Амортисьори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Сря 16 юни 2004 17:45


За Голф 3 цените са между 640-661 евро

и на мен ми се иска KONI ама ....
всъщност 1300 лв. ????
може и да стане




Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Сря 16 юни 2004 17:47


За Голф 3 цените са между 640-661 евро

и на мен ми се иска KONI ама ....
всъщност 1300 лв. ????
може и да стане


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

monro

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 16 юни 2004 18:11


Монро Рефлекс - казаха ми че са газо-маслени :roll:
98 кинта бройката с 3 години гаранция
возиата определно стана по-твърда,предишните бяха някакви маслени
Сега и задните тряа да сменям.Ше сложа някви маслени....


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Сря 16 юни 2004 23:07


Колеги, никой нищо за Вилстейн не каза, някой кара ли с такива и има ли мнение за тази марка. :wink:


Гост

Мнениеот Гост » Чет 17 юни 2004 8:38


а какво ви е мнението за KYB (казаха ми че са японски, произведени в германия)???


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 17 юни 2004 12:01


добре де, а някой чувал ли е за Kayaba? По принцип са японски, но са правени в Испания за Сеат - с такива съм отзад, и мисля да ги сменя и отпред :)


Гост

пълнители

Мнениеот Гост » Чет 17 юни 2004 14:30


някой би ли пояснил какви са тези пълнители-как е по-добре, да се сменят те или целите амортисьори???
трябва ли след това да се прави реглаж на предница?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 17 юни 2004 14:35


за голф за предницата се сменят пълнители, макферсова се сменя ако има някакъв проблем при него, при смяна на пълнител се сменят и прахоуловителите и лагера горе ако са си заминали, реглаж си требва по принцип


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19706
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 17 юни 2004 15:19


ShampionGT написа:Колеги, никой нищо за Вилстейн не каза, някой кара ли с такива и има ли мнение за тази марка. :wink:


Аз карам Bilstein от нова година. При мен е малко по-сложно, защото ги рязах за да съответстват на по-късите ми пружини.

Общо взето съм доволен, но ми излезе бая пари всичкото чудо - ползвах отстъпка 20% при купуването им, труда ми беше почти без пари и пак си излезе към 500 лв за 4те заедно с тампоните, лагерите и т.н.
Следващия път си купувам директно за 1000 лв КОНИ-то и знам че имам окачване като хората!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 17 юни 2004 15:23


Vlad, защо 1000 лв. предни по 205 лв и задни по 115 лв. общо 640 лв. или ти слагаш и пружини?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19706
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 17 юни 2004 15:27


brabus написа:Vlad, защо 1000 лв. предни по 205 лв и задни по 115 лв. общо 640 лв. или ти слагаш и пружини?

естествено че и пружини... само така може да е истинско! Иначе не вярвам, че ще уцелиш точните амортисьори за пружините с които разполагаш и ще се прецакат много бързо. А когато са комплект всичко си е изчислено.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 17 юни 2004 15:37


Vlad777 написа:
brabus написа:Vlad, защо 1000 лв. предни по 205 лв и задни по 115 лв. общо 640 лв. или ти слагаш и пружини?

естествено че и пружини... само така може да е истинско! Иначе не вярвам, че ще уцелиш точните амортисьори за пружините с които разполагаш и ще се прецакат много бързо. А когато са комплект всичко си е изчислено.


За пружини Eibah не знам цената, а и тези цени на Koni са за нормални пружини, спортните са по-скъпи.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19706
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 17 юни 2004 15:47


brabus написа:За пружини Eibah не знам цената, а и тези цени на Koni са за нормални пружини, спортните са по-скъпи.


Аз говоря за тези от каталога на ФК, които съм написал по-горе. те се водят КОНИ спорт, комплект с пружини излизат към 1130 лв май тези който са 35-40 мм. Тези 40/60 са съвсем малко по-скъпи.

П.С. Ако ще си караш със стандартните пружини не виждам смисъл да набутваш пари за КОНИ.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Чет 17 юни 2004 15:55


Vlad777 написа:
ShampionGT написа:Колеги, никой нищо за Вилстейн не каза, някой кара ли с такива и има ли мнение за тази марка. :wink:


Аз карам Bilstein от нова година. При мен е малко по-сложно, защото ги рязах за да съответстват на по-късите ми пружини.

Общо взето съм доволен, но ми излезе бая пари всичкото чудо - ползвах отстъпка 20% при купуването им, труда ми беше почти без пари и пак си излезе към 500 лв за 4те заедно с тампоните, лагерите и т.н.
Следващия път си купувам директно за 1000 лв КОНИ-то и знам че имам окачване като хората!


Мерси Влад,
аз ще сменям амортисьорите но като че ли ще си взема или Sashs или Boge, или някакъв по евтин вариант, защото не ми се влагат такива пари каквито ти говориш в толкова дърта кочина като моята. :lol:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19706
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 17 юни 2004 16:00


ShampionGT написа:
Vlad777 написа:
ShampionGT написа:Колеги, никой нищо за Вилстейн не каза, някой кара ли с такива и има ли мнение за тази марка. :wink:


Аз карам Bilstein от нова година. При мен е малко по-сложно, защото ги рязах за да съответстват на по-късите ми пружини.

Общо взето съм доволен, но ми излезе бая пари всичкото чудо - ползвах отстъпка 20% при купуването им, труда ми беше почти без пари и пак си излезе към 500 лв за 4те заедно с тампоните, лагерите и т.н.
Следващия път си купувам директно за 1000 лв КОНИ-то и знам че имам окачване като хората!


Мерси Влад,
аз ще сменям амортисьорите но като че ли ще си взема или Sashs или Boge, или някакъв по евтин вариант, защото не ми се влагат такива пари каквито ти говориш в толкова дърта кочина като моята. :lol:


Sachs или Boge няма да ти излезнат по-евтино от Bilstein. На мен самите амортисьори ми бяха 250 лв (четирите). Само че има и тампони по 20 лв и маншони, бум-стоп и още нещичко като излезе че е за смяна... Така че внимавай като си правиш сметката!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта