За Голф 3 цените са между 640-661 евро
и на мен ми се иска KONI ама ....
всъщност 1300 лв. ????
може и да стане
Амортисьори
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
За Голф 3 цените са между 640-661 евро
и на мен ми се иска KONI ама ....
всъщност 1300 лв. ????
може и да стане
и на мен ми се иска KONI ама ....
всъщност 1300 лв. ????
може и да стане
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
monro
Монро Рефлекс - казаха ми че са газо-маслени
98 кинта бройката с 3 години гаранция
возиата определно стана по-твърда,предишните бяха някакви маслени
Сега и задните тряа да сменям.Ше сложа някви маслени....
98 кинта бройката с 3 години гаранция
возиата определно стана по-твърда,предишните бяха някакви маслени
Сега и задните тряа да сменям.Ше сложа някви маслени....
пълнители
някой би ли пояснил какви са тези пълнители-как е по-добре, да се сменят те или целите амортисьори???
трябва ли след това да се прави реглаж на предница?
трябва ли след това да се прави реглаж на предница?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
ShampionGT написа:Колеги, никой нищо за Вилстейн не каза, някой кара ли с такива и има ли мнение за тази марка.
Аз карам Bilstein от нова година. При мен е малко по-сложно, защото ги рязах за да съответстват на по-късите ми пружини.
Общо взето съм доволен, но ми излезе бая пари всичкото чудо - ползвах отстъпка 20% при купуването им, труда ми беше почти без пари и пак си излезе към 500 лв за 4те заедно с тампоните, лагерите и т.н.
Следващия път си купувам директно за 1000 лв КОНИ-то и знам че имам окачване като хората!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
brabus написа:Vlad, защо 1000 лв. предни по 205 лв и задни по 115 лв. общо 640 лв. или ти слагаш и пружини?
естествено че и пружини... само така може да е истинско! Иначе не вярвам, че ще уцелиш точните амортисьори за пружините с които разполагаш и ще се прецакат много бързо. А когато са комплект всичко си е изчислено.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Vlad777 написа:brabus написа:Vlad, защо 1000 лв. предни по 205 лв и задни по 115 лв. общо 640 лв. или ти слагаш и пружини?
естествено че и пружини... само така може да е истинско! Иначе не вярвам, че ще уцелиш точните амортисьори за пружините с които разполагаш и ще се прецакат много бързо. А когато са комплект всичко си е изчислено.
За пружини Eibah не знам цената, а и тези цени на Koni са за нормални пружини, спортните са по-скъпи.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
brabus написа:За пружини Eibah не знам цената, а и тези цени на Koni са за нормални пружини, спортните са по-скъпи.
Аз говоря за тези от каталога на ФК, които съм написал по-горе. те се водят КОНИ спорт, комплект с пружини излизат към 1130 лв май тези който са 35-40 мм. Тези 40/60 са съвсем малко по-скъпи.
П.С. Ако ще си караш със стандартните пружини не виждам смисъл да набутваш пари за КОНИ.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Vlad777 написа:ShampionGT написа:Колеги, никой нищо за Вилстейн не каза, някой кара ли с такива и има ли мнение за тази марка.
Аз карам Bilstein от нова година. При мен е малко по-сложно, защото ги рязах за да съответстват на по-късите ми пружини.
Общо взето съм доволен, но ми излезе бая пари всичкото чудо - ползвах отстъпка 20% при купуването им, труда ми беше почти без пари и пак си излезе към 500 лв за 4те заедно с тампоните, лагерите и т.н.
Следващия път си купувам директно за 1000 лв КОНИ-то и знам че имам окачване като хората!
Мерси Влад,
аз ще сменям амортисьорите но като че ли ще си взема или Sashs или Boge, или някакъв по евтин вариант, защото не ми се влагат такива пари каквито ти говориш в толкова дърта кочина като моята.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
ShampionGT написа:Vlad777 написа:ShampionGT написа:Колеги, никой нищо за Вилстейн не каза, някой кара ли с такива и има ли мнение за тази марка.
Аз карам Bilstein от нова година. При мен е малко по-сложно, защото ги рязах за да съответстват на по-късите ми пружини.
Общо взето съм доволен, но ми излезе бая пари всичкото чудо - ползвах отстъпка 20% при купуването им, труда ми беше почти без пари и пак си излезе към 500 лв за 4те заедно с тампоните, лагерите и т.н.
Следващия път си купувам директно за 1000 лв КОНИ-то и знам че имам окачване като хората!
Мерси Влад,
аз ще сменям амортисьорите но като че ли ще си взема или Sashs или Boge, или някакъв по евтин вариант, защото не ми се влагат такива пари каквито ти говориш в толкова дърта кочина като моята.
Sachs или Boge няма да ти излезнат по-евтино от Bilstein. На мен самите амортисьори ми бяха 250 лв (четирите). Само че има и тампони по 20 лв и маншони, бум-стоп и още нещичко като излезе че е за смяна... Така че внимавай като си правиш сметката!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта