карборатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
OGISAVOV
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

карборатор

Мнениеот OGISAVOV » Сря 06 фев 2008 19:06


Пичове имам проблем с карборатора.Държи 3000 оборота и от време на време падат на 850-900 и пак се качват.Става вапрос за Голф2 GL1.6 моно инжекция бензин-газ 89година.От какво може да баде?ПОмОГНЕТЕ.




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

jrke

Мнениеот lozan67 » Сря 06 фев 2008 19:14


С карбуратор си. Напиши в търсачката 2ЕЕ земи кило семки и чети.


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: jrke

Мнениеот The Officer » Сря 06 фев 2008 20:16


lozan67 написа:С карбуратор си. Напиши в търсачката 2ЕЕ земи кило семки и чети.

Това не е моно инжекция колега.


Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re:

Мнениеот dimpex_01 » Чет 07 фев 2008 10:17


Скапал ти се е автоматичния смукач. Пробила се е мембраната. Проблема е следния, палиш и започва да се форсира 2500-3000 и пада до 800-900. и пак отново. Имах същия проблем смених смукача и се оправи. Можеш да тестваш, като натиснешбуталото и трябва да потъне максимум на 10-15 мм, ако е повече е заминало. Така се тества и втората ръка ако си търсиш. Преди да го сменя ходих на майстор и той ми регулира празния ход със йилото но не си е работа, щото на байр не можеш да тръгнеш.


Потребителски аватар
jorko1
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jorko1 » Чет 07 фев 2008 10:36


пич доктора на тия жувотни е VITAUTOSOFIA бат Люси демек :heeeavy metal



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: amnesty, anger, boichopavlov, Google [Bot] и 38 госта