направен с цел доказване на възможностите за производство на технически изправни превозни средства отнемащи само 1 литър гориво на 100 километра (235 мили за галон в САЩ ).
Lupo 3L споделя двигател и специална скоростна кутия с Audi A2 1.2 TDI 3L. В резултат на това и други промени, това Audi A2 е в състояние да достигне същите резултати, както Lupo 3L.
Volkswagen Lupo GTI
1.6 L Lupo GTI е маркиран като истински наследник на Volkswagen Golf Mk1 , един от първите истински спортни хечбеци. GTI може да бъде идентифициран по броните изцяло в цвета на купето и двойни централни ауспуси. През 2002 г. 6-степенна скоростна кутия е добавена, заедно с подобрена реакция на педала на газта, и бе предложена като конкурент на Mini Cooper или по- големите Volkswagen Polo GTI. GTI се отличава много по-стандартно оборудване, което не е на разположение на другите нива на оборудване на Lupo, включително и би - ксенонови фарове, 15 "Bathurst алуминиеви джанти и чисто черен интериор. С DOHC 16-клапанов, 4-цилиндров двигател, произвеждащ 125 к.с. (92 кВт, 123 к.с.), на GTI има максимална скорост от 127 mph (204 km / h) и може да ускори 00-60 ч за 7,8 секунди.
Награди
2001 г. наградата Fleet News - Най-добра микро кола
1999 Auto Express New кола отличие - Най-добър малък автомобил
1999 Международен двигател на годината "- Най-добра икономия на гориво
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Конкретно предложение за сайта и форума
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Santana
Данните за Пасат ги има, затова не съм задълбавал в оборудване и технически характеристики...
Volkswagen Santana
Volkswagen Santana е седан, базиран на второто поколение на Volkswagen Passat (B2). За първи път е въведен през 1981 г. и е планирано да остане в производството в Китай до 2012 г. В Северна Америка, модела е също така известен като Volkswagen Quantum . В Южна Америка той е кръстен Volkswagen Corsar, Carat или Quantum. В Европа модела е прекратен през 1985-та и колата се продава като Пасат до 1988 г.
1984 Santana Brazil
1987 Santana Chille
1995 Santana 2000
2004 Santana 3000
Данните за Пасат ги има, затова не съм задълбавал в оборудване и технически характеристики...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта